مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مکانیک
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مکانیک - ایران ترجمه - irantarjomeh

شماره      
۱۶
کد مقاله
MEC16
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مدل سازی ساختاری ماشین افزار و پیاده سازی بر مبنای اینترنت
نام انگلیسی
STRUCTURE MODELING OF MACHINE TOOLS AND INTERNET-BASED IMPLEMENTATION
تعداد صفحه به فارسی
۲۰
تعداد صفحه به انگلیسی
۶
کلمات کلیدی به فارسی
ماشین افزار ، اینترنت
کلمات کلیدی به انگلیسی
MACHINE TOOLS , INTERNET
مرجع به فارسی
    
دپارتمان سیستمهای صنعتی و مهندسی اطلاعات، دانشگاه کره، دپارتمان مهندسی صنعتی، دانشگاه کیانگسونگ
مرجع به انگلیسی
Proceedings of the 2005 Winter Simulation Conference
کشور        
کره

 

مدل سازی ساختاری ماشین افزار و پیاده سازی بر مبنای اینترنت

چکیده
قابلیت پیکربندی مجدد ماشین افزار به عنوان یکی از فاکتورهای حیاتی جهت مشخص نمودن سیستمهای تولیدی پاسخگو مطرح می‌باشند تا بر این اساس بتوان رویه سفارشی سازی-  انبوه را به صورت موفق اعمال نمود. این مقاله روش هایی را جهت مدل سازی و شبیه سازی ماشین افزار بر مبنای اینترنت مطرح نموده و سعی خواهد داشت تا واکنشی مناسب در برابر تغییرات و ضروریات ملزومات ماشینی نشان دهد، علی الخصوص، در این زمینه، مجموعه ای از مدول قواعد ترکیبی و روش مدل سازی ساختار ماشین افزار با استفاده از نمودار اتصال توسعه می‌یابد. در واکنش به نیازهای کاربران، ارتباطات سینماتیک و ساختارهای ماشین افزار را می‌توان با استفاده از این مدول قواعد ترکیبی و ارتباطات نمودار اتصال حاصل آورد. بر این مبنا، شبیه ساز مبتنی بر اینترنت ماشین افزار پیاده گردیده و در این مبحث معرفی می‌گردد. شبیه ساز پیشرفته ماشین افزار را می‌توان جهت تایید ساختار ماشین افزارها که ناشی از نیازهای کاربران می‌باشند، مورد استفاده قرار داد.

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

 
۱- مقدمه
تحت الگوی سفارشی سازی – انبوه که نیازمند وجود انعطاف پذیری لازم جهت تولید انواع مختلف محصولات و همچنین قابلیت پاسخگویی حجمی‌ می‌باشد، طراحی ماشین افزار مدولار مورد نیاز خواهد بود (محرابی ، السوی و کورن ۲۰۰۰، به آدرس وب سایت …). جهت افزایش قابلیت پاسخگویی ماشین افزارها در زمینه حجم تولید مورد نیاز و تنوع محصول، لازم است تا نسبت به مدل سازی و شبیه سازی کاربرد گرایی ماشین افزار از طریق اینترنت اقدام نمود. تحقیق جاری روشی را جهت مدلسازی و شبیه سازی ساختار ماشین افزار در واکنش به تغییرات الزامی ‌طراحی و ارائه داده است. از آنجایی که ساختار ماشین افزارها دارای ارتباط نزدیکی با دیگر خصیصه های ماشین افزاری می‌باشند، این سیستم ها بر مبنای ساختارهای آنها طراحی شده است. وراگوو ایده ارائه ماشین افزارها را با استفاده از عملیات منطقی و تئوری عامل چند گانه عرضه داشته است. شینو و آیتو نیز نسبت به توسعه یک سری از روش های مورد نظر جهت تولید ساختار ماشین افزار از طریق معرفی مولفه های مدولار ماشین افزارها اقدام نمودند.

در این مقاله ما نسبت به معرفی روش مدل سازی ساختاری جهت تولید انواع مختلف ساختارهای اولیه منطبق با ضروریات کاربر که به صورت تابع ترکیبی و ساختار اجزای ماشین افزار می‌باشد، اقدام می‌نماییم.

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

 
۲- مدول ساختاری ماشین افزار
به منظور تولید سیستماتیک ساختار ماشین افزار در واکنش به نیازهای کاربران، تعاریف مربوط به مدول های اجزای سازنده و ارتباطات بین آنها مورد نیاز خواهد بود. ساختار ماشین افزار از طریق نمودار اتصال نشان داده شده است. در این نمودار، گره ها معرف مدول های تشکیل دهنده ماشین افزار هستند، در حالیکه قوس‌ها یا منحنها به معنای ارتباطات تماسی و سینماتیک یا جنبش شناسی بین آنها خواهد بود. در این بخش سه جزء مدل سازی ساختار ماشین افزارها تعریف می‌گردند که عبارتند از: مدول های سازنده ، ارتباطات تماسی و سینیماتیک.
۱-۲ نیازهای کاربران
ورودی هایی که به وسیله کاربر جهت تعریف ساختار به سیستم داده می‌شوند در جدول ۱ خلاصه شده اند. مدول هایی که شامل اجزای کاربردی می‌باشند و به وسیله کاربران مورد توجه و نیاز هستند در ابتدا انتخاب گردیده و محدوده ای از جایگزین های اولیه به وسیله این ورودی ها مشخص می‌گردند. انواع ساختار ماشین افزار می‌بایست به گونه ای مشخص شوند که باعث رضایت اجزای ساختاری مورد نیاز شوند. همچنین اندازه هر مدول برای روال شبیه سازی، که یک حجم قطعه کاری را در نظر دارد، باید تعدیل و تنظیم گردد.
۲-۲ کتابخانه مدول
کتابخانه مدول حاوی اطلاعاتی در زمینه مدول‌های سازنده می‌باشد که بشکل فیلدهای ورودی طبقه بندی شده در اجزای کاربردی و شکلی مشخص شده‌اند. اجزای عملی یا توابع مربوطه شامل اسم مدول، نوع مدول، مدول جنبشی یا استاتیک و نوع حرکت می‌باشد، در حالیکه اجزای مرتبط با شکل شامل اندازه، شکل اولیه، موقعیت مسیر هدایت، سطح تماس، شکل آینه‌ای و افست آن است. شینو و آیتو (۱۹۸۶) نه مورد از جز پایه ماشین افزار‌ها را به شرح ذیل تعریف نموده‌اند: محور، اسلاید تکی ، اسلاید چرخشی، دستگاه اسلاید عرضی، ستون، میز چرخشی، پایه، پایه ستونی و بستر. همچنین آنها ۱۵ الگوی ترکیبی بین اجزا را با استفاده از نمودار مستقیم ارائه داشتند.
۳-۲ قواعد ترکیب مدول
قواعد ترکیب مدول باعث تعدیل و تنظیم امکان پذیری ارتباطات توپولوژیکی بین دو مدول خواهد شد. علاوه بر این جهت معرفی شکل کلی ماشین افزار بر روی کامپیوتر، سطوح تماسی بین مدول ها و ارتباطات آنها در چنین ترکیبی باید به صورت دقیق مشخص باشد. جهت مشخص نمودن ارتباط تماسی بین دو مدول، یک گره (یعنی مدول) در نمودار اتصال در پی نشانه ها و مضامین ذیل دنبال می‌شود:
۴-۲ شاخص نمودار اتصال
نمودار تک سویه را می‌توان جهت مدل سازی سطح یک ماشین افزار مورد استفاده قرار داد، مانند ارتباطات توپولوژیکی اجزای بین ماشین افزارها. گره های مربوطه نیز جهت مشخص نمودن اجزای ماشین افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعریف قوس از طریق جریان نیروهای یک ماشین افزار مشخص می‌شود. جریان نیروها، که به منظور بدست آوردن تجزیه عملی یک ماشین مورداستفاده قرار می‌گیرد، کلیه نیروهای مختلفی را که در ماشین افزار وجود دارند را به حساب می‌آورد.
۵-۲ استخراج ارتباطات سینماتیک
ماتریس تغییر شکل همگن (HTM) به منظور بیان ارتباطات سینماتیک یک ماشین افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد .حال اجازه دهید تا ،  و  مورد استفاده قرار گیرند تا به ترتیب بیان کننده رویه انتقال  در امتداد محور و و  بترتیب چرخش  و درجه  در حدود محور  می‌باشد.

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

 

۳- ماشین افزار مبتنی بر اینترنت – مدل ساز ساختاری (IMSM)
در این مقاله، مدل ساز ساختاری ماشین افزار مبتنی بر اینترنت  (IMSM) با استفاده از OpenGL و VC++ بر مبنای روش مدل سازی پیشنهادی ماشین افزار اجرا شده است. این سیستم می‌تواند به آسانی و سرعت نسبت به تولید جایگزین های اولیه ماشین افزار اقدام نماید، که خود باعث رضایت عملکردها و ساختارهای مورد نیاز به وسیله کارکنان خواهد شد. در نتیجه، IMSM قابلیت اتوماتیک سازی فرآیندهای روتینی مورد نیاز جهت طراحی ماشین افزار را دارا می‌باشد. علاوه بر این جهت استحکام بخشیدن به دانش تخصصی در زمینه طراحی ساختاری در قالب IMSM ، جایگزین های اولیه را می‌توان از طریق پیاده سازی فرآیند انطباقی تصحیح و تغییر داد. در شکل ۷ جریان منطقی برای IMSM نشان داده شده است.

ماشین افزار پیاده سازی اینترنتی

 

۴- نتیجه گیری
در این مقاله روش مدل سازی ماشین افزار به منظور تولید اتوماتیک ساختارهای ماشین افزار در پاسخ به نیازهای ساختاری و کاربردی کاربران ارائه شده است. روش پیشنهادی رویه تولید ساختار ماشین افزار را با استفاده از قواعدترکیبی مدول و نمودارهای اتصال به صورت اتوماتیکی درآورده  و زنجیره سینماتیک را به صورت اتوماتیک با استفاده از اجزای کاربردی مدول‌ها و نمودار اتصالی مشخص می‌سازد. بر مبنای روش مدل سازی پیشنهادی، ساختار ابزار ماشینی مبتنی بر اینترنت توسعه یافته است. روش پیشنهادی را می‌توان برای ساخت سریع تأسیسات مجازی دارای مقیاس بزرگ به کار گرفت و علاوه بر این آن را برای سیستم CAD/CAM جهت ماشین افزارها، که سیستم تولید با پیکربندی مجدد را پشتیبانی می‌کند، به کار برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.