مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

اعطای وام متقاضیان انتشار مقاله

اعطای وام متقاضیان انتشار مقاله

اعطای وام متقاضیان انتشار مقاله – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

اعطای وام به متقاضیان انتشار مقاله

سایت ایران ترجمه به منظور بهره وری هر چه بیشتر و رشد کمی و کیفی مقالات ترجمه شده و عرضه شده در این وب سایت به منظور استفاده گسترده تر و هر چه بیشتر دانش پژوهان گرامی از این مقاله ها در نظر دارد برای آن دسته از اساتید و مترجمینی که مقالات علمی و دانشگاهی خود را جهت انتشار به این وب سایت ارسال می نمایند یکسری از تمهیدات خاص همانند اعطای وام را ارائه نماید.

شرایط اعطای وام

 

  • پس از تایید مقالات بر حسب شرایط مندرج و نهایتا انتشار مقاله ها بنام مترجم در وب سایت ایران ترجمه (با مشارکت در فروش به میزان ۵۰%) هر یک از متقاضیان می توانند بر حسب جدول ذیل تقاضای وام نمایند.

 

  • تقاضای ارائه شده بررسی و با توجه به تعداد مقاله های عرضه شده مترجمین و انتشار یافته در این وب سایت (بر حسب جدول ذیل) وام تخصیص یافته و ظرف مدت کوتاهی به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

 

  • در صورت فروش مقالات هر یک از وام گیرندگان (قابل پیگیری در بخش مترجمین – صفحه آمار فروش – مخصوص مترجم) سهم پنجاه درصد فروش وام گیرنده بعنوان اقساط / کسورات وام در نظر گرفته و کسر خواهد شد. این کسورات تا زمان تسویه کامل مبلغ وام ادامه خواهد داشت.

 

  • پس از تسویه نهایی مبلغ وام (از سهم فروش) طبیعتا سهم مترجمین از فروش های آتی به حساب آنها واریز خواهد شد.

تعداد مقالات انتشار یافته

مبلغ وام

۱۰ و بیشتر

یکصد هزار تومان

۲۰ و بیشتر

دویست هزار تومان

۳۰ و بیشتر

سیصد هزار تومان

۴۰ و بیشتر

چهارصد هزار تومان

۵۰ و بالاتر

پانصد هزار تومان

 

توضیح:

الف- مقالات ارائه شده جهت انتشار می بایست کاملا منطبق با شرایط درج شده در بخش “انتشار مقالات مترجمین حرفه ای” باشند و طبیعتا مقاله هایی که با این شرایط منطبق نیستند انتشار نخواهند یافت. بنابر این لطفا از ارسال مقاله های نامناسب و بدون کیفیت و ناکامل جددا خودداری  شود.

 

ب- هر یک از این مقاله ها توسط تیم کارشناسی ما از نظر شرایط مورد نیاز نظیر کیفیت ترجمه بررسی خواهند شد. بنابر این زمان انتشار مقاله ها ممکن است اندکی طولانی شود.

 

ج- در صورتی که مقالات ترجمه شده دارای اشکالات بسیار اندکی باشند، توسط تیم ترجمه ما رفع عیب شده و یا آن که برای رفع عیب عودت می شوند.

 

د- فرم تقاضای انتشار مقاله – متقاصیان می بایست این فرم (در بخش “انتشار مقالات مترجمین حرفه ای” یا لینک ذیل) را تکمیل و به ایمیل ذیل ارسال نمایند.

فرم انتشار مقاله

irantarjomeh@gmail.com

ایران ترجمه

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.