مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT

کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT

کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق – الکترونیک

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق - الکترونیک - ایران ترجمه - Irantarjomeh

 

شماره
۹۷
کد مقاله
ELC97
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT با استفاده از تغییر ساختار و اندازه بخش های بهم تابیده
نام انگلیسی
Controlling field emission characteristics of SWNT by varying the (n.m) structure and bundle size
تعداد صفحه به فارسی
۶
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
کلمات کلیدی به انگلیسی
مرجع به فارسی
چکیده
مرجع به انگلیسی
کشور
ایالات متحده
 
کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT با استفاده از تغییر ساختار و اندازه بخش های بهم تابیده
مطالعات گسیل میدانی بر روی CoMoCAT در حال ساخت کامپوزیت های نانو لوله/ سیلیکای کربنی تک جداره با قطر کنترل شده نانو لوله و با توجه به اندازه بخش های بهم تابیده انجام شد. این موضوع نیز مشاهده شده است که برای مطرح شدن به عنوان یک ساطع کننده الکترون موثر، ماده نانو لوله تولیدی را نباید بصورت منفک از کاتالیزور مساحت سطح ویژه- بالا مد نظر قرار داد. از طریق تعدیل شرایط سنتز این کاتالیزور، نانو لوله های کربن تک جداره (SWNT) با قطر مختلف و اندازه بخش های بهم تابیده متفاوت مورد سنتز قرار گرفتند. دمای واکنش سنتز به نظر بر روی قطر نانو لوله و اندازه بخش های بهم تابیده به روشی متضاد موثر می باشد، بدان معنا است که به هنگامی که دمای سنتز افزایش می یابد قطر میانگین نانو لوله بزرگتر می شود، اما اندازه بخش های بهم تابیده کوچکتر می گردد. یک کاهش تدریجی و سازگار در میدان شروع گسیل پس از افزایش دمای سنتز نیز مشاهده شده است. این موضوع نیز پیشنهاد شد که اندازه بخش های بهم تابیده، بیش از قطر نانو لوله یا کایرالیتی، مشخص کننده ویژگی های گسیل میدانی  این  کامپوزیت ها  می باشد.
از طریق ترکیب رامان، میکروسکوپ الکترون و مطالعات جذب نوری، ما نشان می دهیم که کامپوزیت های SWNT / سیلیکا، سنتز شده به وسیله فرایند CoMoCAT در دماهای مختلف، از نانو لوله هایی با قطر های و اندازه های بهم تابیده مختلفی، از قطر کوچکتر و بخش های بهم تابیده بزرگتر در دماهای پایین تر  (۷۵۰ درجه سلسیوس) تا قطر بزرگتر و بخش های بهم تابیده کوچکتر در دماهای بالاتر (۹۵۰ درجه سلسیوس)، تشکیل شده اند. این خط مشی کنترل شده به ما اجازه می دهد تا قابلیت بررسی تاثیر ساختار نانو لوله بر روی ویژگی های گسیل میدانی کامپوزیت های SWNT / سیلیکای تولیدی را داشته باشیم.

کنترل ویژگی های گسیل میدانی SWNT

 

تحلیل تفصیلی طیف جذب نوری (شکل ۱) به ما اجازه مشخص نمودن (n,m) هویت غالب مولفه های نانو لوله ای در هر نمونه SWNT تولیدی را می دهد، همانند فراوان ترین نمونه های نیمه رسانا در NTR750 که به صورت نانو لوله (۶,۵) است، در حالیکه (۷,۶) و (۸,۷) در دماهای بالاتر شایع تر خواهند بود. البته ممکن است انتظار داشته باشیم که نانو لوله های دارای قطرهای کوچکتر در میدان های ضعیفتری انتشار یابند. با این وجود، همان گونه که در شکل ۲ نشان داده شده است، خط مشی گسیل میدانی دنبال کننده رفتار متضادی می باشد. این بدان معناست که قطر SWNT به عنوان یک پارامتر تعیین کننده ویژگی های گسیل میدانی تلقی نمی شود، بلکه این اندازه بخش های بهم تابیده خواهد بود که به عنوان یک پارامتر تعیین کننده مدنظر است. یک توافق کامل بین اندازه بخش های بهم تابیده مشخص شده به وسیله SEM و TEM و اندازه ساطع کننده پیش بینی شده به وسیله منحنی در تناسب با منحنی های گسیل حاصل شده است.
این مورد مشهود است که ویژگی های گسیل میدانی SWNT را می توان با استفاده از شرایط سنتز نانو لوله کنترل نمود.

 

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.