مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

شماره       
۳۷
کد مقاله
MNG37
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
راهنمای کارآفرینی برای انتخاب هویت تجاری
نام انگلیسی
THE ENTREPRENEUR’S GUIDE TO SELECTING THE BUSINESS ENTITY
تعداد صفحه به فارسی
۲۲
تعداد صفحه به انگلیسی
۸
کلمات کلیدی به فارسی
هویت تجاری، کارآفرینی
کلمات کلیدی به انگلیسی
BUSINESS ENTITY, Entrepreneurship
مرجع به فارسی
گروه حقوقی دره سیلیکون
مرجع به انگلیسی
Silicon Valley Law Group
کشور
ایالات متحده

راهنمای کارآفرینی برای انتخاب هویت تجاری

به هنگامی که اغلب موسسات نوپا و جدید بعنوان شرکت تاسیس می‌گردند، انواع نهادهای دارای هویت تجاری دیگر ممکن است از نقطه نظر هزینه، مالیات و یا بدلایل کنترلی مورد توجه قرار گیرند. این مقاله راهکارها و توضیحات خلاصه‌‌ای در خصوص فرم یا قالب نهادها و هویتهای تجاری که یک کارآفرین می‌بایست بدانها توجه داشته باشد را ارائه می‌نماید. این راهکارها و هویتها شامل شرکتهای زیرفصل C و S  و همچنین شرکتهای سهامی عام، شرکتهای تضامنی یا سهامی خاص و شرکتهای با مسئولیت محدود می‌باشند.
الف- شرکت سهامی  Corporation
۱- موارد کلی   General
این نوع از شرکتها از طریق پر نمودن مفاد مربوط به ثبت شرکت بوسیله مسئول مربوطه تشگیل می‌گردند. مفاد مربوط به تشکیل شرکتها معمولا بصورت یک سند ساده می‌باشد که دربردارنده مواردی چون نام شرکت، هدف تجاری از تشکیل آن، نام نماینده قانونی شرکت و تعداد و نوع سهام صادر شده برای شرکت می‌باشد. صاحبان شرکت دارنده سهام بشمار آمده و تملک آنها بوسیله برگه‌های سهام محرز می‌شود.
این نوع از شرکتها بعنوان معروفترین و شایع‌ترین نوع شرکتها بحساب می‌آیند. اغلب متخصصین حرفه تجارت و امور مالی با این نوع از شرکت آشنایی داشته و بر این اساس عملیات و معاملات تجاری مهم نظیر تحصیل وام، ممکن است برای این دسته از شرکتها در اسرع وقت و با هزینه کمتر محقق شود. بعنوان یکی از خصیصه‌های مربوط به آینده‌نگری، لازم به ذکر است که این نوع از شرکتها تغییرات زیادی را در خصوص قوانین مالیاتی دولتی و فدرال نداشته و بعنوان گزینه‌ای، که از هویت توسعه بهره‌‌مند می‌باشند، مد نظر هستند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۲- مزیت ایجاد شرکت سهامی  Benefits of Incorporation
این شرکتها تحت مجوز و اختیارات قانونی یک کشور تاسیس شده و بعنوان هویت قانونی مستقل، یا اشخاصی در درون یک سیستم قانونی حضور دارند، تلقی می‌شوند. چنین شرکتی بصورت نامحدود بوده و دارای هویتی مستقل و مجزا از مالکین، که بعنوان سهام شناخته شده است، می‌باشد و همچنین دارای مدیران، مسئولین و کارمندانی است که امور مربوط به شرکت را انجام می‌دهند.
بطور کلی، سهامداران دارای مسئولیت محدود می‌باشند، بدین صورت که آنها بطور شخصی مسئول بدهیهای وارده یا دیون متعلق به شرکت بشمار نمی‌آیند. میزان تعهد یا مسئولیت یک سهامدار نهایتا تا حد از دست دادن کلیه یا بخشی از سرمایه‌گذاری خود در شرکت مربوطه می‌باشد، البته این تعهد در صورتی می‌باشد که شرکت ذیربط به میزان کافی دارای سرمایه بوده و بخوبی تحت مدیریت قرار داشته و همچنین پروسه‌های کاری  شرکت نیز تحت بررسی و بازبینی قرار داشته باشد. در صورتی که این ملزومات رعایت نشده باشد، شخص مدعی می‌تواند نسبت به اقامه دعوی اقدام نموده، «نقاب از رخ شرکت برگشاید» و بطور مستقیم نسبت به وصول مطالبات خود از سهامداران عمل مقتضی و متناسب را انجام دهد. علاوه بر این، در محیطی که شرکتی کار خود را آغاز نموده و در آن وهله دارایی اندکی در اختیار داشته و از سابقه فعالیت کافی و اعتبار نیز بی‌نصیب ‌باشد، سهامداران موسس می‌توانند خود را در موقعیتی یافته که بطور انفرادی درخواست گارانتی یا ضمانت تعهداتی چون اجاره دفتر کار، حدود اعتبار بانکی یا اعتبار فروشندگان را ارائه نمایند. با این وجود، در صورتی که موفقیت مالی پیش روی شرکت  باشد، ضمانت شخصی الزامی و مورد نیاز نخواهد بود.
شرکتها از راحتی نسبی در اخذ سرمایه برخوردار می‌باشند. در مقایسه با شرکتهای با مسئولیت محدود، این دسته از شرکتها می‌توانند از طریق فروش سهام نسبت به تحصیل سرمایه بصورت نسبتا آسان اقدام نمایند. با این وجود، همانگونه که در زیر بحث شده است، هم صدور برگه‌های سهام و هم نقل و انتقالات بعدی دارای قواعد و ملاحظات مربوطه بوده و ممکن است دارای خطرات و گرفتاریهای خاص خود باشد.
خصیصه این شرکتها همچنین آسانی مسایل کنترلی آنها، هم در سطح صاحبان شرکت و هم در سطح مدیریت آن می‌باشد. سهامداران یک شرکت نسبت به انتخاب هیئت مدیره اقدام نموده و در مقابل، اعضای این هیئت نیز مسئولین و مدیران شرکت را برگزیده و نسبت به استخدام کارکنان اقدامات مقتضی را انجام می‌دهند. بر این اساس، اکثریت سهامدارن قادرند اکثریت مدیران را انتخاب نموده و بدین طریق این اطمینان حاصل می‌گردد که کنترل مدیریت و رهبری شرکت توسط آنها محقق می‌گردد. برخلاف انواع شرکتهای مشارکتی که در آن شرکا اختیار حضور در مدیریت شرکت را دارا می‌باشند، سهامداران شرکتهای سهامی، بعنوان یک کلاس، اختیار مشارکت یا حضور در مدیریت روزمره شرکت را نخواهند داشت. بعلاوه، با توجه به نوع و شکل شرکت، موسسین قادرند نسبت به تخصیص سرمایه و حفظ روال رای‌گیری در شرکت با انتشار سهام فاقد- رای «ممتاز»، که جزء سهام‌های سرمایه‌ای شرکت محسوب می‌شود و دارای حقوق و مزیتهای خاصی است، اقدام نمایند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۳- تعهدات و مسئولیتهای مدیر شرکت  Director Liability
وظیفه شخصی مدیران شرکتها مبتنی بر محافظت و وفاداری به امور مربوط به شرکت و همچنین سهامداران آن می‌باشد و علاوه بر این ممکن است از نظر شخص مسئول نقض هر یک از مفاد مرتبط با این وظایف باشند. یکی از رویه‌های منحصربفرد شرکتی توانایی محدودسازی مسئولیت فردی مدیران با توجه به قواعد نشات گرفته از شرکت در خصوص نقص مدیران در انجام وظایف خود در مقابل شرکت و سهامدارن آن می‌باشد. مقررات شرکتی بخش (۱۰)(a)204. با این وجود، این محافظت شامل موارد زیر نمی‌شود: سوء مدیریتهای بین‌المللی، رفتارهای خلاف پیمان مخالف منافع شرکت، معاملاتی که از آن یک مدیر نسبت به تحصیل سود شخصی نامناسب اقدام می‌کند، عدم توجه به وظایف یا یک الگوی غیرمنتظره از عدم ملاحظه وظایف مربوطه.

 

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۴- معایب شرکت  Disadvantages of Incorporation
نگهداری شرکتها در مقایسه با دیگر انواع موسسات تجاری گرانتر تمام خواهد شد. هزینه‌های شرکت، به استثنای دستمزدهای افراد حرفه‌ای، در حدود ۱۰۰۰ دلار می‌باشد. ملاحظات شرکتی ایجاب می‌نماید که سوابق جلسات مدیران و سهامداران بهمراه سوابق صدور و انتقال سهام شرکت حفظ و نگهداری شود. برای یک شرکت جدیدالتاسیس، معمولا موسسین دارای مهارتهای لازم نمی‌باشند، از اینرو آنها یا می‌بایست مساعدت مشاورین را طلب نمایند و یا آنکه چنین مواردی را، به وقت دیگری، بتعویق اندازند- که این روند ممکن است باعث بروز مشکلات خاص خود شود. از طرف دیگر، موسسات تضامنی یا سهامی و دارای مسئولیت محدود، برای حفظ هویت خود نیازمند مستندات اندکی هستند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۵- زیرفصل C و زیرفصل S شرکتهای سهامی  
Subchapter C and Subchapter S Corporations
برای اهداف مربوط به مالیات، اغلب این دسته از شرکتها معمولا بعنوان شرکتهای C خوانده می‌شوند، بدین معنا که تعیین درآمد مالیاتی آنها بوسیله زیرفصل C قانون درآمد داخلی سال ۱۹۸۶ مورد کنترل و نقد و بررسی قرار می‌گیرد. برای یک شرکت کلاس C حداکثر نرخ مالیات فدرال ۳۴% است. این نرخ قابل قیاس با نرخ مالیات بر درآمد اشخاص که ۵/۳۹% می‌باشد است.
شرکتهای زیرفصل یا کلاس C از آنچه «مالیات دوبل» خوانده می‌شود رنج می‌برند. مالیات بر درآمد این دسته از شرکتها بر حسب نرخ اجرایی محاسبه می‌شود. از اینرو، در صورتی که این دسته از شرکتها تصمیم بگیرند تا نسبت به واگذاری بخشی از درآمدهای خود به سهام‌داران اقدام نمایند (یعنی، اعلام سود سهام)، به این دسته از سهامها، همانند درآمد عادی سهامداران، مالیات تعلق خواهد گرفت و شرکت نمی‌تواند آن را بعنوان کسور هزینه تجاری در نظر بگیرد.
ب- شرکتهای تضامنی General Partnership
۱- موارد کلی  General
شرکت تضامنی یکی از شایع‌ترین نمونه‌های هویت تجاری بشمار می‌آید. مشارکت در این شرکتها از طریق همکاری یا عضویت دو یا چند شخص برای راه‌اندازی یک شغل دارای سود بوجود می‌آید. شرکتهای تضامنی عام ممکن است تنها از طریق موافقت شفاهی یا کلامی بوجود آید، ولی باید توجه داشت به منظور اجتناب از درگیریهای آتی بین شرکا بهتر از قرارداد نوشتاری منعقد گردد. معمولا دو یا چند شخص ممکن است نسبت به راه‌اندازی یک شغل اقدام نمایند، بدون آنکه ملتفت این نکته باشند که از نظر قانون، آنها نوعی از مشارکت را راه‌اندازی نموده‌ و بدین علت برخی از قوانین کشوری را می‌بایست مراعات نمایند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 
۲- مزیتهای شرکتهای تضامنی عام  Benefits of General Partnership
برای بوجود آوردن شرکتهای تضامنی عام نیازی به مراجعه یا دخالت هیچ یک از موسسات عمومی، که از جمله مستلزمات ایجاد شرکتهای سهامی یا شرکتهای با مسئولیت محدود می‌باشند، وجود ندارد. هزینه بوجود آوردن شرکت تضامنی عام همراه با یک موافقت‌نامه نوشتاری کوچک، معمولا قابل قیاس یا حتی کمتر از ایجاد یک شرکت سهامی است. هزینه نگهداری دوره‌ای اینگونه از شرکتها نیز بصورت اسمی و اندک می‌باشد.
از نظر مالیاتی هویت شرکتهای تضامنی عام در حقیقت بصورتی است که به عنوان پرداخت کننده مالیات بشمار نیامده بلکه بیشتر بعنوان یک گزارش دهنده مسایل مربوط به مالیات عمل می‌نمایند. سود یا زیان مشارکت این شرکتها بطور مستقیم بعهده شرکا می‌باشد. یک شرکت تضامنی عام می‌تواند برای یک شرکت تجاری دارای تکنولوژی بالا در طی دوره اولیه برنامه‌ریزی و مراحل توسعه آن مناسب باشد که در آن تعداد محدودی از اشخاص درگیر بوده و میزان تعهد و مسئولیتهای آنها نیز در حد معتدل می‌باشد.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۳- معایب شرکتهای تضامنی عام  Disadvantages of General Partnership
مالکین شرکتهای تضامنی عام (شرکا) بصورت مشترک و اکید، مسئول کلیه بدهیهای مرتبط با مشارکت خود هستند. این مسئولیت نه تنها به سرمایه مشخص شده شرکا در این مشارکت تعمیم داده می‌شود، بلکه دارائیهای شخصی شرکا را نیز در بر می‌گیرد. با وجود آنکه اغلب مشکلات محتمل و مسایل بوجود آمده ناشی از این موارد را می‌توان تحت پوشش بیمه قرار داد، خطر تعهد شخصی این مشارکت هنوز نیز می‌تواند مهم باشد. این خصیصه ممکن است باعث تحلیل روحیه کارآفرینی شرکای موسس شرکت شود، چرا که دارایی شخصی هر یک از شرکا در معرض خطر قرار می‌گیرد.
در حالیکه که منافع شرکتهای تضامنی عام مشمول قواعد مرتبط با وثیقه نمی‌باشند، بوجود آوردن مشارکت جدید و انتقال سودها و منافع در محدوده یک مشارکت می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا و پرهزینه باشد. علاوه بر این، در اغلب مشارکتها، تمامی شرکا می‌بایست با پذیرش شرکای جدید موافقت داشته باشند. در نتیجه، این نوع از شرکتها برای محیطی که با تکنولوژی بالا در حال آغاز می‌باشد چندان مناسب نیست.
ج. شرکتهای مختلط غیر سهامی- مضاربه‌ای  Limited Partnerships
۱- موارد کلی General
شرکتهای مضاربه‌ای در این نکته در آنها دو کلاس مشارکتی وجود دارد از شرکتهای تضامنی متفاوت می‌باشند. همانگونه که از نام آنها بر می‌آید، این شرکتها گونه‌ای از تعهدات محدود را برای شرکای مشخصی ارائه می‌دارند.
۲- مزیتهای شرکتهای مضاربه‌ای Advantages of Limited Partnership
مزیت اصلی شرکتهای مضاربه‌ای آن است که شرکای محدود (و نه شرکای عمومی) مسئولیت بدهی شرکت را عهده‌دار نمی‌باشند. در مقابل، بدین اشخاص بچشم سرمایه‌گذارانی نگاه می‌شود که میزان خطرپذیری اندکی در خصوص از دست دادن سرمایه‌‌های خود دارند.
میزان سود و زیان مشخص شده برای شرکا بر اساس مقدار مشارکتی است که در خصوص مالکیت شرکت بعهده گرفته‌اند.
این شرکای محدود در حقیقت اختیاری چندانی در امر مدیریت شرکت نداشته و این اختیار بعهده شرکای عمومی یا کلی شرکت است.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

۳- معایب شرکتهای مضاربه‌ای  Disadvantages of Limited Partnership
شرکای عمومی چنین شرکتهایی کاملا مسئول بدهیهای شرکت می‌باشند و به گونه‌ای در این خصوص همانند شرکتهای تضامنی می‌مانند. استفاده از چنین رویه‌ای در مورد شرکای عمومی شرکت ساختار آن را پیچیده نموده و هزینه‌های تشکیل و نگهداری یا حفظ آن را افزایش می‌دهد.
سود یا منافع حاصله بصورت اوراق بهادار یا سهام بوده و فروش آنها نیز می‌بایست منطبق وضع شده اوراق بهادار شرکتی کالیفرنیا باشد. بر اساس این قوانین توافق نامه شرکا می‌بایست بصورت نوشتاری باشد. چنین توافقی پیچیده بوده و می‌تواند بسیار گسترده باشد. هزینه مهیا نمودن این توافق احتمالا بیش از هزینه‌های مرتبط با تشکیل یک شرکت سهامی می‌باشد. بعلاوه، بغیر از مشارکت عمومی، مشارکت محدود آن نیز می‌بایست در در دفتر ثبت اسناد درج شود.
ج- شرکت با مسئولیت محدود Limited Liability Company
۱- موارد کلی General
شرکت با مسئولیت محدود (LLC) بعنوان هویتی بشمار می‌آید که تحت قوانین کشوری بوجود آمده و ترکیبی از خصیصه‌های شرکتهای سهامی با مسئولیت محدود برای کلیه شرکا همراه با رده‌بندی مالیاتی و انعطاف پذیری مشارکت را برای خود حفظ نموده است. صاحبان یا اعضای این نوع از شرکتها دارای تعهداتی با مسئولیت محدود همانند سهامداران شرکتهای سهامی می‌باشند. عملیات روزمره اینگونه شرکتها را می‌توان بوسیله اعضای شرکت همانند شرکای شرکتهای دیگر مدیریت نمود و یا آنکه برای مدیریت آن از مدیران تعیین شده خاصی بهره جست.
شرکتهای دارای مسئولیت محدود با پر نمودن بندهای مشخص شده برای تشکیل اینگونه از شرکتها در دفتر مربوطه بوجود می‌آیند. پس از آن، صاحبان این نوع از شرکتها یک نوع موافقت نوشتاری را تنظیم نموده که بعنوان توافق عملیاتی شناخته می‌شود. در صورتی که پیش‌نویس مستندات سازمانی این نوع از شرکتها بخوبی ارائه و مشخص شود، آنها بوسیله IRS  بعنوان شرکت مشارکتی برای اهداف مالیاتی فدرال دسته‌بندی خواهند شد. مالیات بر درآمد در سطح موجودیت این شرکتها حذف شده و اعضای آن در مقابل می‌بایست نسبت به پرداخت مالیات فدرال اقدام نمایند، همانند شرکا در شرکتهای تضامنی یا سهامداران در شرکتهای سهامی رده S.
۲- ملاحظات مالیاتی Tax Considerations
موارد ذیل، به هنگامی که مزیتهای شرکتهای دارای مسئولیت محدود، از نظر مالیاتی، را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم، می‌بایست در نظر داشت. برای تحصیل مقاصد این مبحث در نظر گرفته می‌شود که این نوع از شرکتها از نظر مالیاتی بعنوان شرکتهای مشارکتی یا سهامی رده‌بندی شده‌اند.
الف-  مزیتهای شرکتهای دارای مسئولیت محدود در مقایسه با شرکتهای سهامی رده C   با وجود آنکه به درآمد حاصله از شرکتهای سهامی کلاسC مالیات دوبل تعلق می‌گیرد، شرکتهای دارای مسئولیت محدود از مالیات بر درآمد فدرال مستثنی می‌باشند. در مقابل اعضای این شرکتها نسبت به پرداخت مالیات بر درآمد در تناسب با میزان سهام خود اقدام می‌نمایند. بر خلاف شرکت سهامی کلاس C، شرکتهای دارای مسئولیت محدود می‌توانند بصورت خاص نسبت به تخصیص سود یا زیان به اعضای خود بر حسب قانون درآمد داخلی IRC b704  اقدام نمایند. بعلاوه شرکتهای رده C در معرض وصول مالیات دوبل در زمان تسویه قرار خواهند داشت. شرکتهای دارای مسئولیت محدود معمولا سود یا زیانی را در زمان تسویه مشخص نمی‌سازند. تنها اعضای این شرکتها ممکن است در معرض پرداخت مالیات جهت پرداختهایی باشند که به هنگام تسویه این شرکتها دریافت می‌دارند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

۳- خرق حجاب شرکتهای دارای مسئولیت محدود و تکالیف امانی
Piercing the Limited Liability Company Veil and Fiduciary Duties
 
علی‌رغم قوانین کلی شرکتهای دارای مسئولیت محدود، اعضای آن از نظر شخصی  مسئول هر گونه بدهی، تعهد یا مسئولیت شرکت، تحت شرایط مشابه یا یکسان و با همان اندازه که سهامداران یک شرکت سهامی ممکن است بطور شخصی مسئول هر گونه بدهی، تعهد و مسئولیت شرکت خود باشند، بشمار خواهند آمد. از اینرو، معیارهای بکارگرفته شده برای تعیین «افشای امور شرکتهای دارای مسئولیت محدود» همانند معیارهای مشابه برای تعیین موارد یکسان برای شرکتهای سهامی می‌باشد، به استثنای عدم توانایی جهت انجام تشریفات و مقررات شرکتهای سهامی.
وظایف امانی یا اعتباری که یک مدیر در خصوص شرکتهای دارای مسئولیت محدود و اعضای آن دارا می‌باشد مشابه با وظایف محوله در شرکتهای تضامنی و شرکای آن است. با این وجود، اعضا قادرند تا نسبت به اعمال تغییرات در این وظایف با مشخص نمودن آنها بصورت نوشتاری و با رضایت اعضا اقدام نمایند. این امر یک مزیت جالب توجه برای ممانعت از طرح دعوی قضایی و ادعاها بوسیله مالکین دیگر است.
۴- مالیات و حق‌الزحمه کالیفرنیا  California Tax and Fees
قانون درآمد و مالیات کالیفرنیا ۲۳۰۹۱ مشخص نموده است که هر یک از شرکتهای دارای مسئولیت محدود که در کالیفرنیا سازماندهی شده و مجوز فعالیت دریافت داشته‌اند و بر این اساس بعنوان شرکتهای تضامنی جهت اهداف مالیات بر درآمد فدرال طبقه بندی شده‌اند، می‌بایست نسبت به پرداخت مالیات فرانشیز به مبلغ ۸۰۰ دلار اقدام نمایند. این شرکتها همچنین می‌بایست سالیانه مبلغی را بر اساس مجموع درآمد خود (تعریف شده بعنوان درآمد ناخالص بعلاوه هزینه کالاهای فروش رفته در ارتباط با تجارت یا شغل شرکتهای دارای مسئولیت محدود پرداخت شده یا ببار آمده است) در نظر گرفته و پرداخت نمایند.

کارآفرینی انتخاب هویت تجاری

 

ه- نتیجه‌گیری  Conclusion
انتخاب هویتهای گوناگون تجاری باعث می‌شود تا انعطافی پایدار برای کارآفرینان محقق شده و بر این اساس بتوانند یکی از گونه‌های شرکتهای سهامی بصورت C و S  و همچنین شرکتهای تضامنی، مضاربه‌ای و شرکتهای با مسئولیت محدود را انتخاب نمایند. وظیفه اصلی کارآفرینان در انتخاب چنین شرکتهایی می‌بایست بر اساس کار با وکلا، مشاورین استوار باشد تا بدینوسیله نیازهای تجارت خاص مورد بررسی قرار گرفته و هویتی انتخاب گردد که جوابگوی نیازهای کارآفرینان باشد.
واژه نامه  Vocabulary
 
Business Entity                                            هویت تجاری
Entrepreneurs’ Guide                                راهنمای کارآفرینان
Corporation                                          شرکت سهامی
Benefit                                                              مزیت
Liability                                                           تعهدات  
Director Liability                                           مدیر شرکت
Disadvantages                                                  معایب
General Partnership                                  شرکتهای تضامنی
Limited Partnerships                         شرکتهای مختلط غیر سهامی – مضاربه‌ای    
Limited Liability Company                      شرکت با مسئولیت محدود
Tax Considerations                                     ملاحظات مالیاتی
Tax                                                                 مالیات
Start-Ups                                           شرکتهای نوپای تجاری    
Share s                                                                سهام
Capital                                                        سرمایه   

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.