مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

کل کتاب

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

شماره      
۱۶۰
کد مقاله
MNG160
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل پنجم
نام انگلیسی
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 5
تعداد صفحه به فارسی
۸
تعداد صفحه به انگلیسی
۷
کلمات کلیدی به فارسی
حاکمیت شرکتی, مدیریت ریسک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Corporate Governance, Risk Management
مرجع به فارسی
انتشارات ونتوس، بوکبون
مرجع به انگلیسی
Bookboon pub inc
کشور        
ایالات متحده

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل ۵
۵- فرآیند جهانی سازی و حاکمیت شرکتی
۵-۱٫ جهان مدرن
دو ویژگی تشریح کننده جهان مدرن می باشد- پدیده جهانی سازی و بازار آزاد. این موضوع – با آنکه بدون بحث نیز نیست- به طور وسیعی پذیرفته شده است که بازارهای آزاد سبب رشد بیشتر اقتصادی شده و در نتیجه همگی ما از این رشد اقتصادی سود می بریم. در گوشه و کنار جهان، اشخاص- مخصوصا سیاست مداران و پیشروهای تجاری- این موضوع را مورد بحث قرار می دهند که محدودیت در فعالیت های اقتصادی جهان، که بواسطه قواعد بازاری اعمال می شود، برای رفاه عمومی پدیده مناسبی نیست. بر این مبنا از یک کشور به کشورهای دیگر، و از یک بازار به بازارهای دیگر، دولت ها سعی در بازکردن راه و کنار گذاشتن قواعد و دستورالعمل های دست و پاگیر جهت نیل به فعالیت های آزادانه کامل اقتصادی می باشند. بنابراین جهان به سرعت به یک محل بازاری جهانی برای شرکت های بین المللی تبدیل می شود و از این طریق قواعد دست و پاگیر رهایی می یابد.
قواعد مربوط به حسابداری به طور فزاینده ای در خلال زمان تغییر یافته است تا آنکه در تعامل بیشتری با منافع تجاری، به جای صرف حصول منافع صاحبان یا جامعه مرتبط، باشد. بر این مبنا این موضوع در آینده ای نه چندان دور انتظار می رود که حسابداری امور تجاری دچار تغییرات اساسی شده و در این راستا تعهدات بالقوه آتی بدون مد نظر قرار دادن سود آتی، مورد شناسایی قرار گیرد. در مقابل سود را می توان قبل از حصول آن در حسابهای خاص مرتبط مشخص ساخت در حالیکه مقوله تعهدات یا مسئولیت های مالی (همانند جایگزینی یک شبکه توزیع برق قدیمی)، در صورتی که سبب کاهش سود جاری شود، را می توان نادیده گرفت. مطالعه تغییرات بوجود آمده در استانداردهای حسابداری در خلال سالیان متمادی، با توجه به تغییرات اعمالی در استانداردها، معرف کاهش تدریجی ضروریات محافظه کاری در حسابداری می باشد. این مورد سبب می شود تا شرکت ها قابلیت ارائه سودهای فزاینده در دوره جاری را داشته باشند. چنین موردی سبب خواهد شد تا نیاز جهت حصول رویه های قدرتمند حاکمیتی بیشتر احساس شود.

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

 

برخی از دلایل اصلی در مبحث افزایش ناگهانی منافع، آزاد سازی اقتصادی و خصوصی سازی صنعت بازاری و مسائل تجاری می باشد. نیاز به ایجاد نوعی شخصیت شرکتی جدید پس از مواجهه با بحران های اخیر مالی احساس می شود و بنابراین در این مبحث انتظار می رود تا تطابق بیشتری با قواعد بوجود آید. یکی از عواملی که می توان آن را در خصوص اهمیت بیشتر حاکمیت شرکتی برای دنیای گسترده تجاری منطقی دانست تقاضا برای جوابگویی و مسئولیت پذیری بیشتر شرکتها در برابر سهامداران و مشتریان می باشد.

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک ۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.