مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 48000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

 

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

شماره      
۱۱۱
کد مقاله
MNG111
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
بررسی موفقیت راهکارهای تدبیرانه جهت افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی
نام انگلیسی
Monitoring the success of policy initiatives to increase consumer understanding of financial services
تعداد صفحه به فارسی
۳۰
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۳
کلمات کلیدی به فارسی
آموزش مالی شخصی، خط مشی سواد مالی
کلمات کلیدی به انگلیسی
personal finance education, financial literacy policy
مرجع به فارسی
ژورنال مقررات و انطباق مالی
کالج تجاری دانشگاه ناتینگهام، انگلستان
مرجع به انگلیسی
Journal of Financial Regulation and Compliance, Nottingham University Business School, Jubilee Campus, Nottingham , UK
کشور
انگلستان

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

بررسی موفقیت راهکارهای تدبیرانه جهت افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی
چکیده
یکی از مهم ترین تعهدات قانونی در حیطه مسئولیت خدمات مالی(FSA)، یعنی اشخاص مسئول کنترل و نظارت بر بازارهای مالی در انگلستان، ارتقای درک عموم مردم در زمینه سیستم های مالی و خدمات ارائه شده در بین آنها می‌باشد. در نتیجه، FSA، اقدام به ارائه یک برنامه آموزش مالی شخصی نمود تا آنکه آگاهی و درک عمومی‌در زمینه درک خدمات مالی را افزایش دهد. در ابتدا این موضوع به گونه ای بود که بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه خدمات مالی خرد بطور کلی درک و آگاهی اندکی از خدمات مالی و سیستم مالی را از خود نشان می‌دادند.
درک محدود از طرف مصرف کنندگان دارای استنباط‌های مهمی‌در زمینه رفتار مصرف کننده در باب بازارهای خدمات مالی می‌باشد. بسیاری از مصرف کنندگان علاقه اندکی را بدین موضوع نشان داده و تلاش کمی‌جهت ارزیابی جایگزین های این مقوله نمودند، و حتی برخی از آنها دست به خرید برخی از انواع خدمات مالی زدند که احتمالا برای منافع درازمدت آنها مضر می‌باشد.
مقاله جاری این بحث را مطرح می‌نماید که به منظور احراز موفقیت، مسایل مرتبط با تدابیری که هدف از آنها افزایش دانش مالی می‌باشند می‌بایست بر رفتار مشتریان در بازارهای خدمات مالی خرد، به روش های متعدد، تأثیر داشته و منجر به بروز رفتارهای خرید آگاهانه تر و پیچیده تری شوند. این مقوله باعث مطرح شدن مباحثی در زمینه خط مشی ها یا تدابیر عمومی‌‌و چهارچوب‌های بازاریابی، همراه با تحلیل رخدادهای مرتبط با درک محدود و راهکارهای آموزش مالی شخصی مصرف کنندگان در گذشته شده است.
مقاله جاری پس از آن مبحث مرتبط با رفتار مصرف کننده در بازارهای خدمات مالی را عرضه داشته و اقدام به ارائه فرضیه هایی می‌نماید که بر مبنای آنها چگونگی ارتقای آگاهی، منافع و درک مسایلی که می‌توانند برروی این رفتار تأثیر گذارند، بیان می‌شود. استلزامات مرتبط با این تدابیر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل نظارت پیشنهادی بر روی متغیرهای رفتار مصرف کننده است، تا آنکه بینشی قابل توجه در زمینه میزان موفقیت راهکارهای آموزش مالی شخصی مصرف کنندگان بوجود آید.

کلمات کلیدی: آموزش مالی شخصی، خط مشی سواد مالی

 

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 
مقدمه
هدف از این مقاله بررسی این موضع است که چگونه خط مشی های مربوط به حیطه مسئولیت خدمات مالی (SFA) که هدف از آنها افزایش آگاهی عمومی‌‌در زمینه سیستم مالی و خدمات موجود در محدوده آن می‌باشد را می‌توان از طریق نظارت برتغییرات رفتار مشتریان در بازارهای خدمات مالی مورد ارزیابی قرار داد. تحت قانون خدمات مالی و بازار (FSMA)، مقامات مسئول برای کنترل بازارهای مالی در انگلستان حضور داشته و از تعهدات قانونی جهت ارتقای درک عمومی‌در مبحث سیستم مالی برخوردار می‌باشند، که شامل مزیت ها و ریسک های مرتبط با خدمات مالی است.
FSA قبلاً هدف خود را در این زمینه آغاز نموده است و بدون هیچ شکی امر سرمایه گذاری بر روی زمان و همچنین بودجه قابل توجه در زمینه تحصیل مشتریان را در نظر دارد. ارزیابی موفقیت تلاش های FSA قابل بحث می‌باشد، بنابراین یک عنصر مهم در بردارنده خط مشی های آموزشی مالی شخصی مشتریان است. در مبحث خط مشی های آموزش مالی شخصی مشتریان FSA، هیئت خدمات مالی مشتریان این موضوع را مطرح نموده است که نیاز برای بهره گیری از یک استراتژی دقیقتر، همراه با اهداف تعیین شده و داشتن اهداف مرتبط با عملکرد، ضروری می‌باشد.
در ابتدا، گروه کاری آموزش بازنشستگی مشخص نمود که افزایش درک مشتریان ممکن است سبب بروز تغییرات مهمی‌در رفتار آنها در زمینه بازارهای خدمات مالی شود. براین مبنا، در اینجا این موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد که کنترل تعدادی از متغیرهای مرتبط با رفتار مشتری در بازارهای خدمات مالی می‌تواند فراهم آورندن نقاط قابل توجهی در زمینه تأثیر راهکارهای آموزشی مالی مشتریان شود و از این طریق می‌توان به ارتقای این خط مشی و تاثیر آن کمک نمود.
بعلاوه، تجزیه و تحلیل ارائه شده در این مقاله در تعامل با مباحث مرتبط با رفتار مشتریان در زمینه خدمات مالی می‌باشد و همچنین مباحث مختصری نیز در زمینه خط مشی های عمومی‌‌و بازاریابی نیز در نظر گرفته شده است تا آنکه درک تئوریکی قابل توجهی فراهم شود.

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

این مقاله بشرح ذیل ادامه می‌یابد: در ابتدا بررسی مختصری از مباحث مرتبط با خط مشی های عمومی‌و بازاریابی ارائه می‌شود که در ارتباط با مبحث ما خواهد بود، در وهله بعد شواهدی در زمینه درک محدود مشتریان از خدمات مالی ارائه خواهد شد و تحقیقات دیگر همراه با راهکارهای منطقی و اهداف مالی شخصی مشتریان نیز مورد بحث قرار خواهند گرفت. سپس مبحث مرتبط با رفتار مشتریان در بازارهای خدمات مالی مورد آنالیز قرار گرفته و برخی از پیشنهادات ارائه می‌گردند. بعد از آن، ضروریات و استلزامات این سیاست ها مشخص گردیده و این مسایل، همراه با رویه های سنجشی، مورد بحث قرار می‌گیرند. در نهایت نتیجه گیری عرضه خواهد شد.
 

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

خط مشی های عمومی‌‌ و بازاریابی
این مطالعه نسبت به بررسی خط مشی های عمومی، ‌بعنوان قواعد خدمات مالی، اقدام نموده و همچنین چگونکی تاثیر گذاری این خط مشی ها بر روی نگرش، رفتار  و در نهایت رفاه مشتریان خدمات مالی مورد بحث قرار می‌گیرد. برحسب نظر Bloom و Gundlach، ارتباطات بسیاری بین خط مشی، بازاریابی و نتایج مربوط به مشتریان و همچنین جامعه، بطورکلی، وجود دارد.
با توجه به تحلیل های ارائه شده در این زمینه، این موضوع پیشنهاد می‌شود که مباحث ریشه ای مرتبط در مبحث خط مشی های عمومی‌‌و بازاریابی را مد نظر قرار دهیم. در این ارتباط، رشته بازاریابی اجتماعی، هم اکنون بعنوان مبحثی که تحت سیطره مباحث مرتبط با خط مشی های عمومی‌‌و بازاریابی قرار گرفته است، مشخص می‌شود. بطور جایگزین، برخی نیز بازاریابی و خط مشی های عمومی‌‌را در مقابل بعنوان یک زیر مجموعه از موضوعات گسترده تر مرتبط با بازاریابی و اجتماع می‌دانند.

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

درک محدود مصرف کننده در زمینه خدمات مالی
شناسایی در حال رشدی در زمینه درک محدود مصرف کننده در مبحث خدمات مالی یا کمبود سواد مالی بوجود آمده است که غالباً تحت عنوان رویه‌هایی مشخص می‌گردند که مصرف کنندگان (شامل مصرف کنندگان بالقوه) خدمات مالی در معرض سوء استفاده آنها قرار گرفته‌اند. میزان دقیقی که برمبنای آن درک مصرف کننده محدود می‌شود، توجه زیادی را از سوی تعدادی از طرفین ذینفع به خود جلب نموده است که شامل گروههای فشار مصرف کننده، گروههای صندوق مالی صنعتی، مجموعه های قوانین و جامعه اکادمیک می‌باشند.
راهکارهای آموزش خدمات مالی در انگلستان
شاید این مسئله تعجب برانگیز نباشد که آن دسته از سازمان هایی که اقدام به ارائه راهکارهای آموزشی به مصرف کنندگان می‌نمایند تا اندازه زیادی بازتاب دهنده موسساتی هستند که خود مسئول مشخص نمودن و برآورد اندازه این مشکل می‌باشند. از طریق بررسی این سازمان ها و منابع تخصیص یافته به مصرف کنندگان است که آموزش مالی شخصی را می‌توان فراهم نمود.  نکته نظرات ارائه شده بوسیله Vass مشخص می‌سازد که تمایز و تشخیص بین آموزش، اطلاعات و بازاریابی مشکل می‌باشد.
خط مشی ها و تأثیر بالقوه آنها بر روی رفتار مشتریان در بازارهای خدمات مالی خرد
این موضوع مورد بحث قرار گرفته است که در صورت لزوم موفقیت برنامه آموش مصرف کننده، که بوسیله FSA اعمال می‌شود، باید تغییرات مهمی‌را در رفتار مصرف کننده بوجود آورده و در نتیجه آن انتظار داشت تا آکاهی عمومی‌و درک از خدمات مالی خرد و منافع آن افزایش یابد. البته چنین واکنشی مشابه با پاسخ مطرح شده بوسیله Day و به هنگامی‌که تأثیر خط مشی آمریکایی اولیه و تغییرات آن در محتوای خدمات مالی را مدنظر قرار داده است، نمی‌باشد.
استلزامات مربوط به خط مشی
با وجود آنکه این بخش بر روی تلاش‌های FSA تأکید می‌نماید و بطور الزامی‌ ارائه دهنده مفاد انگلستانی این مبحث است، این گونه تصور می‌شود که نسخه‌ها و تجویزات مطرح شده ارائه دهنده بینش های بیشتری در زمینه برآورد تأثیر سیاست ها یا خط مشی های مربوطه، جهت ارتقای درک خدمات مالی از سوی مصرف کننده، خواهند بود.

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

نتیجه گیری
این مقاله مبحثی را در زمینه کنترل و نظارت برموفقیت راهکارهای افزایش درک مصرف کننده از خدمات مالی در چارچوب سیاست‌های عمومی ‌و بازاریابی را مطرح نموده است. براین مبنا، در ابتدا شواهدی در ارتباط با عدم درک مصرف کنندگان در زمینه خدمات مالی ارائه می‌شود. سپس راهکارهای قبلی، کنونی و مباحث برنامه ریزی، جهت افزایش دانش، منافع و آگاهی از خدمات مالی مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می‌گیرند، که در بردارنده مسایل و راهکارهای گسترده و مهم از سوی FSA جهت برآورده سازی تعهدات قانونی است.
این موضوع مشخص شده است که در صورتی که راهکارهای مربوط به آموزش مالی مصرف کنندگان که بوسیله FSA ارائه شده است موفق گردد، می‌توان شاهد تغیراتی در رفتار خدمات مالی مصرف کنندگان بود. این تغییرات در رفتار مصرف کنندگان بوسیله ارائه تعدادی از گزاره ها، در ارتباط با چگونگی رفتار خرید مصرف کنندگان و قابلیت تغییر رفتار در نتیجه ارتقای درک آنها، مشخص می‌شوند. گزاره هایی که این مسائل را تحت پوشش قرار می‌دهند عبارتند از: نیاز برای شناسایی، فرآیند جستجو و کسب اطلاعات و ارزیابی مشتری در زمینه رقابت خدمات مالی.
بعلاوه،  تاثیر بالقوه گوناگونی ها در پیچیدگی خدمات و ویژگیهای مصرف کننده نیز در تعامل با این گزاره ها مورد بحث قرار می‌گیرد. همچنین، ضروریات مربوط به این خط مشی ها در ارتباط با مباحث مطرح شده، مخصوصاً نیاز جهت تعامل صریح با اهداف طویل المدت و اهداف عملکردی در راهکارهای سیاسی جهت ارتقای آموزش مالی مصرف کنندگان، نیز ارائه می‌گردند. این اهداف می‌بایست شامل یک عنصر مهم از برآورد‌ها باشد که هدف از آن مجزا سازی تغییرات مثبت در رفتار مصرف کنندگان خواهد بود.
همانگونه که قبلاً پیشنهاد شد یافته های این دیدگاه می‌تواند در جهت منفعت تعدادی از طرفین و افراد ذینفع بکار گرفته شود. FSA و دولت قابلیت حاصل آوردن بینش های با ارزشی را خواهند داشت که می‌تواند بدانها در زمینه ارزیابی موفقیت برنامه ها کمک نموده و قابلیت آگاهی از رویه‌های توسعه آتی در این خط مشی ها را بدانها اعطا خواهد نمود.
سازمانهای مصرف کننده نیز قابلیت قضاوتی متناسب در این مورد را خواهند داشت که آیا مصرف کنندگان، در نتیجه تلاش‌های FSA، به میزان کمتری نسبت به خرید آن دسته از خدمات مالی که در تناسب با آنها نمی‌باشند اقدام خواهند نمود یا خیر.
شرکت های تجاری نیز همچنین  علاقه خود را بدین بررسی نشان می‌دهند، چرا که این تغییرات در رفتار مصرف کننده ممکن است دارای تلویحات زیادی در باب محدوده مسائل استراتژیکی آنها باشد و احتمالا که موضوع را شامل می‌شود که کدام یک از راهکارهای بازاریابی می‌توانند موفقیت آمیزتر باشند، و یا آنکه چگونه باید نسبت به توزیع خدمات اقدام نمود و کدام یک از اطلاعات را باید در دسترس مصرف کنندگان قرار داد.
 

افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.