مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

ارسال فایل جهت ترجمه

ارسال فایل جهت ترجمه

ارسال فایل جهت ترجمه – ایران ترجمه – Irantarjomeh

به دلیل حجم بالای مقاله های در دست ترجمه و انتشار، در حال حاضر امکان خدمات رسانی گسترده در خصوص سرویس ترجمه مقالات در تمامی رشته های دانشگاهی وجود ندارد. بنابر این فعلا با توجه به شرایط ذیل تعداد محدودی مقاله جهت ترجمه پذیرش می شود:

 

۱- مقاله انگلیسی فایل پی دف اف (PDF)
۲- ترجمه تمامی فایل نه تنها بخشی از آن
۳- مقالات در رشته های علوم انسانی
۴- مقالات در رشته های علوم مهندسی
۵- فعلا از پذیرش مقالات رشته های پزشکی معذوریم
۶- صرفا ترجمه از انگلیسی به فارسی پذیرش می شود.
۷- الزامی جهت پذیرش کلیه مقالات ارسالی با توجه به محدودیت زمانی وجود ندارد.
۸- با توجه به انتشار مقالات ترجمه شده، پس از یک الی دو ترم از زمان تحویل به کاربر در وب سایت ایران ترجمه، در قیمت تمام شده مقالات تخفیف ویژه اعمال خواهد شد (ترجمه مشارکتی).
۹- ترجمه انحصاری (عدم انتشار برای چندین سال) با توجه به قیمت بالای آن عملا بصرفه کاربران نیست، اما در صورتی که اصرار به این نوع ترجمه باشد قاعدتا کاربران باید هزینه کامل آن را پرداخت کنند.
۱۰- کاربران گرامی می توانند برای ارزیابی مقالات خود و مشخص نمودن قیمت و زمان ترجمه (در صورت پذیرش) آنها را به ایمیل ذیل ارسال نمایند و عنوان ایمیل را “ارسال جهت برآورد ترجمه” در نظر بگیرند.
۱۱- در صورتی که بعد از ۲۴ ساعت پاسخی دریافت نشد، به معنای عدم پذیرش برای ترجمه تلقی می شود.
۱۲- در صورت جواب، قیمت و زمان مورد نیاز اعلام می شود، پس از آن کاربر  می بایست نهایتا ظرف ۴۸ ساعت اقدام به واریز وجه و ارسال فیش واریزی نماید تا پس از آن روند ترجمه آغاز و در طی زمان اعلامی پس از پایان ترجمه، تایپ، کنترل و ویراستاری مطلوب تحویل شود.

 

irantarjomeh@gmail.com

 

 

ایران ترجمه

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.