مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

شماره      
۱۲۱
کد مقاله
MNG121
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۸
نام انگلیسی
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 2
تعداد صفحه به فارسی
۲۹
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۵
کلمات کلیدی به فارسی
مدیریت تکنولوژی، سود آفرین، مشاغل کوچک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Managing Technology , Profit, Small Business
مرجع به فارسی
روبرت میور
مرجع به انگلیسی
Robert Muir
کشور
ایالات متحده

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

 

مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۸
پول – عامل نگهدارنده تجارت
  • منابع سرمایه برای یک مشاغل کوچک
  • زیرساختار ایجاد شبکه انجل (Angel) با سرمایه‌گذاری در شرکتهای کوچک
  • کار آفرینانی که در معادن سرمایه گذاری متهور و ریسک پذیر به دنبال طلا هستند
  • SBIR ـ دولت به عنوان یک شریک نوآور و مشتاق برای شرکتهای کوچک
  • بانک بعنوان سرمایه‌گذاری که باید در انتخاب آن  دقت نمود
ما به بررسی احتمالات موجود پرداخته و به این نتیجه رسیده‌ایم که می‌توان با حفظ فناوری فرصتهای خود را به حداکثر برسانیم. همانند جیسون شاهزاده به حق یونان و جوینده طلای ناب، چگونه می‌توان به منظور توسعه، تولید، تجارت و فروش محصولات نسبت به تحصیل پول اقدام نمود.
جرج برناردشاو اینگونه می‌نویسد که «نبودن پول ریشه زشتی و پلیدی است». فقدان سرمایه دلیل شماره یک مطرح شده برای زمین خوردن بسیاری از شرکتها است. اما چرا؟ امروزه موفقیت نه تنها به ارائه کیفیت و خدمات و تولیدات به موقع مرتبط است، بلکه حاصل آوردن موفقیت وابسته بدان نیز خواهد بود چگونه باید نسبت به تامین مالی مضامین کاری خود اقدام کنیم. تمامی شرکتها با دوره‌های بسیار حساسی که می‌توانند به مشکلات نقدینگی منتهی شود مواجه می‌‌شوند. در صورتی که مالک شرکت کوچک دارای دانش کاری مناسب از منابع موجود تامین مالی شرکت خود باشد، این مشکلات را می‌توان پیش‌بینی و برطرف نمود.
شبکه  .. – بوجود آوردن زیرساختارها از طریق سرمایه‌گذاری در مشاغل کوچک
مسایل تاسف بار در همه جا گوش می‌رسد. چنانچه ما یک کارآفرین یا یک کمپانی نوپا هستیم، بدست آوردن پول اولیه برای اداره کردن و ابقای خود بعنوان یک مشکل جدی مطرح  خواهد بود.
با توجه به اینکه بانکها تمایلی به سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه را نداشته و کمپانی‌های سرمایه‌گذار بیشتر خواهان سرمایه‌گذاری در شرکتهای قدیمی‌تر هستند خطر سقوط بسیار زیاد است.
در هر جا کار هستید فرشتگان را وارد کنید، همانگونه که پیشتر گفته شد فرشته‌ها، سرمایه‌گذاران خصوصی هستند که تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در شرکتهای کارآفرین جدید دارند.
اخیرا، رهبران انجمن‌های روشنفکر به اهمیت مشارکت شرکتهای کوچک کارآفرینی در جوامع پی‌ برده‌اند. آنها شکبه‌هایی را برای تسهیل ادغام نوآوری و پول راه‌اندازی کرده‌اند. راه‌اندازی کمپانی‌های جدید عامل اصلی رشد اقتصادی در برنامه سازمانی اخیر برای رشد سریع اقتصاد در ایالات متحده است.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

 

کارآفرینان و یافتن طلا در معادن سرمایه‌های ریسک پذیر
دان و برداستریت گزارش می‌دهند که علیرغم وضعیت مناسب بازار تعداد ۷۱۱۹۴ شرکت آمریکایی در سال ۱۹۹۵ ورشکست شده‌اند. پیشگویان با پیش‌بینی‌های تیره و تاریک خود روش قابل توجهی را در این مبحث ارائه نداده‌اند. بازیگران اصلی به دنبال فرصتهای جدید برای سرمایه‌گذاری هستند تا بدینوسیله سرمایه خود را بتوانند به سمت بازار مجددا هدایت نمایند.. شرکتهای کوچک نیازمند یافتن محصولات جدید برای ادامه حیات‌ می‌باشند، اما در ابتدا می‌بایست نسبت به یافتن معدن طلای مطلوب خود برای تامین سرمایه‌ اولیه اقدام نمایند. افرادی که این چنین طلایی بهره‌مند می‌باشند را تحت عنوان سرمایه‌داران ریسک پذیر یا مخاطره آمیز می‌خوانند.
دولت – SBIR یک شریک نوآور مشتاق برای شرکتهای تجاری کوچک
در بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴ شرکتهای کوچک ۱۲ میلیون شغل ایجاد کرده‌اند در حالیکه تعداد ۵۰۰ شرکت بزرگ میزان ۸/۳ میلیون نفر را در همین مدت زمان از کار بیکار نمودند. اکثر این مشاغل جدید توسط افرادی که دیدگاه‌های جدید و تفکرات نو داشته‌اند، ایجاد شده و با زحمت و جدیت بسیار موفق به انجام چنین کاری شده‌اند.

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

 

صرافان جزء اولین و بهترین وام دهندگان تلقی می‌شوند
آدام اسمیت می‌نویسد: «این افزایش سرمایه کشور نیست که سبب می‌شود فعالیتهای بانکی بتوانند ارتقای یک کشور را حاصل نمایند، بلکه نکته مهم آن است که چه میزان از این سرمایه فعال شده و در بخش تولید بکار گرفته می‌شود». صرافان و افراد حرفه‌ای به نوبه خود و بر خلاف مشاوره CPA به عنوان محرک و موتور صنعتی می‌توانند عمل نمایند. منابع صرافان بطور قطع محدود بوده و شغل آنها ایجاد اطمینان در بین صاحبان سرمایه و تضمین بازگشت سرمایه و سود با کمترین ریسک است.
یک رویکرد منطقی برای پاسخگویی به صراف در زمینه مسایل تجاری خود داشته باشید:
  • یک قرار ملاقات را برنامه‌ریزی کرده و بسته‌های وام مورد نظر را چند روز زودتر پست کنید.
  • زمان زیادی را برای بحث پیرامون پیشنهاد به طور مفصل اختصاص دهید و به سوالات صراف صادقانه پاسخ گویید.
  • هرگز سئوال نکنید که چه میزان پول می‌توانند به شما بدهند، در غیر اینصورت اعتبار حرفه‌ای شما از بین خواهد رفت.
  • هرگز قولی را که نمی‌توانید انجام دهید، ندهید.
  • قبل از مورد تایید قرار گرفتن درخواست، پولی را خرج نکنید و تا لحظه آخر که اعتبار دهندگان شرکت شما را در وضعیت بحرانی قرار دهند، صبر نکنید.
  • اجازه ندهید که شخص دیگر سخنگوی شما باشد. به خاطر داشته باشید که شما می‌بایست توانایی خود را نشان دهید و از همه مهمتر درک خود از مدیریت یک شرکت را  به نمایش بگذارید.
صراف می‌تواند و می‌بایست به عنوان یکی از مشاوران و حمایت کنندگان کلیدی شرکت شما مد نظر باشد. مطمئن شوید که صراف یک دوست حقیقی است و نه تنها رفیق مشکلات شما.
 

مدیریت تکنولوژی سود آفرین مشاغل کوچک فصل ۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.