مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

پیچک ها و بالارونده ها

پیچک ها و بالارونده ها

پیچک ها و بالارونده ها – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه صنایع چوب
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع چوب - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۶۶
کد مقاله
WOD66
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
پیچک ها و بالارونده ها
نام انگلیسی
VINES
تعداد صفحه به فارسی
۴
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
پیچک ها، بالارونده ها
کلمات کلیدی به انگلیسی
VINES
مرجع به فارسی
اداره حفظ و نگهداری منابع طبیعی
وزارت کشاورزی ایالات متحده
مرجع به انگلیسی
US Natural Resources; Conservation Service; USDA-NRCS
کشور
ایالات متحده

پیچک ها و بالارونده ها

پیچک آلاچیقVirgin’s Bower   (Clematis virginiana)
این نوع پیچک با بافت خوبی که دارد با رشد ساقه ها و برگ های درهم پیچیده آن بسمت بالا حرکت می نماید. سرتاسر این پیچک پوشیده از گل های سفید و کوچکی است که در نهایت به میوه های پر دار و تزئینی تبدیل می شوند و دارای برگ هایی به رنگ سبز روشن است. این پیچک در ماه جولای و سپتامبر و به خصوص در  اواخر  تابستان  شکوفه های  پر جلوه  خود را  نمایان می سازد و خاکی با شرایط مرطوب و مغذی را ترجیح می دهد، با این حال در محیط خشک و سایه دار نیز رشد می کند و با محیط آفتابی، ابری و نیمه ابری سازگاری دارد. مرغان مگس خوار، پروانه ها و زنبورها را به خود جذب می کند و به ۹ فوت فضا برای رشد نیازمند است.

پیچک ها و بالارونده ها

 

سیب تلخ آمریکایی American Bittersweet (Celastrus scadens)
این گیاه بالا رونده آمریکایی در مناطق آفتابی و نیمه ابری که دارای خاک زه کشی شده باشد رشد می کند. گل های سبز مایل به زرد کم رنگ و تقریبا ناپیدای آن در ماه می ظاهر می شود. ارتفاع این گیاه تاک بالا رونده به ۴ تا ۴۰ فوت می رسد و دارای خوشه هایی است که هر خوشه میوه های کپسول مانند زیبا و جاذبی دارد که در هنگام  باز شدن، دانه قرمز رنگی که با پولک های  نارنجی احاطه شده است  را به نمایش می گذارد. میوه این درخت در پاییز می رسد و  تا  زمستان  باقی می ماند و بهترین منبع غذایی برای پرندگانی که مورد  شکار قرار می گیرند محسوب می شود. مقدار فضایی  را که برای رشد  بدان نیازمند  می باشد ۲ الی ۳ فوت است.

 

پیچک ها و بالارونده ها

 

پیچ امین الدوله
 Trumpet Honeysuckle(Lonicera sempervirens “John Clayton”) 
این پیچک دارای گل های معطر و زیبای زرد کم رنگ می باشد که از ماه ژوئن تا  نوامبر شکوفه می دهند. تجدید شکوفایی شگرف آن، همراه با شاخ و برگ های منظم و شکل در هم فشرده از خصوصیات ظاهری قابل توجه این پیچ است. میوه های نارنجی و قرمز روشن آن در اواخر تابستان و پاییز می رسند و مرغان مگس خوار، زنبورها و پرندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کنند. در محیطی که دارای خاکی با ویژگی متوسط و زه کشی شده باشد و نیز در مقابل نور مستقیم خورشید و تا قسمتی سایه دار به خوبی رشد می کند و ارتفاع آن به ۳ تا ۶ فوت می رسد.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.