مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه کامپیوتر
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده کامپیوتر - ایران ترجمه - irantarjomeh

www.irantarjomeh.com

افزایش مشارکت علوم کامپیوتر در رقابت رباتیک فرست با توجه به شبیه سازی ربات

شماره
۶۸
کد مقاله
COM68
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
افزایش مشارکت علوم کامپیوتر در رقابت رباتیک فرست با توجه به شبیه سازی ربات
نام انگلیسی
Increasing Computer Science Participation in the FIRST Robotics Competition with Robot Simulation
تعداد صفحه به فارسی
۱۷
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
تحصیلات، توسعه، رباتیک، K-12 ، کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت، FIRST (انگیزه بخشیو شناخت علوم و تکنولوژی)، گسترش مشارکت در رشته کامپیوتر
کلمات کلیدی به انگلیسی
Education, outreach, robotics, K-12, Microsoft Robotics , Developer Studio, FIRST, Broadening Participation in Computing
مرجع به فارسی
کالج علوم کامپیوتر و مهندسی
کالج مهندسیو محاسبات
دانشگاه کارولینا
مرجع به انگلیسی
Computer Science and Engineering College of Engineering and Computing
کشور
ایالات متحده

افزایش مشارکت علوم کامپیوتر در رقابت رباتیک FIRST با توجه به شبیه سازی ربات

چکیده
رقابت رباتیک FIRST (مخفف انگیزه بخشی و شناخت علوم و تکنولوژی) یک برنامه بین المللی در جهت ایجاد انگیزه  در دانش آموزان دبیرستانی است تا هر کدام تخصص هایی را در زمینه علوم و تکنولوژی از طریق یک رقابت سالانه دنبال کنند، رقابتی که در آن تیم های دانش آموزی اقدام به طراحی و ساخت ربات نموده و از این طریق با تیم هایی از سراسر جهان رقابت می‌کنند. هر تیم ۶ هفته زمان دارد تا تا یک ربات مسابقه ای بسازد؛ بیشترین زمان به ساخت سیستمهای مکانیکی و الکتریکی اختصاص می‌یابد. از آنجا که نرم افزار تا قبل از عملی شدن و تقریبا کامل شدن زیر سیستم های مکانیکی و الکترونیکی نمی‌تواند مورد آزمایش و رفع اشکال قرار گیرد، برنامه نویسان حداقل زمان را در اختیار دارند و بنابراین برای ساخت و بهینه سازی کد کنترلی خود با مشکل بزرگی مواجه هستند. پیاده سازی ربات و محیط رقابت در یک شبیه ساز نظیر کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا نرم افزار و سخت افزار را همزمان بسازند.  این کار عملکرد فردی تیم را در رقابت افزایش می‌دهد و دانش آموزان در معرض روالهای بیشتر طراحی نرم افزاری قرار می‌گیرند، که منجر به افزایش تعداد دانش آموزان شرکت کننده در رشته های کامپیوتری می‌شود.
واژه های عمومی : عوامل انسانی، تئوری

واژه های کلیدی: تحصیلات، توسعه، رباتیک، K-12 ، کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت، FIRST (انگیزه بخشی و شناخت علوم و تکنولوژی)، گسترش مشارکت در رشته کامپیوتر

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

 

۱- مقدمه
هر ساله در ماه ژانویه، سازمان FIRST (انگیزه بخشی و شناخت علوم و تکنولوژی) قوانین و خصوصیات مربوط به رقابت رباتیک سالیانه خود را منتشر می‌کند. تیم ها از زمان اعلام دعوت به رقابت تا زمان ارسال ربات های خود به محل رقابت،۶ هفته  فرصت دارند. از آنجایی که موضوع رقابت ساخت یک ربات کاربردی و رقابتی است، هدف اصلی FIRST ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان دبیرستانی است تا رشته ای در زمینه علوم و تکنولوژی را دنبال کنند – رقابت رباتیک تنها وسیله جهت نیل به این هدف است. FIRST از این نظر فوق العاده موفق بوده است. مطالعات نشان می‌دهند که فارغ التحصیلان FIRST 7 برابر بیشتر از فارغ التحصیلان دبیرستانی در رشته مهندسی تخصص پیدا می‌کنند (۴۱% فارغ التحصیلان FIRST  در مقایسه با ۶% فارغ التحصیلان دبیرستانی) همچنین آنها حدود ۲ برابر بیشتر از فارغ التحصیلان دبیرستانی در رشته علوم کامپیوتر به تحصیل می‌پردازند (۱۱% فارغ التحصیلان FIRST  در برابر ۵% فارغ التحصیلان دبیرستانی).

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

 

۲- رقابت رباتیک FIRST
بازی رقابت سال ۲۰۰۹ برای به گرامی‌داشت ۴۰امین سال فرود نیل آرمسترانگ بر روی ماه، بنام ” Lunacy” نامگذاری شده است. بدین ترتیب در این دوره از مسابقات  کشش سطحی زمین رقابت (و چرخ ها) باید کم باشد تا محیط کم جاذبه موجود در ماه را شبیه سازی کند. ۳ ربات در رقابتی سعی می‌کنند تا  “سلولهای قمری” را به تریلر های متصل به ۳ ربات مقابل بیندازند در حالیکه تریلرهای خود را نیز محافظت ‌کنند. بازی ۲۰۰۸، مسیر مسابقه ای را نشان می‌دهد که در آن ربات ها در جهت مخالف عقربه های ساعت حرکت می‌کنند و توپهای بزرگ ۱۰ پوندی را از رو و زیر موانعی به ارتفاع ۲/۱ ۶ فوت حرکت می‌دهند تا به امتیازات دست یابند.

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

 

۳-  کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت
 مایکروسافت اخیرا یک شبیه ساز رباتیک  به نام  کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت (MRDS) را معرفی کرده است. MRDS به افراد اجازه می‌دهد تا سیستم های پیچیده رباتیک و محیطی را بدون وجود یک ربات فیزیکی بسازند. در حال حاضر دانلود آن رایگان است و در چندین رقابت رباتیک دیگر هم استفاده می‌شود؛

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

 

۴- FIRST و MRDS
از آنجا که تیمها زمان محدودی در اختیار دارند، و هر تأخیری می‌تواند زمان حداقلی برنامه نویسان برای رباتهای خود را کاهش دهد، استفاده از یک شبیه ساز برای کار بر روی برنامه ربات هنگام توسعه ربات می‌تواند سرمایه ارزشمندی در زمینه عملکرد کلی تیم به شمار آید. تیم های برنامه نویسی استفاده کننده از توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت، به جای انتظار ۴ تا ۵ هفته ای برای ساخت بدنه ربات توسط تیم های مکانیکی و الکترونیکی، ۵ هفته برای کار بر روی برنامه ربات زمان در اختیار دارند (به جز یک هفته برای طراحی).

شبیه سازی ربات علوم کامپیوتر رقابت

 

۵- نتیجه گیری
ما در حال حاضر از MRDS برای توسعه یک ربات شبیه سازی شده در زمینه برنامه Lunacy برای تیم رباتیک FIRST GamecockFIRSTers که توسط دانشجویان در دانشگاه کارولینای جنوبی مربیگری می‌شود، استفاده می‌کنیم. یک تیم رقابتی رباتیک FIRSTمی‌تواند از پیاده سازی کارگاه توسعه دهنده رباتیک مایکروسافت به چند روش بهره ببرد. از آنجایی که برنامه های آنها قرار است از طریق شبیه سازی تا حد زیادی ارتقاء یابد، انتظار می‌رود عملکرد بهتری حاصل شود. این کار باعث می‌شود تیم های کمتری به دلیل عدم توانایی در موفقیت، رقابت را ترک کنند. در مدت زمان بیشتر، افراد بیشتری  عضو، مربی و حامی‌FIRST خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.