مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

شماره      
۱۲۰
کد مقاله
MNG120
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۷
نام انگلیسی
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 2
تعداد صفحه به فارسی
۱۶
تعداد صفحه به انگلیسی
۹
کلمات کلیدی به فارسی
مدیریت تکنولوژی، سود آفرین، مشاغل کوچک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Managing Technology , Profit, Small Business
مرجع به فارسی
روبرت میور
مرجع به انگلیسی
Robert Muir
کشور
ایالات متحده

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۷
در کنار هم قرار دادن قطعات
  • توسعه یک شرکت تجاری با اتحاد استراتژیک و تحصیل نتیجه نهایی
  • کنسرسیوم‌های تحقیق و توسعه بعنوان استراتژی تجاری
بزرگترین قهرمان در تمامی یونان، هرکول است. اگر چه او یک انسان بود، قدرتش او را برابر با خدایان قرار می‌‌نمود و یونانیان به او در تمامی زمانها بعنوان یک دوست نگاه می‌کردند. همانند دستیابی و شناخت خدایان توسط هرکول، شکل‌دهی اتحاد استراتژیک می‌تواند فواید سودمندی در مرحله رشد یک شرکت بازرگانی داشته باشد. فوایدی همچون دانش بیشتر، داشتن شبکه‌های ارتباطی با رقبا و شرکای صنعتی، تحقیق و توسعه و منابع تجاری و فنی جهت پراکنده سازی خطرات و افزایش شانس موفقیت.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

 

توسعه یک شرکت تجاری با اتحاد استراتژیک و تحصیل نتیجه نهایی
هرگز تحت این تاثیر موضوع قرار نگیرید که روال اعطای مجوز را می‌توان بعنوان راه حل پازل فناوری بشمار آورد. مجوزدهی یک ابزار قدرتمند در این پازل بشمار می‌آید اما بعنوان یک بخش فرعی در مبحث ائتلاف استراتژیک بشمار می‌آید.
ایجاد نوآوری به منظور تولید محصول جدید برای رقابت در بازار اقتصاد جهانی بسیار ضروری است. شرایط این بازی فراتر از آن چیزی است که بیشتر شرکتها حاوی آن باشند. شرکتهای کوچک می‌بایست راه‌هایی را بیابند که منابع خانگی را برای پاسخگویی به چالشهای خود، بدون بهره‌گیری بیش از حد از نقدینگی و بودجه که برای حمایت از شرکتهای تجاری خود نیاز خواهند داشت، مورد استفاده قرار دهند. تشکیل یک اتحاد استراتژیک را می‌توان بعنوان پاسخی برای برخی از شرکت‌ها در نظر گرفت.
شکل‌ها. روابط استراتژیک می‌توانند شکلهای مختلفی داشته باشند که عبارتند از مشخص کردن منابع مواد خام، چیدمانها و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با بازاریابی، مشارکت در سرمایه‌گذاری با توجه به گزینه‌های خرید و کنسرسیوم‌های صنعتی. در اینگونه از روابط مفاهیم متعددی مطرح می‌شوند از جمله راه‌اندازی یک محصول یا فن آوری جدید بوسیله یک بخش در حالیکه حقوق مرتبط با تولید و توزیع آن برای طرف دیگر باقی می‌ماند، راه‌اندازی فن آوری یا محصول مشترک با مسئولیت توام در زمینه حقوق مرتبط به تولید و توزیع در بازارهای یکسان یا متفاوت و کنسرسیوم‌ها، مشارکتهای چند بخشی در دانسته‌ها، منابع و بودجه به منظور توسعه روند فن آوری.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

 

بایدها و نبایدها
در شکل‌دهی اتحاد استراتژیک یک سری بایدها و نبایدها وجود دارند که می‌بایست به آنها پرداخت.
هرگز برای تصحیح یک نقطه ضعف نباید دست به ایجاد اتحاد زد. بسیاری از شرکتها برای تصحیح یک نقطه ضعف درونی دست به ایجاد روابطی در این زمینه می‌زنند. شرکتی که نقطه ضعف خود را به معرض نمایش می‌گذارد، همواره مورد ترحم طرف دیگر قرار خواهد گرفت. حتی اگر مقدار نقدینگی ۵۰ ـ ۵۰ باشد، طرف ضعیف هرگز شرایط مساوی نخواهد داشت.
چگونگی برنامه‌ریزی. یک سری عناصر مهم در شکل‌گیری و حفظ متحدان موفق وجود دارند.
اطلاع از چگونگی عمل قبل از شروع بازی. زمان و پول را با تفاهم در خصوص اهداف و محدودیتهای پیش روی  قبل از وارد شدن به مذاکره حفظ نموده و از خصومت بپرهیزید.
شکلهای قانونی. به ساده‌ترین عبارت، مساله را می‌توان اینگونه اذعان داشت که آیا اتحاد بعنوان یک ماهیت جداگانه جدید شکل ‌می‌گیرد یا قراردادی بین طرفهای موجود خواهد بود. هر کدام از این اشکال مزایای خاصی دارند.
ماهیت جداگانه. چنانچه اهداف نیازمند تعهد دراز مدت مدیریت، منابع و سرمایه‌ زیاد و سرمایه‌گذاری‌های اجرایی باشند، آنگاه یک ماهیت جداگانه مناسب خواهد بود. بطور کلی هر انتخاب به یک مشارکت یا همکاری باز می‌گردد.
ماهیت قراردادی. شکل قراردادی معمولا ساده‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. همچنین این شکل بسیاری از مشکلات مرتبط با مدیریت امور را که در شکل‌دهی یک ماهیت جداگانه ممکن است ظهور کنند را نخواهد داشت. از سوی دیگر می‌بایست به این سوال پاسخ داده شود که آیا این تعهد در قبال منابع در دراز مدت سودمند است یا خیر. کلیه حقوق باقیمانده را در خصوص مضامین قبلی، کنونی و بعد از نهایی سازی قرارداد مشخص کنید.
امور مدیریتی. از جمله دیگر موارد مهم در این زمینه مساله کنترل است. این مساله دو حالت دارد که عبارتند از: عملیات روز به روز و خط‌مشی. مسائل مربوط به خط‌مشی نشانگر امور بسیار دشوار هستند چرا که این امور بر روی موفقیت یا شکست یک ائتلاف بسیار تاثیر گذارند.
حقوق فناوری. اتحاد استراتژیک می‌بایست دامنه و استفاده خود از فناوری فراهم شده یا توسعه داده شده بوسیله یک ائتلاف را مشخص کنند. این تصمیم، بدون توجه به این مطلب که ائتلاف رقابتی است یا مشارکتی، بر بازار تاثیر می‌گذارد. حقوق آینده فناوری همیشه از اهمیت برخوردار بوده‌اند، بخصوص در زمانیکه یک طرف دارای فناوری اختصاصی باشد که از طریق ائتلاف توسعه خواهد یافت.
پشتیبانی فنی. چنانچه طرف معامله، یک شرکت تجاری کوچک باشد، می‌بایست بدون ترس منابع فنی محدود خود را به تجارت کنونی‌اش اختصاص دهد. همچنین ممکن است بخواهد مخارج خود را برای تهیه پشتیبانی فنی بازیابد و دامنه پشتیبانی را به یک برنامه ثابت محدود کند.
کنسرسیوم‌ها به دنبال رقابت جهانی هستند و از آخرین فناوری‌ها استفاده کرده، تحقیقات کاربردی جاری را انجام داده و برای ارتقای دائم کلیه اعضای صنعتی و تجاری خود تلاش می‌کنند. تحصیل سود را دقیقا می‌توان از این نقطه شروع نمود.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.