مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  نساجی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

 

 

مقالات ترجمه شده نساجی - ایران ترجمه - irantarjomeh

 

شماره      
۱۰۳
کد مقاله
TXT103
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
توسعه سیستم جدید اندازه‌گیری سوتین
نام انگلیسی
Development of a New Bra Sizing System
تعداد صفحه به فارسی
۷
تعداد صفحه به انگلیسی
۲
کلمات کلیدی به فارسی
اندازه‌گیری سوتین
کلمات کلیدی به انگلیسی
bra Measurement
مرجع به فارسی
انستیتو منسوجات و پوشاک- دانشگاه پلیتکنیک هنگ کنگ
مرجع به انگلیسی
Institute of Textile and Clothing- The Hong Kong Polytechnic University
کشور        
هنگ کنگ

توسعه سیستم جدید اندازه‌گیری سوتین

۱- مقدمه
از سال ۱۹۳۵ تاکنون، سیستم‌های اندازه‌گیری سوتین بر اساس دو نوع اندازه‌گیری انجام می‌شود: ۱) بر اساس اندازه دور سینه و اندازه دور زیر سینه. شکل سینه زنان در فضای سه بعدی بسیار پیچیده است. اندازه‌گیری خطی کنونی دسته‌بندی کردن سایز سینه‌ها دیگر برای تولید پوشاک متناسب با بدن بویژه سوتین، کافی بنظر نمی‌رسد.
بطور کلی هر نوع سیستم اندازه‌گیری پوشاک باید قابلیت آماده سازی تعداد محدودی از اندازه‌ها را داشته باشد تا بتواند محدوده وسیعی از انواع بدن انسان‌ها را پوشش دهد. یک سیستم اندازه‌گیری سودمند و کارا قادر است تا ۱) تا آنجا که امکان دارد درصد زیادی از جمعیت را پوشش دهد، ۲) تا حد امکان پوشش مناسبی برای اعضای بدن فراهم کند،   ۳) تا حد امکان از چند سایز محدود استفاده کند [۲ و۱] و ۴) بیانگر ساختار ساده‌ای باشد که حاوی فرمول ساده و قابل درکی باشد [۳].

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید

 

۲- روالهای تجربی
علیرغم آنکه تکنولوژیهای اسکن سه بعدی بدن به سرعت در حال توسعه می‌باشند، تحقیقات عملی کمی بر روی اندازه‌گیری سینه عریان زنان که مربوط به پوشاک خصوصی زنان بویژه سوتین است، انجام شده است [۴]. برای کسب اطلاعات جامعی از اندازه‌گیری بدن، ۹۹ اندازه‌گیری بصورت اسکن سه بعدی و ۴ اندازه‌گیری دستی برای ارزیابی شکل سینه مورد استفاده قرار گرفت.

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید

 

۳- بحث و نتایج
با استفاده از ماتریس ساده همبستگی، ۱۰۳ متغیر اندازه‌گیری به منظور آنالیز فاکتور اجزای اصلی وابسته به چرخش واریماکس مور استفاده قرار گرفت. بر اساس نتایج منحنی نقطه‌ای، مرتبط با ویژگی مقدار مشخصاتی، تعداد ۷ الی ۱۴ فاکتور بعنوان فاکتورهای بهینه احتمالی مشخص شدند. نتایج آنالیزها نشان داد که ۸ فاکتور، ایده‌آل هستند. همه ۸ فاکتور تقریبا می‌توانند ۸۰% از واریانس در بین ۱۰۳ متغیر را توضیح دهند.

سوتین اندازه‌گیری سیستم جدید

 

۴- نتایج
در این تحقیق روش آماری چند متغیره برای آنالیز فاکتورهای اجزای اصلی و به منظور تعیین فاکتورهای کلیدی برای ایجاد یک سیستم جدید اندازه‌گیری بر اساس مجموعه‌ای شامل ۱۰۳ اندازه سینه و بدن مورد استفاده قرار گرفت.
سیستم جدید اندازه‌گیری ما برای زنان چینی مورد آزمایش با استفاده از دو متغیر کنترل در حال توسعه است: «محیط زیر سینه» و «نسبت عمق ـ عرض» سینه (WDR). فعالیت‌های تحقیقاتی بیشتری بر روی ارزیابی راندمان سیستم جدید و سیستم رایج اندازه‌گیری بر اساس سه حالت متمرکز می‌باشند: ۱) نرخ تطابق، ۲) راندمان در دسته‌بندی شکل سینه و ۳) کارایی پوشش دادن مناسب برای اعضای بدن.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.