مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

درختان برگ ریز

درختان برگ ریز

درختان برگ ریز – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه صنایع چوب
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع چوب - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۶۱
کد مقاله
WOD61
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
درختان برگ ریز
نام انگلیسی
DECIDUOUS TREES
تعداد صفحه به فارسی
۱۶
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۲
کلمات کلیدی به فارسی
درختان برگ ریز
کلمات کلیدی به انگلیسی
DECIDUOUS TREES
مرجع به فارسی
اداره حفظ و نگهداری منابع طبیعی
وزارت کشاورزی ایالات متحده
مرجع به انگلیسی
US Natural Resources; Conservation Service; USDA-NRCS
کشور
ایالات متحده

درختان برگ ریز

راش آمریکایی  American Beech     (Fagus gracdifolia)
این نوع درخت دارای رشد آرامی است و طول آن به ۵۰ تا۸۰ فوت می رسد، و علاوه بر این در نواحی آفتابی/ نیمه افتابی که از خاک غنی شده، رطوبت و زه کشی شده مناسبی  برخوردار می باشند قابلیت رشد دارد. پوست آن بسیار نرم و خاکستری رنگ می باشد. این گونه برای حیات وحش، از جمله رشد بوقلمون ها و نیز لانه سازی پرندگان نغمه سرا (chickadee)، مناسب می باشد و برای رشد به فضای ۸ الی ۱۰ فوت نیازمند است.
توت سیاه  Black Cherry   (Prunus serotina)
این درخت بزرگترین درخت توت بومی نیویورک بوده که ارتفاع آن به۸۰ فوت می رسد. در زمین های پست با خاک غنی شده و دامنه های مرطوب رشد می کند. با این حال در نواحی خشک تر نیز یافت می شود. این گونه با مناطقی که دارای خاک های خیس و بارانی یا سایه زیاد هستند سازگاری ندارد و بعلاوه مورد مناسبی برای حیات وحش می باشد و چوب آن جهت الوار و هیزم مورد استفاده قرار می گیرد. میوه آن نیز از نظر حیات وحش قابل توجه است و همچنین برای تهیه مربا مصرف می شود. این درخت برای رشد به فضای ۸ تا ۱۰ فوت نیازمند است.

 

درخت گردو  Butternut (Juglans cinerea)
این نوع درخت رشد سریعی دارد و دارای ارتفاعی بین ۴۰ الی ۶۰ فوت می باشد. عمر این درخت کوتاه بوده و تنها حدود ۷۵ سال عمر می کند. در نواحی آفتابی که دارای خاک حاصلخیز ومرطوب می باشد رشد می کند. ارزش میوه خوراکی این درخت بیش از چوب آن است واز این جهت از نظر حیات وحش قابل توجه و انسان قرار دارد. قابلیت مقاومت الوارهای آن در برابر پوسیدگی بسیار بالا است و جهت قلم زنی و حکاکی کاربرد دارد. این گونه برای رشد به ۱۰ تا ۱۲ فوت فضا نیازمند است.
 افرای قرمز  Red Maple    (Acer rubrum)
این نوع درخت در اصل جنبه تزیینی ندارد. دارای رشد بسیار سریعی است و ارتفاع آن به ۳۵ تا۹۰ فوت می رسد. با انواع شرایط خاکی از قبیل مرطوب، باتلاقی و آهکی سازگار است. قابلیت تحمل مقدار اندکی از سایه را دارا می باشد. از چوب آن جهت تولید الوار، هیزم و ساخت سایبان استفاده می شود و پوستی زیبا و خیره کننده از لحاظ تزیینی دارد. برگ های این درخت به رنگ قرمز پاییزی هستند و به فضای ۱۰ تا ۱۵ فوت برای رشد نیازمند است.

درختان برگ ریز

 
سیب وحشی Sargent Crabapple    (Malus sargentii)
ارتفاع این درخت ۸ الی ۱۰ فوت است و در انواع گوناگونی از خاک ها رشد می کند. خاک مرطوب و زه کشی شده و هوای آفتابی  و  نیمه آفتابی شرایط مطلوب را  برای رشد آن  ایجاد  می کند، با این حال قابلیت رشد در نواحی خشک را نیز دارد. این گونه شکوفه های سفید و معطر خود را در ماه می و میوه های قرمز پر رنگ خود را در پاییز نمایان می سازد. میوه آن از نظر حیات وحش قابل توجه است و فضای ۸ الی ۱۰ فوت را برای رشد در بر می گیرد.
  
افرای قندی  Sugar Maple     (Acer saccharum)
این نوع درخت تقریبا در هر منطقه ای یافت می شود اما نواحی که دارای خاک های مرطوب، غنی و زه کشی شده باشند محل ایده آلی برای رشد مطلوب آن است. با این حال قابلیت مقاومت در مناطق مرطوب را ندارند. ارتفاع آن به ۶۰ الی ۹۰ فوت می رسد و به جهت رنگ های پاییزی درخشانی که دارد بسیار مورد توجه می باشد. از موارد استفاده آن تولید شربت افرا، الوار، هیزم و سایبان گزینه است. نوع کهنسال آن برای حیات وحش بسیار با ارزش است و به ۱۰ فوت فضا برای رشد نیازمند است.

درختان برگ ریز

 

نارون  پرینستون آمریکایی Princeton American Elm    (Ulmus americana )
این نوع درختان دارای رشدی بسیار سریع با ارتفاع ۷۵ الی۱۰۰ فوت و عمری طولانی (بالای ۲۰۰ سال) می باشند. با هر نوع خاکی که دارای درصدی رطوبت  نیز باشد سازگار هستند. برگ های آنها در پاییز به رنگ زرد می گرایند. پرندگان و پستانداران غذای مورد نیاز خود را از میوه ها و جوانه های این درخت بومی تامین می کنند. این درخت، یک گیاه پیوندی نیست بلکه یک نارون آمریکایی اصلی بشمار آمده که از نظر علمی نیز در برابر بیماری نارون هلندی مقاوم بوده و از عمرطولانی نیز برخوردار است.
غان یا توس سفید  White Birch    ( Betula pendula alba)
این نوع درخت دارای رشد بسیار سریعی می باشد و حدود۴۰ تا۶۰ فوت ارتفاع دارد اما عمر آن کوتاه است. نواحی سرد و مرطوب همراه با نور مستقیم خورشید شرایط مناسبی را برای رشد آن بوجود می آورد. این گونه ها غالبا در دسته های ۳ یا ۵ تایی کاشته می شوند. پوسته آن سفید بوده و در نهایت به شکلی کاغذی در می آیند. این درخت جهت ساخت دیواره های چوبی، مصرف هیزم و استفاده حیات وحش مفید می باشد. با این حال غالبا به عنوان یک درخت تزیینی شناخته شده و به فضای ۸ الی ۱۰ فوت برای رشد نیازمند است.

درختان برگ ریز

 
درخت اقاقیا Black Locust    (Robinia pseudoacacia)
این گونه درخت دارای رشد سریعی می باشد و ارتفاع آن به۵۰ الی ۸۰ فوت می رسد. در خاک های حاصلخیز و زه کشی شده رشد می کند. در برابر خشکی مقاوم بوده ولی توانایی تحمل سایه را ندارد. از این نوع درخت جهت بهبود خاک (تثبیت نیتروژن گیاهان) و کنترل فرسایش استفاده می شود و نیز برای ساخت تیر برق، ستون و تولید هیزم مفید می باشد و شهد گل آن موجب جذب زنبورها و پروانه ها می شود و به فضای ۸ الی ۱۰ فوت برای رشد نیازمند است.
 
تیس اروپایی European Mountain Ash    (Sorbus aucuparia)
این گونه نیز دارای رشد سریعی است و طول آن به ۳۰ الی ۴۰ فوت می رسد. در محیط کم نور و سایه دار رشد خوبی ندارد، اما با هر نوع شرایط خاکی سازگار است. میوه آن، توت قرمز سرشار از ویتامین c بوده و برای تولید مربا و ژله به مصرف می رسد. این درخت از نظر حیات وحش قابل توجه است و الوار آن جهت استفاده در نجاری و منبت کاری مطلوب می باشد و به ۱۰ فوت  فضا برای رشد نیازمند است.
بلوط دم دارشمالی Northern Red Oak    (Quercus rubra)
عمری طولانی و رشدی سریع از ویژگی های یک درخت بلوط به حساب می آید و دارای ارتفاعی بین ۶۰ الی ۸۰ فوت می باشد. شرایط مطلوب برای رشد این گونه مناطق آفتابی/ نیمه آفتابی و خاک زه کشی شده، ماسه ای و کشاورزی است است . قابلیت مقاومت زیادی در برابر باد دارد. میوه آن دارای ارزش فراوانی برای حیات وحش است و چوب آن کاربرد گسترده ای در تولید الوار دارد و برای رشد به فضای ۱۰ الی ۱۲ فوت نیاز دارد.

درختان برگ ریز

 
درخت بلوط دندانه دار  Sawtooth Oak   (Quercus acutissima)
این درخت دارای رشد سریعی است و بلندی آن در حدود ۵۰ تا ۷۰ فوت می باشد. قابلیت رشد در شرایط مختلف را دارد با این حال خاک های زه کشی شده و اسیدی را بیشتر ترجیح می دهد. در برابر خشکسالی دارای مقاومت نسبتا خوبی است اما توانایی تحمل آن در برابر سایه، اندک است. میوه بسیار زیاد و کوچک این درخت غذای مورد نیاز حیات وحش، به خصوص بوقلمون های وحشی و اردک ها را فراهم می سازد و فضای ۱۰ الی ۲۰ فوت را برای رشد در بر می گیرد.
درخت صنوبر لاله         (Liriodendron tulipifera)  Tulip Poplar
این درخت دارای رشدی عمودی و سریع بوده و امتداد آن به ۸۰ الی۱۰۰ فوت می رسد. در راس خود تاج کوچکی دارد که به گل های بزرگی چون لاله شباهت دارد و در اواخر ماه می تا اواسط ماه ژوئن نمایان می شود. برگ های این درخت در پاییز رو به زردی می رود. در خاک های زه کشی شده و مرطوب همراه با تابش مستقیم خورشید رشد می کند. معروفیت این گونه استفاده آن به عنوان الوار است و فضای بین ۱۰ تا ۲۰ فوت را در بر می گیرد.

درختان برگ ریز

 

بلوط سفید White Oak     (Quercus alba)
این گونه دارای رشد آرامی است و بلندی آن به ۲۰ الی۸۰  فوت می رسد. بهترین شرایط رشد آن در مناطق پست و در خاک زه کشی شده، مرطوب و عمیق و همچنین در برابر نور مستقیم خورشید است. توان مقاومت بالایی را در برابر خشکسالی دارد. پوست آن از لحاظ زینتی و چوب آن در تامین الوار مورد نیاز دارای اهمیت خاصی است. میوه های شیرین آن منبع غذایی با ارزشی برای حیات وحش به حساب می آید و به ۱۰ فوت فضا برای رشد نیازمند است.

درختان برگ ریز

 

درخت گردوی سیاه  Black Walnut (Juglans nigra)
این درخت گردو از نوع درختان بومی نیویورک است و ارتفاع آن ۳۵ الی۱۰۰ فوت می باشد. در خاک های عمیق، مرطوب، غنی و زه کشی شده و همچنین در برابر تابش خورشید رشد مطلوبی را دارا می باشد. در خاک های غنی و مرغوب رشد سریع تری دارد و برعکس در شرایطی که خاک نامرغوب باشد میزان رشد آن کند تر خواهد بود. چوب آن ارزش زیادی در تامین الوار و هیزم دارد و میوه خوراکی آن از نظر حیات وحش قابل توجه است و به ۱۰ فوت از فضا برای رشد نیازمند است.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.