مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات رایگان

مطالعه ۲۰ الی ۱۰۰% رایگان مقالات ترجمه شده

۱- قابلیت مطالعه رایگان ۲۰ الی ۱۰۰ درصدی مقالات ۲- قابلیت سفارش فایل های این ترجمه با قیمتی مناسب مشتمل بر ۳ فایل: pdf انگیسی و فارسی مقاله همراه با msword فارسی -- تذکر: برای استفاده گسترده تر کاربران گرامی از مقالات آماده ترجمه شده، قیمت خرید این مقالات بسیار کمتر از قیمت سفارش ترجمه می باشد.  

چگونگی سفارش

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه (شماره حساب) ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.com شامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر -- مقالات آماده سفارش داده شده عرفا در زمان اندک یا حداکثر ظرف مدت چند ساعت به ایمیل شما ارسال خواهند شد. در صورت نیاز فوری از طریق اس ام اس اطلاع دهید.

قیمت

قیمت این مقاله: ۱۵۰۰۰ تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

شماره      
۹۹
کد مقاله
MNG99
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
نام انگلیسی
Email Marketing – Beginners Guide
تعداد صفحه به فارسی
۴۰
تعداد صفحه به انگلیسی
۲۴
کلمات کلیدی به فارسی
بازاریابی، ایمیل
کلمات کلیدی به انگلیسی
marketing, Email
مرجع به فارسی
بازاریابی هوشمند بوسیله ایمیل – ایمیل‌برین
مرجع به انگلیسی
Email-Brain
سال       
۲۰۰۸
کشور
ایالات متحده

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

 

بازاریابی به وسیله ایمیل
بازاریابی موفق به وسیله ایمیل چیزی بیشتر از توزیع یا انتشار لیستی در برنامه Outlook (برنامه ارسال ایمیل مایکروسافت ویندوز) و ارسال ایمیل برای کلیه نفراتی که با آنها تماس دارید و دعوت از آنها جهت خرید چیزی از شما می باشد.
بازاریابی موفق به وسیله ایمیل  یک فرآیند استراتژیک می باشد که قابلیت های زیر را خواهد داشت:
  • افزایش فروش
  • کاهش هزینه های بازاریابی
  • ایجاد صداقت در مشتری
  • کاهش سیکل فروش
  • ایجاد سطوح ارجاع بیشتر
  • صرفه جویی در زمان به وسیله اتوماسیون سازی بازاریابی
بازاریابی به وسیله ایمیل به عنوان یکی از ابزارهای فوری، انعطاف پذیر و صرفه جویانه در امر بازاریابی تلقی می شود که امروزه از آن در این مورد استفاده می‌شود. دقیقاً بدین علت است که چرا بسیاری از مشاغل هم اکنون از این طریق اقدام به بازاریابی می نمایند. اما در عین حال شرکت های تجاری اندکی هستند که در حد توانایی خود اقدام به این عمل می نمایند.
این مطالعه به منظور بهره گیری شما از مزیت های کامل مرتبط با ایمیل و بازاریابی به وسیله آن، همراه با سیستم مدیریت بانک اطلاعات، انجام شده است. برای اعمال بازاریابی به وسیله ایمیل تنها یک راه درست وجود ندارد، بلکه راه های بهتر و قابل توجه تری در این زمینه موجود می باشند.
سه مرحله برای توسعه برنامه بازاریابی به وسیله ایمیل وجود دارد:
  • به وجود آوردن بانک اطلاعات مشتریان خود
  • ارسال مضامین تبلیغاتی خود به وسیله ایمیل
  • پیگیری نتایج حاصل شده
این راهنمای مختصر اطلاعات کافی در زمینه مواردی که لازم است تا توانایی شروع به کار جهت استراتژی بازاریابی به وسیله ایمیل را به دست آورید، را ارائه می نماید.
استراتژی درست برای شغل شما وابسته به اهداف بازاریابی می باشد و علاوه بر این بازارهای هدف و طبیعت شغل شما نیز از جمله موارد موثر در این عرصه به شمار می‌آیند.

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

 

۱- ساخت بانک اطلاعات مشتریان
اطلاعاتی که در رابطه با مشتریان خود جمع آوری می نمایید آن چیزی است که به شما اجازه خواهد داد بتوانید نسبت به بهینه سازی و ارتقای چنین مضامینی اقدام نموده و بر این مبنا بتوانید آن چه را عرضه می دارید به صورت مشتری پسندانه ارائه نموده و از این طریق، قابلیت بهترین میزان بازگشت سرمایه از تلاش های بازاریابی الکترونیکی خود را داشته باشید.
اطلاعات تماس
  • سورت یا دسته‌بندی بر اساس کدپستی با قابلیت ارسال ایمیل ها به صورت دسته ای به مناطق مختلف
  • روش های تماس متعدد جهت افزایش میزان تأثیر تبلیغات (تلفن، میل و ایمیل)
 
وضعیت مشتری
  • مشتریانی که حداقل میزان سوددهی دارند را هدف تبلیغات ایمیلی قرار دهید تا بیشترین مقدار فروش را از آنها حاصل نمایید
  • برای مشتریانی که بیشترین سود را حاصل می آورند «پاداش» تعیین کنید
منبع هدایت
  • نسبت به مشخص سازی بهترین استراتژی ارتقای مضمون تبلیغاتی خود اقدام نمایید
  • با توجه به میزان رجوع شده پاداش هایی را تعیین کنید
اطلاعات مربوط به آمار نفوس
  • سعی داشته باشید تا نسبت به جلب مخاطبین چه مرد و چه زن اقدام کنید
  • قابلیت ارائه محصول به صورت خانوادگی را داشته باشید
  • سعی کنید تا محصولات خود را در تناسب با گروه های مختلف سنی گسترش دهید
اطلاعات شخصی و ارتباطات
  • داشتن اینگونه اطلاعات به شما کمک خواهد نمود تا بهترین حالت ارتباط با هریک از مشتریان حاصل شود
  • این اطلاعات به شما کمک می کند تا از ارسال اطلاعات بی مورد و نامرتبط به صورت بیش از حد به مشتریان اجتناب نمایید
  • به تاریخچه تماس توجه نمایید تا آن که بتوانید فرآیندهای طویل المدت فروش خود را دنبال نموده و بر این اساس قابلیت به وجود آوردن ارتباطات را به خوبی داشته باشید
سابقه خرید
  • تاریخچه خرید محصولات خاص از سوی گستره خاصی از مشتریان را در نظر داشته باشید.
  • تاریخچه مشتریانی که محصولی را از بین دسته کالای شما خریده اند را مدنظر قرار دهید.
  • نسبت به برنامه ریزی سیستم یادآوری سفارش مجدد اقدام کنید
اطلاعات مساوی انعطاف پذیری می باشد. هرچه بتوانید بیشتر اطلاعات مطلوبی را در زمینه مشتریان به دست آنورید بازیابی الکترونیک شما انعطاف پذیرتر و موثر تر خواهد بود.

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

 

۲- ساخت تبلیغات ایمیلی
شما از ایمیل به عنوان یک رسانه بازاریابی استفاده می نمایید چرا که می‌خواهید نسبت به افزایش فروش خود با استفاده از هزینه پایین و ابزار ارتباطات فوری بهره جویید. متأسفانه، مشاغل دیگر نیز می توانند از این روش به خوبی استفاده نمایند. چالش بعدی شما سروسامان دادن به وضعیت در هم ریختگی پیش روی می باشد تا آنکه بتوانید ایمیل هایی را ارسال دارید که به وسیله مخاطبین خاص شما خوانده شوند.
بهترین روش جهت خوانده شدن ایمیل های خود استدعا از مشتریان جهت دریافت و برقراری ارتباطات با شما می باشد. مشتریان مختلف درخواهند یافت که سطوح متفاوتی از ارزش در این ارتباطات وجود داشته و شما قادر خواهید بود تا این سطوح را در تناسب با مشتری خود افزایش دهید. بخش های ذیل به شما کمک خواهد نمود نسبت به مشخص سازی بهترین استراتژی تماس برای ارسال با ارزش ترین ایمیل ها به مشتریان خود اقدام نمایید.
۳- نکاتی در خصوص بوجودآوردن تبلیغات ایمیلی دارای کیفیت
در نظرگیری یک مسیر کوتاه شده برای بهره گیری در ایمیل، خود به عنوان یک چالش پیش روی ما مطرح می باشد و تنها موقعی خواهیم توانست که چنین چالشی را به صورت موفقیت آمیزی پشت سر گذاریم که بتوانیم ایمیل های دارای کیفیت بالا، مرتبط و با ارزش را ارسال نماییم.
به طور اختصار، شما باید بر مبنای پاسخ های داده شده به ایمیل تماس های خود را با مشتریان تداوم بخشید. در اینجا چندین مورد که این اطمینان را حاصل خواهد آورد که ایمیل های شما موثر خواهند بود را برای شما ذکر می کنیم:

بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.
تماس با ما

اکنون آفلاین هستیم، اما امکان ارسال ایمیل وجود دارد.

به سیستم پشتیبانی سایت ایران ترجمه خوش آمدید.