مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

توت های خوراکی

توت های خوراکی

توت های خوراکی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه صنایع چوب
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع چوب - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۶۳
کد مقاله
WOD63
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
توت های خوراکی
نام انگلیسی
EDIBLE BERRIES
تعداد صفحه به فارسی
۴
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
توت های خوراکی
کلمات کلیدی به انگلیسی
EDIBLE BERRIES
مرجع به فارسی
اداره حفظ و نگهداری منابع طبیعی
وزارت کشاورزی ایالات متحده
مرجع به انگلیسی
US Natural Resources; Conservation Service; USDA-NRCS
کشور
ایالات متحده

 

توت های خوراکی

زغال اخته آبی بوته بلند
  Highbush Blueberry (Vaccinium corymbosum)
 
این درختچه بومی منطقه نیویورک دارای ۱۲ تا ۱۵ فوت ارتفاع می باشد و قابلیت سازگاری با اغلب خاک های اسیدی به جز در مواردی که زه کشی ضعیفی داشته باشد را دارا می باشد و نیز در برابر نور اندک رشد خوبی را ندارد. گل های سفید مایل به صورتی و زنگی شکل آن از ماه می تا ژوئن شکوفا می شوند و سپس طی ماه های آگوست تا سپتامبر زغال اخته های خوراکی و آبدار آن می رسند. میوه این درختچه مورد استفاده انسان ها، و مورد علاقه بسیاری از پرندگان و پستانداران می باشد. این درخت به فضای ۶ الی ۸ فوت برای رشد نیازمند است.
 
توت سیاه Blackberry   (Rubus darrow)
توت سیاه نیز از درختچه های بومی نیویورک محسوب می شود. این بوته برگ ریز با ۴ تا ۶ فوت ارتفاع دارای توت های آبدار و درشت و سفت در یک دوره زمانی طولانی می باشد و یک تولید کننده سخت و با دوام است. سیستم ریشه درخت قابلیت بالایی در نگهداری خاک دارد و در خاک زه کشی شده و نیز در برابر نور مستقیم خورشید دارای رشد مناسبی است. این گونه در فاصله های ۴ الی ۶ فوتی از هم و در ردیف های ۸ الی ۱۰ فوتی جدا قرار می گیرند.

توت های خوراکی

 

تمشک قرمز Red Raspberry    (Rubus idaeus Latham)
این درختچه بومی نیویورک دارای برگ هایی به رنگ سبز تیره است که بر روی بوته های راست و عمودی به طول ۳ الی ۵ فوت قرار گرفته و توت های درشت و قرمز رنگ، محصول آن می باشند. در اواخر بهار شکوفه می دهد و میوه آن در اواسط تابستان شروع به رسیدن می کند. انسان ها از مصرف کنندگان این میوه بوده و مورد علاقه حیات وحش نیز است. در برابر تابش مستقیم خورشید به بهترین شکل عمل می آید اما قابلیت سازگاری با مقدار اندکی از سایه را نیز دارد. در خاک مرطوب و زه کشی شده شرایط رشد خوبی را داراست و در فاصله های ۲ فوتی و در ردیف های ۱۰ فوتی جدا از هم قرار می گیرد.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.