ایران ترجمه – مرجع مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

شامل:

۱- مقالات ترجمه شده کاملا رایگان (قابل مطالعه)

۲- مقالات ترجمه شده قابل خرید – با قیمتی بسیار مناسب

مقالات مدیریت - ایران ترجمه - Irantarjomeh

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
بسیاری از مقاله هابصورت مجانی قابل مطالعه هستند.
در صورتی که نیاز به درخواست فایل های انگلیسی و فارسی (PDF + MSWORD) این مقالات باشد، طبیعتا مبلغی جزئی دریافت خواهد شد.
امکان مطالعه بخش هایی از چکیده، مقدمه و نتیجه گیری مقالات غیر رایگان:
برای مقایسه و مشخص سازی کیفیت مقالات، بخش هایی از آنها بصورت رایگان قابل مطالعه هستند.
  • ترجمه های عرضه شده غیر رایگان در این بخش “مقالات آماده گروه آموزش” با قیمتی بسیار اندک در مقایسه با قیمت ترجمه آنها در دسترسی کاربران گرامی می باشد.
    • غالب مقالات از ترجمه روان برخوردار بوده و بخش هایی از آنها بصورت رایگان در اختیار کاربران گرامی است.
      • کاربران گرامی با مطالعه این بخش ها می توانند خود قضاوتی مناسب در خصوص کیفیت مقالات داشته باشند.
  • ضمنا کاربران عزیز می توانند مقالات خود در این رشته را به ایمیل سایت ارسال تا نسبت به برآورد قیمت و زمان ترجمه آن اقدام شود.
    • با ارسال از این طریق از تخفیف مناسب در ترجمه برخوردار خواهید شد.
      • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مقالات آماده گروه مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه
 
مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
مقالات آماده گروه مدیریت
تکنولوژی، نوآوری و کارآفرینی
بکارگیری استراتژیکی پرسنل
آشنایی و بکارگیری مدیریت کیفیت جامع (TQM)
سمپوزیوم تئوری هرج و مرج و مدیریت
مکانیزم پذیرش عضو
مدیریت بحران در پالایشگاه
سازمان غیر انتفاعی چیست؟
ایجاد فرهنگ کارآفرینی نوین
پشتیبانی از کارآفرینی با تکنولوژی بالا
مدیریت بحران: کارآفرینی و سرمایه ‌اجتماعی در جوامع تجاری محلی
کارآفرین ژاپنی - تبدیل بیابان به منطقه‌ای شکوفا
راهنمای کارآفرینان برای انجام امور تجاری بصورت آنلاین
غیبت ناشی از بیماری و عدم اشتغال
کارآفرینی، رشد و سیاست عمومی موفقیت شکننده تیم کارآفرینی در شرکتهای نوپا
تجارب موفق مدیران بخش کارآفرینی
توسعه قابلیتها در مدیریت تحقیقات، کارآفرینی و انتقال تکنولوژی
تصمیم‌سازی تجاری در عصر کارآفرینی عقلانی
ارتقای مهارتهای کارآفرینی در زمینه تحصیلات عالی
تاثیرات تصمیم‌سازی استراتژیک بر روی خودکفایی کارآفرینی
ایجاد کارآفرینی فنی در کشورهای کمتر توسعه یافته
ارتباط میان کارآفرینی شرکتی، بازار مداری ، انعطاف سازمانی و رضایت شغلی
فساد و کارآفرینی در برزیل
راهنمای کارآفرینان برای استفاده استراتژیک از اینترنت
کارآفرینی در فضای مجازی
کارآفرینی اجتماعی: کارآفرینان الگوشکن و تعیین مقیاس تاثیرات اجتماعی
راهنمایی برای کارآفرینان در زمینه ‌فعالیت‌های درآمدزا کاربردهای انرژی پاک تکنولوژی برای کاربران خلاق
موارد متمایز مدیریت منفی بر اساس ادراکات کارآفرینان
زنان کارآفرین و غلبه بر معضلات ناشی از عدم امید به زندگی
کارآفرینی و موفقیت در تجارت الکترونیک: تغییر معانی شرکتها و اجتماع در کارآفرینی الکترونیک
زیستگاهی برای کارآفرینی
کارآفرینی چندملیتی
سیاست کارآفرینی و مدیریت استراتژیک اماکن
رشد سرمایه گذاری شرکتهای اقتصادی از طریق کارآفرینی و انطباق شبکه‌ای
نقش کارآفرین در موفقیت مشاغل کوچک برنامه بررسی کارآفرینی
مقاله تحقیقاتی مطالعات مدیریتی: مدیریت منابع انسانی در شانگهای
کارآفرینی در جوامع دارای درآمد اندک و متوسط
راهنمای کارآفرینی برای انتخاب هویت تجاری
نشست کارآفرینی تگزاس : توسعه فرصتهای اقتصادی
داستان کارآفرینان ایرانی در ایالات متحده برون‌بوم‌قومی و اتحاد و همبستگی اجتماعی یا کار سخت یک گروه کاملا تحصیل کرده
کارآفرینان بالغ در انگلستان
تحقیقات توسعه اقتصادی و اصلاحات مرتبط با سیاستها و خط‌مشیها کارآفرینان و اصلاحات اقتصادی
برخی از موارد مهم در خصوص ایجاد اشتغال با توجه به اندازه شرکتها و سابقه سنی آنها
برنامه های ظرفیت سازی برای کارآفرینان با بکارگیری مجموعه نرم افزاری فاروس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد برای اندازه گیری عملکرد تجاری، ارزیابی و مدیریت
مدیریت بحران در شرکتهای کارآفرینی بیوتکنولوژی
مدیریت بحران برای مدیران
عوامل تعیین کننده موفقیت کارآفرینی بررسی مقاله‌های اخیر
کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان - کل مقاله
کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان - بخش ۲
کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان - بخش ۳
تحقیقات کارآفرینی اجتماعی
فراگیری کارآفرینی: چالشها و فرصتها
بسیج بین‌المللی مهندسین و افزایش کارآفرینی
کارآفرینی رسانه‌ای جدید: انگیزه‌های موفق سرمایه‌گذاران متهور‌ اینترنت جامعه مدار
نوآوری محصول، کارآفرینی صادرات و ویژگیهای منطقه‌ای تجزیه و تحلیل ایده‌های نوآوری در مناطق
اهمیت مهارتها و دانش مدیریتی برای کارآفرینان خرد
مدیریت ایمنی فرآیند
وضعیت مولفه های بهداشت شغلی در سیستمهای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ژاپن
رضایت شغلی، تعهد سازمانی و رفتارهای مرتبط با انصراف‌ شغلی
کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا - کل کتاب
رابطه بین کارآفرینی،خلاقیت و نوآوری تجربه مالزی - بخش ۱ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
اجرای کارآفرینی خلاقانه در بنگاه‌های اقتصادی - بخش ۲ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
نوآوری محصول و مدل تجاری: مطالعه موردی گوشی تلفن okwap - بخش ۳ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
استراتژی ایجاد یک محیط رشد کارآفرینی مطالعه موردی NTU - بخش ۴ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - اندونزی - بخش ۵ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - مالزی - بخش ۶ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - فلیپین - بخش ۷ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - سنگاپور - بخش ۸ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - سریلانکا - بخش ۹ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - تایلند
کارآفرینی خلاقانه در آسیا - ویتنام
پیشرفت و کارآفرینی
ارتقای کارآفرینی در صنعت گردشکری روستایی در جهت توسعه پایدار منطقه‌ ای
کارآفرینان، جهت گیری مدیریت منابع انسانی (HRM) و تناسب محیطی
کارآفرینی و تاریخچه تجارت
کارآفرینی و رشد
کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها - کل کتاب
مدل مدیریت دانش محور برای شرکتهای کوچک و متوسط در اقتصاد دانش مدار - بخش ۱ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کارآفرینی و نوآوری به سمت کاربرد مدیریت دانش مدار در مالزی - بخش ۲ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کارآفرینی شرکتی و نوآوری: پیشرانه ‌های کلیدی در اقتصاد دانش محور KBE
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - بنگلادش - بخش ۴ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - هندوستان - بخش ۵ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - نپال - بخش ۶ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - فلیپین - بخش ۷ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - سنگاپور - بخش ۸ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - تایلند - بخش ۹ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
رضایت کارمندی و عملکرد سازمانی - خلاصه‌ای از یافته‌های کلیدی حاصل شده از روانشناسی کاربردی
شاخص‌های تعیین کننده کارآفرینی موفق
آیا کارآفرینی را میتوان تعلیم داد؟
کارآفرینان دانشگاههای فنی: شواهدی از انستیتو تکنولوژی ماساچوست
کارآفرینی و ایجاد بنگاههای اقتصادی در بین کشورها
چه چیزی کارآفرینان را میسازد؟
مهارت های شخصی، رضایت شغلی و بهره‌وری در اعضای تیمهای دارای عملکرد بالا
بررسی تجربی در خصوص ارتباط بین استراتژیهای تجاری و حفظ و نگهداری
ظرفیت سازی مدیریتی
پدیده جهانی سازی و مدیریت منابع انسانی
ایجاد سیاست فروش درست به هنگام نیاز: تعریف و برآورد
بازاریابی برای تولید کنندگان کوچک
شهرها در جهان رو به توسعه
بازاریابی به وسیله ایمیل - راهنما
راندمان رکود‌های تجاری
سازگاری سیستمهای برآورد عملکرد با اصول مدیریت کیفیت جامع TQM
مدیریت کارکنان پراکنده - چالش جدید در مدیریت دانش
بازاریابی و اینترنت
مدیریت گوناگونی و تاثیرات آن بر روی تعهد سازمانی مستخدمین شواهدی از ژاپن و کره
مزیت های کار - زندگی و تعلق سازمانی:
مدلهای مطلوبیت نفع شخصی و تئوری سیگنالینگ
مطالعه‌ای در خصوص ایجاد انگیزه برای مستخدمین در باب تعهد به یادگیری در ورای دوران کوچک سازی:
دیدگاه مرتبط با رضایت شغلی
هوشمندی عاطفی و رضایت شغلی:
آزمون نقش میانجی گرانه انفعالات مثبت و منفی در محیط کار
هوشمندی رقابتی در مبحث بازاریابی خدمات
همبستگی های مرتبط با وفاداری مشتری به بانکهای خود
نوآوری هایی در بازاریابی خدماتی بانکی
یا چگونگی عرضه بازاری یک بانک
بررسی موفقیت راهکارهای تدبیرانه جهت افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی
نوآوری در بازاریابی: منابع، قابلیت ها و پیامدها در فرودگاه های نواحی پیرامونی اروپا
ساختار مالکیت، ترکیب هیئت مدیره و کارآفرینی
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۱
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۲
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۳
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۴
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۵
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۶
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۷
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۸
مدیریت دانش شخصی: ابزاری جهت توسعه دانش درمورد تواناییهای شناختی انسان
تاثیر استراتژیک توسعه محصول جدید بر روی مشارکت در صادرات
دیدگاه مدیریت استراتژیک قیمت گذاری در خصوص حصول اهداف سازمانی
یک مطالعه موردی شرکت پلاستیک و کفش سازی سانشاین
تاثیر انگیزه پرستاران به انجام کار، رضایت شغلی و مشخصه های آماری - اجتماعی مرتبط با تمایل به ترک شغل فعلی
خوشه های منطقه ای و تاثیر آنها بر روی فعالیت های بازاریابی مشترک: اولین بینش های تشریحی برای یک تحلیل تجربی بین کشوری
مدیریت پیامدهای خارجی بازاریابی در خوشه های نوین منابع - محور طبیعی
فرآیندهای مدیریت ارتباطات مشتری (CRM) از تئوری تا عمل : برنامه ریزی قبل از پیاده سازی سیستم CRM
ارتباط مستخدمین با سازمان ها در کارآفرینی اشتراکی
شیوه های منابع انسانی استراتژیک و عملکرد نوآوری- نقش واسطه ای ظرفیت مدیریت دانش
چارچوب طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) برای سیستم های برنامه ریزی مالی و بودجه بندی
رضایت شغلی در بخش دولتی و بخش خصوصی: بررسی مقایسه ای
تولید جی آی تی (JIT)
(سیستم تولید بهنگام)
بسمت ارائه کیفیت بصورت همیشگی و در موعد مقرر
پیاده سازی کایزن در یکی از صنایع کشور هندوستان: یک مطالعه موردی
آنالیز رفتار کارآفرینانه در فرآیند بین المللی سازی شرکت های نوع جهان – مرزی دارای اندازه کوچک و متوسط / SMEs
شش خط مشی کلیدی: تغییر الساعه مدیریت زنجیره تامین
انتخاب استراتژی بهینه برای کسب و کار خود
مشارکت و همکاری تامین کننده - راهکار تغییر دهنده روش بازی در اکوسیستم تامین
منبع یابی مشارکتی – انگیزه و طراحی مجموعه های طرف تقاضا
منبع یابی مشارکتی
کلیدی جهت قفل گشایی و حصول ارزش بیشتر
تحت تاثیر قرار دادن فرآیند منبع یابی از طریق مدیریت پروژه بصورت مشارکتی
آیا واردات نهاده های بیشتر سبب ارتقای صادرات می شود؟ - دلایل سطح شرکتی از فرانسه
روش شناسی دو فازه برای طراحی و تولید محصول سفارشی
چگونگی بهره گیری از پایداری، پیچیدگی و فراگیری سازمانی بوسیله سیستم های تولید چابک و ناب
تولید سازگار: چارچوبی برای پایداری
نقش تعهد سازمانی بعنوان میانجی ارتباط بین رضایت شغلی و تمایل به ترک و جابجایی شغل
رابطه بین سیستم توسعه منابع انسانی با رضایت شغلی
تاثیرخطرات مبادلاتی و قدرت بر روی فرصت طلبی در ارتباطات برون سپاری
توضیحاتی در مورد عوامل بازاریابی و منابع انسانی با توجه به اثر بخشی پیاده سازی استراتژی بازاریابی در شرکت های خدماتی
استراتژی در شرکت های کوچک و متوسط بین المللی اروپایی
انواع مدیریت سود و انگیزش: تحقیق انجام شده در تایوان
پیشرفت ها در تئوری بازاریابی بین المللی و راهکارهای آن
بازاریابی پورسانتی
تاثیرات راهکارهای مدیریت کیفیت جامع بر روی کیفیت و نوآوری عملکرد
چرایی عدم تمایل مشتریان جهت برقراری ارتباط و اطمینان به شرکتهای تجاری: موانع التزام به بازاریابی رابطه ای
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل اول و دوم
پارامترهای سنجشی بازاریابی: دیدگاه هایی از مدیران برزیل
خانواده کارآفرین: یک الگوی جدید برای تحقیقات مرتبط با تجارت و کسب و کار خانوادگی
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل سوم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل چهارم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل پنجم
بینش های مفهومی در ارتباط با شوک استراتژیک و غافلگیری استراتژیک
سوبسید های کود کشاورزی و خریدهای کود تجاری از سوی کشاورزان خرده پا: ازدحام زدایی، نشتی و الزامات سیاسی برای زامبیا
شهر من- برند من: نقش های مختلف سکنه در برند سازی مکان
مسائل مرتبط با مدیریت رسانه های فراکشوری
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل ششم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل هفتم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل هشتم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل نهم
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – کل کتاب
قابلیت‌های دینامیکی و عملکرد شرکتی تحت شرایط بحران مالی
تئوری افراد ذینفع سازمان های مدرن
مدیریت دانش پروژه و تجارب مربوطه
تجارت بین المللی بین کشورهای مصرف کننده و طرفدار حفظ منابع طبیعی
سنجش حاکمیت الکترونیک معیار نوآوری در بخش دولتی
مقایسه مطالعات مدیریت دولتی
تاثیرات ادوار تجاری بر روی مستندات رشد - سری های زمانی برای کشورهای عضو گروه هفت با استفاده از برآوردهای بررسی مبنای دور تجاری
مدیریت دانش، هوشمندی سازمانی و فراگیری و پیچیدگیهای آن
تأثیر کیفیت محل کار بر روی بهره وری مستخدمین: یک مطالعه موردی از یک بانک ترکیه
تأثیرات عملکرد فرمهای کنترلی متعدد در یک سازمان ناب: یک مطالعه موردی کمی در ارتباط با رویکرد برازندگی سیستم ها
ارزیابی قابلیت مدیریت ریسک مقاطعه کاران پروژه های قطار زیرزمینی در سرزمین اصلی چین
شناخت و کاهش پیچیدگی های غیر ضروری
تاثیر همسویی تعهد مدیریت بر تمایل پرسنل فروش به اتخاذ فناوری های اتوماسیون سازی بخش فروش: یک بررسی تجربی
فرار از مالیات، توسعه مالی و تورم: شواهد تئوریکی و تجربی
تاثیر توسعه بانکداری بر روی اندازه اقتصاد سایه
موج سوم مشاغل مجازی: نکاتی در خصوص آینده مشاغل دانش - مبنا
زندگی دوم در شهر پریان: جهان های اجتماعی مجازی و چگونگی کاربرد آنها
سیستم هوشمند تفکیک مشتریان سودآفرین بر مبنای ابزارهای هوش تجاری
پیش بینی VaR و ES پورتفوی شاخص سهام: روش واین کوپولا
باز مهندسی سازمان های بخش دولتی با استفاده از فناوری اطلاعات
سازمان به عنوان یک مشکل اخلاقی
نقش سازمان ایده آل در مدیریت تطبیقی: یک دیدگاه میان فرهنگی از کشورهای ژاپن و کره
تحلیل ویژوال خط سیر- مبنای داده های بزرگ سری زمانی مالی
نقش مدل تجاری باز در
تجاری سازی فناوری
تأثیرات مدیریت پروژه برنامه محور در محیط های چند پروژه ای
از استاندارد سازی تا بومی سازی -
توسعه یک رویکرد حساس به زبان برای مدیریت منابع انسانی بین المللی
استراتژی های ارتباطاتی رهبران زن در کارآفرینی
مطالعه فشار شغلی بر روی رضایت شغلی در بین کادر دانشگاهی در کشور مالزی: مطالعه تجربی
خط مشی های جدید بازاریابی الکترونیک هوشمند بر مبنای داده کاوی برای فروشگاه های الکترونیک
کیفیت خدمات و آموزش مستخدمین: نقش واسطه ای تعهد سازمانی
ارتباطات در قرن ۲۱: فصل ۲۰ - ارتباطات تیمی
مدیریت منابع انسانی سبز: بازتاب های کلی ساده شده
مدیریت منابع انسانی سبز: راهکارها و پیاده سازی استراتژیک در سازمان ها
مدیریت منابع انسانی سبز: مستخدمین و انگیزه بخشی در جهت عملکرد محیط سازمانی
روش جدید MCDM با ترکیب QFD با TOPSIS برای انتخاب سیستم مدیریت دانش از دیدگاه کاربر در محیط فازی شهودی
کتاب مدیریت دانش - فصل ۲۵ . چارچوبی برای امنیت، کنترل و تضمین سیستم های مدیریت دانش
رویکرد جامع تر و ضرورت آن در مدیریت امنیت اطلاعات: مرور مقالات
کتاب مدلسازی محاسباتی رفتار در سازمان ها - فصل ۲: سازمان های مجازی
کارآفرینی و تجسم هویت
من قابلیت انجام این کار را دارم، پس تو نیز می توانی:
نقش رهبر خودکارآمد خلاق در تسهیل خلاقیت مستخدمین
کتاب فن آوری و نوآوری - گزارش ۲۰۱۵: شکوفایی سیاست های نوآوری برای توسعه صنعتی
فصل ۱: توسعه صنعتی و سیاستهای مربوط به نوآوری
مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
تماس با ما

اکنون آفلاین هستیم، اما امکان ارسال ایمیل وجود دارد.

به سیستم پشتیبانی سایت ایران ترجمه خوش آمدید.