مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

شماره      
۱۱۸
کد مقاله
MNG118
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۵
نام انگلیسی
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 2
تعداد صفحه به فارسی
۲۸
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۲
کلمات کلیدی به فارسی
مدیریت تکنولوژی، سود آفرین، مشاغل کوچک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Managing Technology , Profit, Small Business
مرجع به فارسی
روبرت میور
مرجع به انگلیسی
Robert Muir
کشور
ایالات متحده

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

 

مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۵
چه گونه‌ای از تجارت را باید برگزید؟
 
  • گزینه های شما چیست؟
  • برنامه تجاری رسمی
  • در صورتی که ما بتوانیم برای هر مقوله‌ای قیمتی را وضع کنیم، باید دانست که هر چیزی دارای قیمت مرتبط با خود می باشد.
اوراکل در دلفی، که بعنوان مرکز جهان قدیم شناخته می‌شد، نکته تمرکز کلیه جویندگان حقیقت و مشتاقان این راه بشمار می‌آمد. ما هم اکنون از تأثیرات وی بسیار دور افتاده‌ایم، اما فرصتهای خود را دانسته و برای آن برنامه ریزی می‌کنیم و به درستی بگونه‌ای بدانها بها می‌دهیم که بتوانند انگیزه‌های مورد نیاز ما در جهت رشد و ارتقای مشاغل را پاسخگو باشند.
به چه نوع شغلی نیاز خواهیم داشت؟
گزینه‌های من چیست؟
این امر به عنوان یک سناریوی متعارف به شمار آمده و کلیه مشاغل کوچک با آن رو در رو می‌باشند. به طور مثال شرکت برای چندین سال بطور موفقیت آمیز به فعالیت خود ادامه داده است و عقیده دارد که بسمت تکنولوژی و ماورای رقبای خود رو به جلو حرکت نموده است.
محصولاتی که ناشی از تکنولوژی می‌باشند در بازارهای خاصی به فروش می‌رسند، اما این شرکت عقیده دارد که تکنولوژی زیربنایی این شرکت دارای کاربردهای بازاری گسترده تری خواهد بود.
مدیریت یک هنر است. همانند آنکه پزشکان یا وکلا می‌بایست حرفه‌های خود را به درستی انجام دهند، صاحبان مشاغل کوچک نیز باید هنر مدیریت خود را به صورتی کارا نمایش دهند. اغلب صاحبان مشاغل کوچک، خواه این مشاغل را از طریق ارث بدست آورده باشند و یا آنکه آنها را از طریق فعالیت خود به عنوان کارآفرینان حاصل نموده باشند، دیگر از بطن مطمئن و ایمن خود خارج گردیده‌اند.
برنامه‌ریزی‌ها را نباید در بتن محبوس نمود. دراکر، نویسنده تجاری مشهور، اینگونه نوشته است که قدرت یک تصمیم به طور متقابل وابسته یا در تناسب با مقدار پولی می‌باشد که چنین تصمیمی ‌می‌بایست برای مبادله آن در نظر گرفته شود. برنامه‌ها می‌بایست به صورت مرتب بروز رسانی شوند تا بازتاب دهنده شرایط تجاری در حال تغییر باشند. بر این اساس برنامه‌ریزی‌های مربوط را باید به گونه‌ای انجام داد که از جزئیات بسیار زیاد در امان باشند بصورتی که بسرعت از رده خارج نشوند.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

 

برنامه ریزی رسمی ‌تجاری
به هنگامی که برنامه‌ریزی خود را انجام دادیم، مرحله بعدی آماده سازی یک برنامه رسمی ‌تجاری خواهد بود. طول و دامنه برنامه تجاری با توجه به پیچیدگی شغلی و اهداف شرکتی می‌تواند متغیر باشد. با این وجود، به برخی از عناصر کلیدی به صورت دائمی‌ نیاز خواهیم داشت. علی الخصوص، مدیریت می‌بایست دارای تصویر آشکاری در زمینه مسائل شغلی، سابقه، عوامل موفقیت حیاتی، محصولات و خدمات باشد. بر این اساس لازم است تا این سئوال اساسی را پاسخ داد که چرا باید نسبت به تشریح موفقیت شرکت اقدام شود.
بازاریابی. به چندین زیر مجموعه در این مورد توجه کنید: قیمت و نفع کلیه اقلامی که از فردی بفرد دیگری بفروش می‌رسد چیست. بازاریابی از طریق تحقیقات بازاری آغاز می‌گردد، در این اثنی عوامل موفقیت حیاتی تعریف گردیده و در نهایت آن دسته از استراتژیهایی برایمان بر جای خواهند ماند که دارای یک برنامه ارتباطاتی موثر ‌باشند.
آنالیز بازار. نسبت به بررسی محیط‌های اقتصادی و صنعتی وابسته، مبانی مشتریان، اندازه ها و میزان سهم بازار هر یک از محصولات و همچنین جغرافیای بازار اقدام نمایید. این بخش همچنین نگاهی به عناصر تشکیل دهنده اهداف بازاری و نیازهای آن همراه با آنالیز فرصتهای مرتبط با آن خواهد انداخت و مضامین مرتبط با توسعه‌های جدید در امر تکنولوژی، خط‌مشی‌های رشد در صنعت و قواعد دولتی را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.
هر چیزی قیمت خود را دارد ـ در صورتی که بتوانیم قیمت آن را پرداخت کنیم
در نهایت، برنامه ما به سمت درآمد و سود ناخالص بعنوان شاخص‌های قابلیت تحصیل سود رهنمود می‌سازد. این امر منوط به آن خواهد بود که چگونه نسبت به قیمت‌گذاری محصولات خود اقدام کنیم.
قیمت چیست؟ یک مضمون سنجشی در زمینه کیفیت؟ یک بدنه کلی در زمینه درآمد و یا یک جزء خاص در زمینه سوددهی؟ یک عنصر مربوط به تصویر محصول در ترکیبی از مضامین بازاریابی؟ قیمت را می‌توان کلیه موارد فوق دانست و حتی مفاد بیشتری را در زمینه مشاغل کوچک بدان افزود.
مشخص سازی قیمت‌گذاری مناسب و ارائه خدمات به مشتریان دارای ارزش بالا در ابتدا باید سرمایه کاری را افزایش دهد و در عین حال میزان دارایی با ارزش ما را حفظ کند. این امر می‌بایست میزان موارد مالی مورد نیاز جهت محصول جدید در ابتدا را کاهش داده و باعث شود تا قیمت موجودی در آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.