مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه حسابداری

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده حسابداری - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۳
کد مقاله
ACC03
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
استفاده از وب‌سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش
نام انگلیسی
Websites for Conducting Merger  and Acquisition Research
تعداد صفحه به فارسی
۳۴
تعداد صفحه به انگلیسی
۲۹
کلمات کلیدی به فارسی
ادغام ، خرید و فروش ، وب سایت
کلمات کلیدی به انگلیسی
Merger, Acquisition, Websites
مرجع به فارسی
مرجع به انگلیسی
کشور
استفاده از وب‌سایت
به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش
اینترنت دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به ادغام و خرید و فروش (M&A) را فراهم آورده است. قبل از آغاز بکار بانک اطلاعات مربوط به M&A  در اینترنت، محققین معمولا متکی به اطلاعات انتشار یافته یا بانکهای الکترونیکی از طریق اتصال مستقیم تلفنی به مرکز آن بانک و کسب خبر بودند. جستجو از این طرق معمولا مشکل بوده و حتی اطلاعات نیز در این روشها بروزرسانی نشده بودند. ارائه دهندگان اطلاعات M&A کار خود را بخوبی در اینترنت عرضه نموده و محصولاتی را ارائه می‌نمایند که مشتری در جستجوی آنها می‌باشد. بیشتر محصولات M&A در لیست پیشنهادی ما بر مبنای بهای پایه می‌باشند.
متخصصین مالی ممکن است اطلاعات مربوط به M&A  را به چندین دلیل دنبال نمایند:
  • ارزیابان تجاری نیازمند یافتن اطلاعات معاملات برای شرکتهایی هستند که مشابه با شرکت تابعی باشد که مورد ارزیابی قرار گرفته است.
  • به هنگامی که به جستجوی یک خریدار احتمالی برای یک مشتری تجاری می‌گردید، واسطه‌ها، برای مشخص نمودن شرکتهایی که محصولات مشابه را می‌سازند، مورد نیاز خواهند بود.
  • مجلاتی که محیط جاری M&A را دنبال می‌کنند، لازم است تا براساس یک برنامه روزانه موارد اعلام شده و معاملات M&A  را نگهداری نمایند.
  • لازم است تا حقوقدانان اوراق قرضه و کمیسیون معاوضه ارزی به هنگامی که توافق قراردادی بین دو طرف معامله منعقد می‌شود، آن را مورد بازنگری و بررسی قرار دهند.
بسیاری از سرویسهای اطلاعات آنلاین که در فصلهای دیگر مورد بحث قرار گرفته نظیر دیالوگ، آلاکرا و لکسی‌نکسیس دسترسی به بانک اطلاعات ادغام و خرید را ارائه می‌دهند. بطور مثال لکسی‌نکسین می‌تواند به منبعی بنام گزارشات ادغام و خرید انوست‌ایکس، بایگانی اطلاعات IDD‌، بانک اطلاعات M&A، مرج‌استاررویو  و  SDC مرجر  دسترسی داشته باشد.
سایتهای لیست شده در بخش ”بهترین و برترین‌های“ این فصل جزء آن دسته از سایتهای قابل اطمینان آماری و تحلیلی بوده که با فرمتی آسان و راحت               ارائه گردیده‌اند. سایتهایی که اطلاعات را بصورت مجانی ارائه می‌دهند در سطوح بالاتری در مقایسه با آنهایی که طلب وجه می‌کنند قرار گرفته‌اند. سایتهایی که جزء ”بهترین باقیمانده‌ها“ می‌باشند ممکن است بر روی موارد حاشیه‌ای، فقط مجانی، تکیه داشته یا آنکه خصیصه‌های پیمایشی‌ـ وبی و یا خروجی محدودی داشته باشند.

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش

 

بهترین و برترینها
آلاکرا (www.alacra.com)
سایت پولی
آلاکرا، جمع‌آوری کننده اطلاعات، که بصورت رسمی بنام XLS.com خوانده می‌شود، یکی از ارائه دهندگان پیشروی جهانی در امر داده‌های مالی و تجاری می‌باشد. آلاکرا سرویسها و ابزارهای آنلاین را ارائه نموده که اجازه می‌دهند تا کاربر بتواند نسبت به یافتن، تجزیه و تحلیل، بسته‌بندی و دریافت اطلاعات تجاری اقدام نماید.
آلاکرا اجازه دسترسی به تعداد زیادی از بانکهای اطلاعات را که حاوی اطلاعات کمی تجاری و سرمایه‌گذاری از منابع مختلف است را می‌دهد. یکی از عناصری که دارای ارزش افزوده در خصوص جستجوی اینترنتی می‌باشد، توانایی دانلود نمودن بسیاری از محتویات این سیستمها بصورت مستقیم در یک برنامه صفحه گسترده است.
مضامین این سایت در بردارنده موضوعات گسترده تجاری، شامل تعداد زیادی از منابع M&A  می‌باشد. در زیر لیستی از ارائه‌دهندگان M&A  که از طریق سایت آلاکرا قابل دسترسی هستند آورده شده است.
انتظار دارید چه چیزی را بیابید؟
  • مانیتور M&A، یک بانک اطلاعات پر از داده‌های معاملات انجام شده اروپائیان می‌باشد (بصورت مجزا در این فصل مورد بحث و برسی قرار می‌گیرد) و شامل بانک اطلاعات با جزئیات کامل در خصوص ادغامها، خریدها و تبلیغاتی است که بصورت عمومی اعلام شده است.
  • بانک اطلاعات M&A داده‌های جهانی اسناد مالی تامسون (بصورت مجزا در این فصل مورد بحث و برسی قرار می‌گیرد)، بانک اطلاعاتی در خصوص معاملات خصوصی و عمومی شامل حداقل ۵% از حق مالکیت یک شرکت
  • علاوه بر این، بانک اطلاعات گروه تامسون‌کارسون و شرکت تحقیقاتی ویکرس‌استاک ارائه دهنده اطلاعات مالکیت شرکتهای عمومی می‌باشند و بانکهای اطلاعاتی‌ای نظیر گراهام‌ و ‌وایت‌ساید، هریس‌اینفوسورس و کراپ‌تک جزء منابع متناسب تهیه لیست خریداران و فروشندگان بشمار می‌آیند.
بیزکامپزپز  (www.bizcomps.com اطلاعات محصولات)
www.bvmarketdata.com و http://bizcomps.nvst.com دسترسی به اطلاعات
سایتهای پولی
بیزکامپز بانک اطلاعات داده‌های مالی در خصوص فروش مشاغل کوچک می‌باشد. آقای جک‌سندرز، یکی از واسطه‌ها و رابطین تجاری، نگارش قابل چاپ بیزکامپز را حول و حوش سال ۱۹۷۹ راه اندازی نمود. دلیل وی از آغاز چنین سایتی نیاز به بوجود آوردن منابع متمرکز اطلاعاتی در خصوص فروش محصولات تجاری با ارزش زیر ۱ میلیون دلار می‌باشد. آقای ساندرز این اطلاعات را از دلال‌های تجاری تمام‌وقت و رابطین اقتصادی جمع‌آوری نموده است.
بیزکامپز از این نظر که اطلاعات مختلف فروش مشاغل کوچک را در خود جای داده بعنوان یک بانک اطلاعاتی منحصربفرد شناخته می‌شود. معمولا بدست آوردن چنین اطلاعاتی مشکل می‌باشد، چرا که خریداران و فروشندگان تمایلی به افشای معاملات انجام پذیرفته خود ندارند.
سایت ارزیابی تجاری اطلاعات بازار (www.bvmarketdata.com)
سایت پولی
شنون‌پرات، که یکی از متخصصین تجاری شناخته شده، و ادیتور خبرنامه، می‌باشد   وب‌سایتی را راه‌اندازی نمود که شامل اطلاعات عملی راهبردهای شرکتها، معاملات، مقایسه اطلاعات فروش، مقایسه مشاغل تجاری و اطلاعات بازار برای متخصصین می‌باشد.
هسته این اطلاعات در BVMarketData یک بانک اطلاعات معاملات خصوصی پرت‌استات می‌باشد. این بانک نشان دهنده چگونگی ساختار معاملات، روشهای پرداخت، موافقت‌نامه‌ها، و موافقت‌نامه‌هایی که هنوز تکمیل نشده‌اند می‌باشد. کاربران می‌توانند هر یک از معاملات باارزشی را که در این بانک می‌یابند دانلود نمایند. پرت‌استات جزئیات اطلاعات در حدود ۴۳۰۰ شرکت خصوصی و اطلاعات فروش آنها را از سال ۱۹۹۱ تا بحال جمع‌آوری و عرضه نموده است. محدوده قیمت ارائه شده از ۰۰۰/۰۰۰/۱ دلار تا ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ دلار می‌باشد. این اطلاعات بصورت اولیه از طریق دلال‌های اقتصادی و شرکتهای حقیقی که در این معاملات حضور داشته‌اند جمع‌آوری گردیده است. اطلاعات پرت‌استات بصورت ماهیانه بروزرسانی شده و ماهانه در حدود ۱۰۰ معامله بدان اضافه می‌شود.
BVMarketData، همچنین میزبان دو بانک اطلاعات دیگر علاوه بر پرت‌استات می‌باشد. این بانکها عبارتند از بیزکامپز و بانک اطلاعات شرکتهای عمومی پرت. بانک اطلاعات شرکتهای عمومی دارای اطلاعات کامل در خصوص بیش از ۵۰۰ شرکت عمومی از سال ۱۹۹۵ تاکنون می‌باشد، و محدوده قیمت معاملات آن از ۰۰۰/۰۰۰/۱ دلار تا ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ دلار در تقریبا ۲۲۰ شرکت صنعتی است. اطلاعات شرکتهای عمومی از طریق داده‌های معاملاتی، و درخواستهای ارسالی خریداران تامین شده است. علاوه بر اطلاعات مالی و معاملاتی مرتبط با فروش شرکتهای عمومی و خصوصی BVMarketData اقدام به ارائه اطلاعات در زمینه، هزینه‌های اضافه، تنزیلهای جزئی و قابلیت عرضه موارد مرتبط به بازار نموده و در این خصوص سه بانک اطلاعاتی را ارائه داده است. مرجراستات/شنون پرات کنترل یرمیر استادی، اف‌ام‌وی ریستریکتد استاک استادی، و ولیویشن ادوایزر.

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش

 

سیستم بازیابی معاملات و رشد شرکتها
http://cgr.nvst.com/dealretriever/Dealretriever.asp
سایت پولی
سیستم بازیابی معاملات و رشد شرکتها، شامل معاملات M&A  استخراج شده از گزارش هفتگی رشد شرکتها می‌باشد. این سیستم شامل اطلاعات بیش از ۳۰۰۰ معامله از جمله پیشنهادات، معاملات، خلاصه وضعیت ادغام شرکتها، خرید، فروش برخی از دارائیها، سرمایه‌گذاری مشترک و عرضه عمومی سهام در بین اعضای SIC می‌باشد.
انتظار دارید چه چیزی را بیابید؟
  • کلیه نسبتهای مربوط به قیمت خرید، اطلاعات مالی، اطلاعات مربوط به ترازنامه و موارد مرتبط با خرید و فروش و تشریح هر یک از موارد معامله و ارزیابی مواردی نظیرقیمت/عایدی، قیمت/درآمد، قیمت/ارزش‌خالص، قیمت/EBITDA، قیمت/ دارایی.
  • آمارهای کلیدی کلی و نمودارهای چندگانه قیمت برای معاملات خاص همراه با جستجوی قوی و توانایی سورت یا منظم‌سازی اطلاعات.
  • اطلاعات مربوط به میانگین ادغامها و خریدهای شرکتهای عمومی و خصوصی.
معاملات روزانه در سایت معاملات دیلی‌دیل (www.thedeal.com)
سایت بصورت هم مجانی و هم پولی
دیلی‌دیل یک روزنامه می‌باشد که بر روی ادغام و خرید و فروش شرکتها تمرکز دارد. این روزنامه از دوشنبه تا جمعه منتشر شده و محققین می‌توانند اخبار معاملات جدید، مقالات، و اخبار ویژه را ۵ روز در هفته دریافت دارند. این انتشارات اطلاعات مربوطه را از جاهای گوناگون دریافت می‌دارد.
دیلی‌دیل یکی از انتشارات منتشر شده توسط LLC می‌باشد و یک شرکت رسانه‌ای است که اطلاعات و اخبار مالی را انتشار داده و نقطه نظراتی را نیز در خصوص معاملات ارائه می‌دهد. از دیگر محصولات دیل LLC  وب سایتی بنام TheDeal.com می‌باشد، که گزارشات الکترونیکی و اخبار مالی را ارائه می‌دهد.
دون‌دیلز (http://donedeals.nvst.com)
سایت پولی
سایت دون‌دیلز اطلاعاتی در خصوص معاملات سطح متوسط در بازار، یا معاملاتی که ارزش آن بین ۱ میلیون تا ۲۵۰ میلیون دلار باشد، را ارائه می‌نماید. این بانک اطلاعاتی صدها مورد از معاملات تکمیل گشته در هر فصل را وارد می‌سازد و هم اکنون بیش از ۵۰۰۰ مورد معامله را در خود جای داده است. تقریبا نیمی از این معاملات زیر ۱۴ میلیون دلار ارزش دارند و اکثریت آنها شرکتهای خصوصی می‌باشند. داده‌های این بانک از منابع مختلفی وارد می‌گردد که شامل اطلاعات بدست آمده از SEC، (اسناد اوراق بهادار و کمیسیون معاوضه) محصولات بازار و منابع دست اول اطلاعات معاملات شرکتهای عمومی و خصوصی می‌باشد.
این بانک اطلاعات از طریق متغییرهای تاریخ، کد SIC، قیمت، نام خریدار و فروشنده، واژه‌ کلیدی تشریح شده در مستندات مربوط به معامله و موارد دیگر (شرکت خصوصی، عمومی، بخشهای گوناگون، دارایی یا سهام و یا هر دوی این موارد) قابل جستجو می‌باشد.
بانکهای اطلاعاتی ادگار (Edgar databases)
www.sec.gov
www.10kwizard.com
www.gsionline.com/online.htm
 
ادگار از جمله سایتهای منتشر کننده اسناد و مستندات مربوط به شرکتهای عمومی نظیر مستندات SEC می‌باشد. این اسناد انتشار یافته بنام EDGAR که مخفف گرد‌آوری اطلاعات الکترونیک، آنالیز و بازخوانی آنها می‌باشد، خوانده شده و بعنوان منبع بزرگی از اطلاعات M&A بشمار می‌آید.
اطلاعات ادغام و خرید شرکتها و اوراق بهادار
www.gsionline.com/mna.html
سایت پولی
بانک اطلاعات ادغام و خرید شامل معاملات نشات گرفته از مستندات اولیه SEC می‌باشد. این بانک اطلاعات دارای یک رابط ذاتی بوده و همچنین از قیمتی منطقی بهره‌مند می‌باشد. بانک اطلاعات M&A در بردارنده تغییرات در امر کنترل معاملات و همچنین دارائیهای مرتبط با خرید و فروش، سهم شرکا، موارد تابعه و بخشهای تجاری می‌باشد.
انتظار دارید چه چیزی را بیابید؟
  • اطلاعات در خصوص معاملات شرکتهای عمومی با ارزش بیش از ۱ میلیون دلار
  • بیش از ۷۰ نوع معامله
  • توانایی جستجو گزینه‌های مختلف نظیر شرکتهای مالی مقصد، کدهای SIC، ارزش معامله و ناحیه جغرافیایی
  • خلاصه هر یک از معاملات، شامل مشاورین مالی، قیمت و غیره
 
مرجراستات Mergerstat
www.mergerstat.com
سایت پولی
محصولات مرجراستات شامل انتشارات چاپی مرجراستات، فهرست معاملات مرجراستات و مطالعات کنترل بیمه‌ مرجراستات می‌باشند. انتشارات آن نیز شامل سوابق ادغام یا خرید شرکتها، فروش دارائیها، مدیریت خرید، آنالیز صنعتی از نظر اندازه، بیمه و معاملات مختلف صورت پذیرفته می‌باشد.
سایت معاملات و سرمایه‌گذاری
www.IDDmagazine.com
سایت پولی
سایت معاملات و سرمایه‌گذاری بیشتر معاملاتی را که اخیرا انجام پذیرفته شده است را تحت پوشش قرار می‌دهد. در وب‌سایت IDD مشترکین قادر می‌باشند تا به لیستهای جدید و خرید و فروشهای اخیر و مواردی تازه دسترسی داشته باشند. همچنین دسته‌بندی فصلی در خصوص اشخاص و کسانی که در معاملات ، M&A ، و بازارهای خاص شرکت داشته، وجود دارد. بانک اطلاعات در خصوص سرمایه‌گذاری شامل معاملات هفتگی و یکسال اخیر تاکنون می‌باشد و همچنین مطالبی در خصوص اطلاعات مالی در بخش سرمایه‌گذاری بانکی را عرضه می‌دارد.
 
کی‌گان و شرکتها
www.kagan.com
سایت پولی
سایت کی‌گان و شرکتها اطلاعات تخصصی صنعتی رسانه‌ها و صنایع ارتباط جمعی و مخابرات را عرضه می‌دارد. انتشارات کی‌گان نظیر گزارش کیبل‌ورد در خصوص خرید و فروش و ادغام این شرکتها اطلاعاتی را ارئه می‌دارد. خبرنامه مدیا‌مانسلی‌ کی‌گان نیز اخبار جدید این بخش شامل نمودارها، اطلاعات، تجزیه و تحلیلها می‌باشد. گزینه  ”به هنگام نیاز“ این سایت  اجازه می‌دهد تا کاربران نسبت به جستجوی بانک اطلاعات این سایت بصورت مجانی و خرید اقلام  مورد نیاز بصورت پرداخت وجوه هر قلم اقدام نمایند.
 
گزارش ادغام و خرید
www.mareport.com
سایت پولی
سایت گزارش ادغام و خرید و فروش، اطلاعات مربوطه بعلاوه موارد مرتبط با ورشکستگی شرکتها، تغییر ساختار و غیره را ارائه می‌نماید. این اطلاعات هم بصورت چاپی مهیا می‌باشد و هم بصورت وب‌سایت. این سایت هر یک از موارد معاملات جاری را شامل شده و نکته نظراتی را در خصوص خط‌مشی‌، استراتژی، شرکت و اشخاصی که در آنها مشغول می‌باشند را ارائه می‌دهد. مشترکین می‌توانند به اطلاعات M&A، مقاله‌های مربوط به خط‌مشی شرکتهای صنعتی و اخبار جدید دسترسی داشته باشند.
گزارش ادغام و خرید شرکتها نیز جزئی از گروه مدیای تامسون بوده که انتشارات M&A، مجله ماهیانه ادغام و خرید، ژورنال معامله‌گران و مواردی از این دست را شامل می‌شود. لیستی از واسطه‌های اقتصادی شامل صدها تن از معامله‌گران نیز در این گروه دیده می‌شود. این گروه همچنین سایت TakeoverStockReport.com را نیز در اختیار دارند که مسایل مربوط به سهام در موارد نقل و انتقالات شرکتها را به اطلاع می‌رساند.
مرجر‌سنترال
http://mergercentral.com
سایت پولی
این سایت مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به M&A و انتشارات جدید در این خصوص را به آگاهی مشترکین می‌رساند که شامل مقوله‌های دسته‌بندی شده صنایع نیز می‌باشد. این سایت دارای یک مغازه M&A، امور بانکی و دیرکتوری M&A می‌باشد. مشترکین به اخبار مربوط به معاملات هفته جاری و آنالیزهای مرتبط با آن دسترسی دارند.
مرجرمارکت
www.mergermarket.com
سایت پولی
سایتی که در لندن استقرار داشته و شامل اطلاعات معاملاتی اروپا می‌باشد. این سایت همچنین شامل اطلاعات و آرشیوهایی در خصوص فروشگاههای جدید، اطلاعات معاملات اروپا به ارزش بیش از ۱۰ میلیون پوند، جداول مقایسه‌ای و لیست مشاغل آماده فروش بوسیله شرکتها، با توجه به بخشها و نواحی جغرافیایی خاص، می‌باشد.
مرجرنتورک
www.mergernetwork.com
سایت پولی
مرجر‌نتورک در ابتدا به صورت لیست آنلاینی از خدمات مربوطه برای خریداران و فروشندگان مشاغل عرضه می‌گردید. امروزه مرجر‌نتورک بعنوان یک گروه تخصصی خاص در مشاغل بزرگ شناخته می‌شود (فروش بیش از ۵ میلیون دلاری) و شامل لیستی از شرکتهای آماده فروش است. شرکتها براساس مناطق، صنایع و اندازه شغلی برآورد شده‌‌اند. مشترکین می‌توانند نسبت به جستجوی این سایت و بدست آوردن اطلاعات مربوط به خرید و فروش اقدام کنند.
 

استفاده از وب‌ سایت به منظور انجام تحقیقات مربوط به ادغام و خرید و فروش

 

توماس رجیستر تولیدکنندگان آمریکایی
www.thomasregister.com
توماس رجیستر تولیدکنندگان آمریکایی جزء یکی از دیرکتوریها یا لیستهای تولیدکنندگان آمریکایی بشمار می‌آید. در نگارش آنلاین، توماس رجیستر آنلاین،  بصورت مجانی در دسترس بوده ولی به منظور استفاده حرفه‌ای می‌بایست رجیستر یا عضو شده و اسم رمز دریافت داشت. این سایت یکی از سایتهای مناسبی است که لیستهای خریداران و فروشندگان شرکتهای تولیدی را در کنار هم عرضه داشته است. بانک اطلاعات آن شامل اطلاعات بیش از ۱۷۰۰۰۰ شرکت می‌باشد و با استفاده از نام شرکت، محصول و یا خدماتی که ارائه می‌دهد قابلیت جستجو را دارد.
وب‌مرجر
www.webmergers.com
سایت پولی و مجانی
شرکت وب‌مرجر یکی از ارائه دهندگان اطلاعات و آنالیزهای مربوط به M&A، داده‌ها و خدمات مشاوره‌ای به بخشهایی که دارای سطح بالایی از تکنولوژی هستند می‌باشد. این سایت اطلاعاتی در خصوص داده‌ها، گزارشات، و نقطه نظرات M&A را در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد. مثالی از این اطلاعات یک گزارش سالیانه ۹۰ صفحه‌ای به بالاست که اطلاعات مربوطه را بصورت خلاصه ارائه می‌دارد. این گزارش را می‌توان خریداری نمود. همچنین خلاصه گزارش دیگری با ۸ صفحه نمونه نیز وجود دارد که می‌توان آنها را بصورت مجانی دریافت داشت. محصول اصلی این سایت بنام Tech Deal Maker بوده که داری سایت منحصربفردی بنام www.techdealmaker.com می‌باشد. اطلاعات هفتگی و مقالات انتخابی بصورت مجانی در این سایت قابل دسترسی می‌باشد.
وب‌مرجر همچنین فروشنده یک گزارش جامع از وضعیت خرید و فروش و معاملات می‌باشد. این لیست شامل، خریدار، فروشنده، تاریخ، قیمت، خلاصه معامله و مباحث با ارزش دیگر می‌باشد. این سایت اطلاعات مذکور را از ترکیبی از منابع مختلف اینترنتی بالغ بر ۲۵۰۰ منبع بدست می‌آورد. کاربران می‌توانند بصورت هفتگی و مجانی اطلاعات ”آپدیت وب و اخبار M&A“ را از طریق ایمیل بدست آورند.
لیست مربوط به اطلاعات بازار خریداران و فروشندگان اکنون بعنوان TechDealNet در سایت www.techdealnet.com وجود دارد که بصورت مستقل از Webmergers.com عمل می‌نماید.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.