مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

AC نانو الکترونیک نقصهای اتمی نانو ساختارهای کربنی

AC نانو الکترونیک نقصهای اتمی نانو ساختارهای کربنی

AC نانو الکترونیک نقصهای اتمی نانو ساختارهای کربنی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق – الکترونیک

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق - الکترونیک - ایران ترجمه - Irantarjomeh
شماره
۸۹
کد مقاله
ELC89
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
عملکرد AC در نانو الکترونیک و مشاهده نقص های اتمی در نانو ساختارهای کربنی
نام انگلیسی
AC Performance of Nanoelectronics & Observation of atomic defects in carbon nanostructures
تعداد صفحه به فارسی
۷
تعداد صفحه به انگلیسی
۷
کلمات کلیدی به فارسی
کلمات کلیدی به انگلیسی
مرجع به فارسی
چکیده
مرجع به انگلیسی
کشور
ژاپن
عملکرد AC در نانو الکترونیک و مشاهده نقص های اتمی در نانو ساختارهای کربنی
 در این مبحث ما اقدام به تشریح فرآیند تجربی و تئوریکی و درک خواص فرکانس بالای نانولوله های کربنی فلزی و نیمه رسانائی می نمائیم.  موضوعات خاصی که در اینجا ذکر می شوند شامل ارائه موضوعات اخیر مربوط به ترانزیستورهای نانو لوله  کربنی در فرکانس های میکرو ویو (۶/۲ گیگا هرتز)، نمایش اتصال بینابینی نانو لوله کربنی از dc به ۱۰ هرتز، و تحلیل نانو لوله های تماسی الکتریکی فوق دراز (تا ۴/۰ سانتی متر از نظر طول) می باشد.
برخی از نتایج نوعی در شکل صفحه بعد مرتبط با مراجع [۱-۴] نشان داده شده اند. در شکل  ۱A ما یک تصویر SEM مرتبط با SWNT با قابلیت اتصال الکتریکی به طول ۴/۰ سانتی متر را نشان  می دهیم. در شکل ۱B، ما مقاومت برآورد شده، بعنوان یک تابع طول برای SWNTهای تماسی از نقطه نظر الکتریکی، را مدنظر قرار می دهیم. در شکل ۱C برآورد ما در خصوص فرکانس قطع (cutoff frequency) ترانزیستورهای اثر میدانی نانو ذره بعنوان یک تابع طول گیت نشان داده شده و مقایسه هایی با برخی از فن آوری های نیمه رسانایی متعارف ارائه خواهد شد. در شکل ۱D، ما طول تماس الکتریکی، SWNT واحد، در مقایسه با سال، را ارائه نموده و در شکل ۱E نیز طول کلیه  SWNTهای واحد، در مقایسه با سال، را عرضه می نماییم. این نتایج به همراه دستاوردهای دیگر متعاقبا مورد بحث قرار خواهند گرفت .

 

مشاهده نقص های اتمی در نانو ساختارهای کربنی

خواص فیزیکی و شیمیایی نانوساختار کربن را می توان به صورت قابل توجهی برمبنای نقص های اتمی و خصلت کایرالی آنها جایگزین نمود. بر این مبنا، ثبات و پویایی برای تهیجا، نقص های درون شبکه ای و توپولوژیکی/ مکان شناسی در نانولوله کربن، نقص هایی که در طی مشاهدات  HR-TEM  ایجاد  می شوند، مورد بررسی قرار می گیرند [۱]. حرارت زدایی نقص / زوج فرنکل نیم پایدار (درون شبکه ای و جفت تهیجا) که در محیط طبیعی با استفاده از تابش دهی الکترون ایجاد شده است به طور مشهودی در دماهای بالاتر از ۴۷۳ کلوین مشاهده شد و چنین موردی در ارتباط با یک جفت گیری آنی (نابودی) فضای درون شبکه ای ها و تهیجاها می باشد [۲]. پس از آن کایرالیتی و تخصیص چپ و راست نانو لوله های کربن واحد نشان داده خواهد شد [۳]. علاوه براین رفتارهای مهاجرت اتم های فلز در پیپادهای متالوفلورین یا خانواده پیپادهای دوپه شده دارای همبستگی با نقص های اتمی در نانو لوله و / یا فولرین نشان داده خواهند شد [۴، ۵، ۶].

 

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.