مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه متالورژی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده متالورژی - ایران ترجمه - irantarjomeh

شماره       
۸
کد مقاله
MTL08
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
تکنیک جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی کم هزینه برای اجزای میکرواپتیک به همراه تولرانس ساب میکرون
نام انگلیسی
Low-Cost Electrical Resistance Spot Welding Technique for Micro-Optical Component Mounting with Sub-Micron Tolerance
تعداد صفحه به فارسی
۲۳
تعداد صفحه به انگلیسی
۶
کلمات کلیدی به فارسی
جوشکاری نقطه‌ای
کلمات کلیدی به انگلیسی
Spot Welding
مرجع به فارسی
دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
مرجع به انگلیسی
University of Southern California, CA
کشور
ایالات متحده

 

تکنیک جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی کم هزینه برای اجزای میکرواپتیک به همراه تولرانس ساب میکرون

چکیده
گزارشی که اکنون ارائه می‌نمائیم، در خصوص تکنیک جدیدی جهت بدست آوری اجزای سه بعدی اپتیک قراردهی و اتصال با تولرانس ساب میکرون بوسیله جوشکاری نقطه ‌ای ‌ای مقاومت الکتریکی کم هزینه می‌باشد. ما این روش را بدین منظور توسعه داده‌ایم تا آنکه هادی‌ یا راهنمای موج مد واحد دو لنزه – چیپ به چیپ – نوری، متصل به یک ماژول مجتمع همراه با یک چیپ دیود لیزری فیدبک توزیعی (DFB) که در یک چیپ مدلاتور لیتیوم نیوبیت مجتمع می‌باشند را مورد بررسی قرار دهیم. تکنیک بکار رفته از سوی ما بازده زیادی داشته و نیازی به تنظیمات پس از جوشکاری ندارد. این روش جدید دارای قطعات چاپی ارزان قیمتی بوده و از یک ساختار پایه مفصلی استفاده می‌نماید که موجب حرکت بسیار دقیق گشته، در حالی که بطور همزمان ترقیق پس از جوشکاری انجام می‌‌پذیرد. ادوات و هدهای جوشکاری اثر جامع و بسیار کوچکی را بجا گذاشته که باعث دسترسی اورهد بی‌سابقه برای تلفیق آسان عناصر سیستمهای  بارگذاری  و بصری  می‌گردد. ما  داده‌های مشخص شده  که شامل برآوردهای شیفت یا تغییر پس از جوشکاری، داده‌های ثبات دما و نقشه‌های هماهنگی سه بعدی ثبات دما می‌باشد را ارائه می‌نمائیم.

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

 

بسته بندی فوتون : جفت کردن دقیق فیبر
انقلاب فیبر نوری باعث نیاز به روشهای ترکیب نور فشرده گردیده است و بگونه‌ای است که ترکیبات ساده نوری را می‌توان در کوچکترین بسته‌ها فشرده نمود. در خلال دهه ۱۹۹۰ اکثریت تلاشهای این بسته بندی در جهت نیاز به جفت نمودن نوری ابزارهای منفردی نظیر لیزرها و تشخیص دهنده‌ها تا فیبرهای مد منفرد در بسته‌های هرمسی بود. تکنیکهای فضای‌آزاد سنتی،‌نظیر آنهایی که در مد منفرد لیزرهای DFB بکار گرفته شده معمولا از حداقل یک لنز بهره می‌برند و یا برای جمع آوری نور از یک هادی موج دو لنزه استفاده می‌کرده و آن را در یک  فیبر یا بالاعکس متمرکز می‌نمودند. تکنیک مشابه دیگر حذف لنزهای واسطه‌ای و استفاده از لنز تیپ نوری در مجاورت ابزار می‌بود.هر دو روش متکی به قرارگیری فیبرمیکرون و یا ساب‌میکرون به منظور دسترسی به بهترین حالت جفت داشت.در حالتی که یک یا چند لنز مورد استفاده قرار می‌گرفت،‌معمولا می‌توان لنزها را با تولرانس چندین میکرون قرار داد، و تمامی و یا اغلب نور را با تنظیم تثبیت فیبر بازیافت نمود.- به همین منظور تثبیت موقعیت فیبر معمولا آخرین مرحله در کاربردهای بسته بندی ابزار فضای آزاد می‌باشد.

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

 

جامعیت تراشه – تراشه هیبرید
نیاز به هزینه کمتر، اندازه کوچکتر و ساب سیستمهای مدوله‌ای، باعث افزایش میزان تقاضا برای ماژولهای مجتمع هیبرید شده است. فضای آزاد نوری باعث تجمع اجزای خارج از برد غیر عرفی گردیده است. دلیل این امر نیز آن است که عدم انطباق مد، ابزار CTE و دیگر ناسازگاریهای ابزار توارثی را می‌توان بوسیله فضای آزاد نوری به منظور متشکل و یافتن پرتوها در صورت لزوم بکار گرفت و مدیریت کرد.همچنین جفت نمودن فضای آزاد نوری بر حسب و مرتبط با بسته نوری تداوم خواهد داشت، چرا که بسیاری از اجزا نظیر ابزارهای MEMS ، ایزولاتورها، و تضعیف کننده‌های نوری متغیر با کنتراست بالای بسیار فشرده (VOA,s) در ابزارهای هادی موج موجود نمی‌باشند.
رابط فاز کلیپ موج
شکل ۱ نشان دهنده ساختار نصب کلیپ موج در فاز رابط می‌باشد.مهمترین و مشخص‌ترین خصیصه‌های آن عبارت است از : ۱- سه لولای ساختار بالا میزان لرزشی و روانی را تبدیل به دو پایه صاف در سه سطح قابل تنظیم لنز می‌نماید. ۲- پایه بوسیله فشار رو به عقب الکترودها (نشان داده نشده) هندل می‌گردد که باعث ابقای فشار تماس به هنگام جوش نقطه‌ای در نقاط A جهت تثبیت درشت، و نقاط B برای تنظیمات عالی نهایی می‌گردد، و ۳- خود پایه‌شامل دو مجموع پرتوی قابل انعطاف بوده که یکی از این مجموعه‌ها بسیار سفت‌تر از بقیه می‌باشد که در ارتباط با رقیق سازی نهایی شیفت جوش در پروسه‌ای که در زیر تشریح گردیده می‌باشد.
داده‌ها
شکل ۲ نشان دهنده اولین تلاش در تثبیت دقیق و نصب توسط ساختارهایی نظیر شکل ۱ و جوشکار لیزر بجای جوشکار نقطه‌ای می‌باشد.
دقت داشته باشید که نظریه شکل دهی و هندل نمودن مانند هم می‌باشند، صرف نظر از آنکه کدام یک از نمونه‌های جوشکاری بکار گرفته شود.شکل ۱ نشان دهنده مجموع کل تغییر ناخواسته از موارد مورد نظر و موقعیت مشخص برای ۱۷ براکت نصب شدنی می‌باشد.یک نقطه در مبدا معرف تغییر آزاد مورد نصب شده می‌باشد. میزان دقت را می‌توان بوسیله افزایش نسبت ترقیق در مصرف هر اندازه براکت و یا حرکت محدوده متناسب عالی بدست آورد.

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

 

مراحل بعدی
هنوز تلاشهای اصلی ۳ گانه‌‌ای وجود دارد: توسعه پردازشهایی برای جوشکاری نقطه‌ای تغییر کم، کاهش اندازه براکت، تست براکت از -۴۰c الی ۸۰c، و اندازه‌گیری رانش براکت در دمای افزایش یافته برای مواقع گسترش داده شده. شوک کامل و داده ویبره نیز بمجردی که امکان داشته باشد منتشر خواهد شد. همچنین، مقوله دیگری در حال برنامه ریزی است تا آنکه جزئیات بسیار بیشتری از کاربردهای فوتونی تصویر ۳ بعدی روشهای هماهنگ که در اینجا معرفی شده است را نشان دهد.  بوسیله روشهای هماهنگ تصویر می‌توان قطعات زیادی را مورد تست قرار داد، چرا که نیازی به مشاهده رانش در موقعیت نیست. ما امیدواریم که داده دانش ۸۰c را تا زمان ارائه مقاله آماده نمائیم. در آینده بسیار نزدیکی ما گزارش عملکرد داده بر روی براکتهایی که دارای اندازه‌های بسیار کوچکند را ارائه خواهیم نمود.
 

جوشکاری نقطه‌ای مقاومت الکتریکی

 

نتیجه گیری
در این مقاله، ما یک تکنیک جوشکاری و تثبیت کم هزینه جدید پگیجینگ ابزار نوری که ارائه دهنده تغییرات  اتصال پس از جوشکاری کمتر از یک میکرون می‌باشد را توسعه داده‌ایم. ما بوسیله کاربرد ابزارهای جوشکاری لیزری سنتی تکنیک خود را به همراه وسایل کم هزینه جوشکاری نقطه‌‌ای الکتریکی نشان داده‌ایم.  داده ‌بوسیله نمایش اتصال پس از جوشکاری و ابزار برداشت تغییرات کمتر از یک میکرون به همراه حرکت القلیی گرمایی کلیپهای کمتر از یک میکرون از -۵c الی ۸۰c  ارائه گردید.این تکنیک دارای کاربرد برای ترکیب اتوماتیک با بازده زیاد مازولهای فوتونی چند چیپه بوده و دارای همکاری و هماهنگی با بسیاری از موارد هادی موج و ابزارهای نوری فضای آزاد نظیر دیودهای لیزری، ماژوله‌های نوری پیچیده، MEMs و وسایل کریستال مایع، ایزولاتورهای نوری و غیره می‌باشد. خصیصه‌های بعدی در دست تهیه بوده و در انتشارات آینده عرضه خواهد گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.