مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

شماره      
۱۱۷
کد مقاله
MNG117
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۴
نام انگلیسی
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 2
تعداد صفحه به فارسی
۳۲
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۴
کلمات کلیدی به فارسی
مدیریت تکنولوژی، سود آفرین، مشاغل کوچک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Managing Technology , Profit, Small Business
مرجع به فارسی
روبرت میور
مرجع به انگلیسی
Robert Muir
کشور
ایالات متحده

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

 

مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۴
آیا می‌توان با بهره‌گیری از تکنولوژی ایجاد اشتغال نمود؟
  • بازاریابی تله موش
  • هوشمندی رقابتی- عدم نیاز به پرده پوشی
  • درک بازی بازاریابی
  • تداوم حیات شرکت‌های‌ کوچک از طریق درک جایگاه‌ ویژه بازار
  • برنامه ریزی بازار به صورت مشترک
آپولو به معشوقه خود کاساندرا قدرت پیشگویی آینده را اعطا نمود و با این توان وی قادر گردید تا حقیقت را درک نماید. بدون داشتن چنین هدیه با ارزشی، دارای قدرت و توان آینده نگری نمی‌باشیم، اما با توجه بدین موضوع که تحقیقات ثانویه ما تکمیل شده‌اند، امور مرتبط به ظاهر به خوبی به پیش می‌رود. هم اکنون نوبت تحقیقات اولیه یا اصلی می‌باشد تا از طریق آنها دریابیم که ‌آیا سرمایه گذاری زمانی و مالی در زمینه بازاریابی می‌تواند تکنولوژی بدست آمده را به سمت ایجاد اشتغال هدایت نماید یا خیر.
 

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

 

آیا می‌توان با استفاده از این تکنولوژی شغلی را بوجود آورد؟
بازاریابی تله موش
اصطلاح تله موش را می‌توان به عنوان یک استعاره اولیه جهت توضیح بازاریابی در معنای ساده آن و ارزیابی موقعیت خود مورد استفاده قرار داد.
ساخت یک تله موش بهتر بدان معنا خواهد بود که راهی را بسمت درب‌های بسته فرار روی خود بگشائیم. خصیصه‌ها و مزیتهای یک تله موش بهتر می‌بایست توانایی بوجود آوردن تقاضای بیشتری را در بازار داشته باشد و علاوه بر این قابلیت توزیع مناسب را برای محصولات بوجود آورد. اما حال در صورتی که هیچ موشی در این ناحیه وجود نداشته باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد، ‌آیا رقابت ارزان‌تر و در عین حال کاراتر خواهد شد، ‌آیا تله موش مد نظر ما نیازمند طعمه، که ممکن است موجود نباشد، نخواهد بود و‌ آیا این تله موش نیازی به تاییده و پذیرش خواهد داشت؟
خطرات رقابت. تقلید به عنوان صادق ترین روش تملق محسوب می‌شود. در اغلب مواقع، ما جزء افراد تازه وارد به بازاری  بشمار می‌آییم که محصولات جدید خود را در آنجا عرضه ‌داشته‌ایم. بر این اساس باید تحقیقات کاملی، جهت مشخص کردن این موضوع که میزان رقبای موجود در بازار چقدر است، را انجام داده و همچنین، قبل از آنکه نسبت به پیاده سازی روالهای تحقیق و توسعه گران قیمت اقدام کنیم، باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که میزان قدرت آنها در این بازار چقدر است.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

 

هوشمندی رقابتی- عدم نیاز به پرده پوشیها و رمز و رازهای شغلی
به طور سنتی، اغلب برنامه‌های‌ تجاری در زمینه تبلیغات محصول، ید طولایی دارند و در مقابل از تحقیقات بازاری اندکی رنج می‌برند. مشاغل کوچک معمولاً از منابع مالی اندکی جهت توجیه این مسئله استفاده می‌کنند که چرا آنها قابلیت تعیین طبیعت یا ذات حقیقی برنامه‌های‌ رقابتی، استراتژی ها و قابلیتهای دیگر را دارا نمی‌باشند.
در اواسط دهه ۱۹۹۰ آنچه به عنوان شنود‌ ایران- کانترا خوانده می‌شد و بر روی جمع آوری داده‌ها تکیه داشت درس مهمی‌ را برای هر یک از مشاغل کوچک به همراه داشت. این عملیات شنود موکد آنچه بود که قبلاً سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) از آن اطلاع داشت، یعنی آنکه ۹۸% اطلاعات در محدوده و حوزه‌های عمومی‌ ‌موجود می‌باشند. بر این مبنا تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در کجا باید به دنبال اطلاعات بگردیم. با بکارگیری اینترنت می‌توان امر دسترسی به اطلاعات را ساده ساخت.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

 

درک بازی بازاریابی
۹۰% از روال ارائه تکنولوژی به بازار رویه‌های مرتبط با بازاریابی می‌باشد. ذات یا جوهره استعداد مربوطه به بازاریابی در حقیقت در توانایی افراد در جهت تشریح هر یک از مفاهیم مربوطه بر حسب عباراتی ساده نهفته است. کتاب‌های‌ مدیریت اخیر، هوشمندی بالایی را برای تئوری‌های‌ مدیریتی و بازاریابی پیتر دارکر (که به فلسفه دراکرین شهرت دارد) متصور نشده‌اند. استفاده از چنین تکنیک‌های‌ بازاریابی پیچیده‌ای معمولاً باعث می‌شود تا نتوانیم به نکات ساده و استراتژی‌های‌ بازاریابی موفق نگاه قابل توجهی را داشته باشیم و از اینرو نخواهیم توانست توجه خود را بقدر کفایت متوجه مشتریان سازیم.
محصول. آنچه یک شغل بطور حقیقی به مشتری می‌فروشد در حقیقت محصول یا خدمات عرضه شده بشمار نمی‌آید، بلکه این متاع سود می‌باشد. کسب مزیت‌های مربوطه در ارتباط با زمان، ذخیره انرژی، سود، راحتی، مهارت یا قیمت حاصل خواهد شد. غالباً، اشخاصی که در امر مشاغل کوچک به کار مشغول می‌باشند به صورت دائمی‌و با سخن بلند این‌‌ گله را مطرح می‌نمایند‌ که آنها قادر به رقابت با تجاری که کالاهای خود را با تخفیف‌های‌ زیاد می‌فروشند و یا آنها را بصورت زیاد و انبوه در معرض فروش قرار می‌دهند نمی‌باشند.
قیمت. آنچه را که در برابر محصول یا خدمات خود دریافت می‌داریم و رابطه مستقیمی با سود دارد در حقیقت همان قیمت می‌باشد. مشتریانی که از منفعت بیشتری از محصولات یا خدمات برخوردار می‌باشند ارزش بیشتری را برای آنها قائل خواهند شد. جداسازی مشتریان بر مبنای معیارهای وابسته به ارزش افزوده به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم حاشیه سود خود را افزایش داده و سود بیشتری را از آن خود سازیم.
مکان. از نقطه نظر قیاسی، مکان درست برای اغلب مشاغل الزاماً جائی نخواهد بود که مشتریان در آنجا می‌باشند. برای یک خرده فروش پیدا کردن محلی که از ترافیک بالایی برخوردار باشد می‌تواند به موفقیت وی کمک کند در حالیکه برای مشاغل دیگر قرارگیری در ناحیه دورتر از مشتریان ولی نزدیک تر به تأمین کنندگان ممکن است بهتر باشد.
ارتقای اهداف: بوجود آوردن سطحی از هوشیاری در زمینه مسایل مرتبط با محصول یا خدمات تحت عنوان یک روال وابسته به «ارتقاء یا پیشبرد اهداف» تلقی می‌گردد. چنین روالهایی محدوده‌ای مشتمل بر تبلیغات چند رسانه‌ای‌ ویژه تا ارسال چند نامه بصورت‌ انتخابی به اشخاص کاملاً شناخته شده را در بر می‌گیرد.
تداوم حیات شرکت‌های‌ کوچک از طریق درک جایگاه ویژه بازاری خود
مشاغل کوچک معمولاً به صورت سنتی در بازارهای مجزا به رقابت می‌پردازند. چنین بازارهایی متشکل از یک سری از شرکت‌های‌ کوچک و انبوه می‌باشند که غالباً در مالکیت خصوصی بوده و از اینرو غیبت راهبران بازاری می‌تواند باعث انشقاق در آنها شود. مشاغل کوچکی که نگاه خود را معطوف به ارتقاء یا محافظت از موقعیت رقابتی خود نموده‌اند در ابتدا لازم است تا درک مناسبی از چگونگی و چرایی این نکته بدست آورند که چرا صنایع تحت کنترل آنها به صورت بخش بخش در آمده است. چنین دیدگاهی در ارزیابی این نکته که ‌آیا شرکتهای بزرگتر تمایلی جهت ورود به چنین صنایعی دارند یا خیر بسیار مهم می‌باشد.
برنامه ریزی متعارف بازار
چگونه یک شرکت کوچک می‌تواند فرصتهای جدید بازاری را مشخص نماید؟ شرکت ها و مشاغل مختلف در یک بازار رقابتی عمل نموده و از طریق بوجود آوردن جایگاه ویژه بازاری و یا بروندادهای فروش جدید به رشد خود ادامه می‌دهند. آنها در این باره نگران می‌باشند که چگونه باید امر تداوم رشد را به صورت پایدار حفظ نمود، مخصوصاً در زمانی که ابرهای رکود در افق فرا روی دیده می‌شود. آنها تفاوت اصلی بین بازاریابی- بوجود آوردن یک رویه مطلوب برای محصول یا خدمات خود- و فروش- ارضای چنین مقوله‌ای – را بخوبی می‌شناسند. آنها علاوه بر این به خوبی این مسئله را درک می‌کنند که امر بازاریابی شامل فعالیتهای مرتبط با فروش و برنامه‌های ارتباطاتی می‌باشد: تبلیغات، توسعه و عرضه عمومی. با این وجود، علیرغم پشتیبانی انجمنهای تجاری، آنها از این نکته غافلند که چگونه باید اطلاعات تحقیقات بازاری اصلی را از مشتریان و تأمین کنندگان خود بدست آورند.
استفاده از منابع عرفی و منابع چندگانه موجود که در اختیار ما می باشند می‌تواند تجارت ما را بر مبنای نیازهای بازاری به روزرسانی کنند. حال ما باید نسبت به نگارش برنامه خود بر روی کاغذ اقدام نموده و سپس آنها را به خوبی دنبال نماییم.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.