ایران ترجمه – مرجع مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی

در این بخش مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی و رشته های مرتبط عرضه شده است.

 

  • ترجمه های عرضه شده در این بخش “مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی” با قیمتی بسیار اندک در مقایسه با قیمت ترجمه آنها در دسترسی کاربران گرامی می باشد.

    • غالب مقالات از ترجمه روان برخوردار بوده و بخش هایی از آنها بصورت رایگان در اختیار کاربران گرامی است.
      • کاربران گرامی با مطالعه این بخش ها می توانند خود قضاوتی مناسب در خصوص کیفیت مقالات داشته باشند.
  • ضمنا کاربران عزیز می توانند مقالات خود در این رشته را به ایمیل سایت ارسال تا نسبت به برآورد قیمت و زمان ترجمه آن اقدام شود.

    • با ارسال از این طریق از تخفیف مناسب در ترجمه برخوردار خواهید شد.
      • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقالات آماده گروه مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
نام فارسی
مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
نام انگلیسی
مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی
تعداد ص
به فارسی
تعداد ص
به انگلیسی
قیمت به تومان
سال
تکنولوژی، نوآوری و کارآفرینی
TECHNOLOGY, INNOVATION, AND ENTREPRENEURSHIP
۴۲
۱۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۱
بکارگیری استراتژیکی پرسنل
Strategic Staffing
۴۶
۲۹
۱۵,۰۰۰
آشنایی و بکارگیری مدیریت کیفیت جامع (TQM)
Introduction and Implementation of Total Quality Management
۱۲
۵
۵,۰۰۰
۱۹۹۳
سمپوزیوم تئوری  هرج و مرج و مدیریت
Symposium on Chaos Theory and Management
۱۵
۷
۵,۰۰۰
مکانیزم پذیرش عضو
The Cooptative Mechanism
۲۴
۸
۵,۰۰۰
مدیریت بحران در پالایشگاه
 CRISIS MANAGEMENT IN A REFINERY
۱۴
۵
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
سازمان غیر انتفاعی چیست؟
 What is a Nonprofit Organization
۱۵
۶
۵,۰۰۰
ایجاد فرهنگ کارآفرینی نوین
Creating a Culture of Innovative Entrepreneurship
۴۵
۳۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۱
پشتیبانی از کارآفرینی با تکنولوژی بالا
…Supporting the High-Technology Entrepreneur
۵۳
۳۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
مدیریت بحران: کارآفرینی و سرمایه ‌اجتماعی در جوامع تجاری محلی
 Crisis management: Entrepreneurship and social capital in local business communities
۳۴
۱۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کارآفرین ژاپنی – تبدیل بیابان به منطقه‌ای شکوفا
The Japanese Entrepreneur Making the Desert Bloom
۱۳۴
۸۳
۲۸,۰۰۰
۲۰۰۲
راهنمای کارآفرینان برای انجام امور تجاری بصورت آنلاین
The Entrepreneur’s guide to doing business online
۶۸
۳۰
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۵
غیبت ناشی از بیماری و عدم اشتغال
Sickness absence and unemployment. A panel data study
۳۰
۲۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی، رشد و سیاست عمومی موفقیت شکننده تیم کارآفرینی در شرکتهای نوپا
The Fragile Success of Team Start-Ups
۳۹
۱۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
تجارب موفق مدیران بخش کارآفرینی
Successful Experiences of Entrepreneurship Center Directors
۸۰
۳۷
۱۸,۰۰۰
۱۹۹۷
 توسعه قابلیتها در مدیریت تحقیقات، کارآفرینی و انتقال تکنولوژی
 Developing Competency in Research Management, Entrepreneurship, and Technology Transfer
۲۲
۵
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۴
تصمیم‌سازی تجاری در عصر کارآفرینی عقلانی
Business Decision-Making in the Era of Intellectual Entrepreneurship
۲۸
۱۳
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۰
ارتقای مهارتهای کارآفرینی در زمینه تحصیلات عالی
Developing Entrepreneurship Skills in the Context of Higher ducation
۳۶
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
تاثیرات تصمیم‌سازی استراتژیک بر روی خودکفایی کارآفرینی
 The Effects of Strategic Decision Making on Entrepreneurial Self-Efficacy
۷۰
۲۹
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۵
ایجاد کارآفرینی فنی در کشورهای کمتر توسعه یافته
 Developing Technical Entrepreneurship In Less Developed Countries -A Case Study of Jordan
۴۶
۳۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۱
ارتباط میان کارآفرینی شرکتی، بازار مداری ، انعطاف سازمانی و رضایت شغلی
The relationship between corporate entrepreneurship, market orientation, organizational flexibility,  and job satisfaction
۲۲۸
۱۷۱
۲۸,۰۰۰
۲۰۰۳
فساد و کارآفرینی در برزیل
Corruption and Entrepreneurship in Brazil
۳۴
۲۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
راهنمای کارآفرینان برای استفاده استراتژیک از اینترنت
 The Entrepreneur’s Guide to the Strategic Use of the Internet
۱۶
۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کارآفرینی در فضای مجازی
Entrepreneurship in the Cyberspace
۲۰
۸
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۰
کارآفرینی اجتماعی: کارآفرینان الگوشکن و تعیین مقیاس تاثیرات اجتماعی
 SOCIAL ENTREPRENEURSHIP: PATTERN-CHANGING ENTREPRENEURS AND THE SCALING OF SOCIAL IMPACT
۶۴
۲۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
راهنمایی برای کارآفرینان در زمینه ‌فعالیت‌های درآمدزا کاربردهای انرژی پاک تکنولوژی برای کاربران خلاق
Income Generating Activities: Applications of Clean Energy Technologies for Productive Uses
۳۷
۱۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۲
موارد متمایز مدیریت منفی بر اساس ادراکات کارآفرینان
Negative Management Differential as Perceived by Entrepreneurs
۴۲
۳۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۲
زنان کارآفرین و غلبه بر معضلات ناشی از عدم امید به زندگی
True Grit: Entrepreneurial Women Beating the Odds of Life Expectancy
۲۰
۱۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۲
کارآفرینی و موفقیت در تجارت الکترونیک: تغییر معانی شرکتها و اجتماع در کارآفرینی الکترونیک
Entrepreneurship and success in e-business: on changing meanings of expertise and community in e-entrepreneurship
۳۴
۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۲
زیستگاهی برای کارآفرینی
The “Habitat” for Entrepreneurship
۳۴
۱۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۰
کارآفرینی چندملیتی
Entrepreneurship and Multinationals
۲۲
۱۳
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۰
سیاست کارآفرینی و مدیریت استراتژیک اماکن
 Entrepreneurship Policy & the Strategic Management of Places
۴۳
۳۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۳
رشد سرمایه گذاری شرکتهای اقتصادی از طریق کارآفرینی و انطباق شبکه‌ای
 Growth of Enterprise Through Entrepreneurship and Network Alignment
۶۲
۳۵
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۱
نقش کارآفرین در موفقیت مشاغل کوچک برنامه بررسی کارآفرینی
The role of the entrepreneur in small business success
۳۰
۲۴
۱۰,۰۰۰
مقاله تحقیقاتی مطالعات مدیریتی: مدیریت منابع انسانی در شانگهای
THE MANAGEMENT OF HUMAN RESOURCES IN SHANGHAI
۳۸
۲۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
کارآفرینی در جوامع دارای درآمد اندک و متوسط
  Entrepreneurship in Low- and Moderate – Income Communities
۲۲
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
راهنمای کارآفرینی برای انتخاب هویت تجاری
THE ENTREPRENEUR’S GUIDE TO SELECTING THE BUSINESS ENTITY
۲۲
۸
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۰
نشست کارآفرینی تگزاس : توسعه فرصتهای اقتصادی
Texas Entrepreneurship Summit: Expanding Economic Opportunity
۲۰
۱۰
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
داستان کارآفرینان ایرانی در ایالات متحده برون‌بوم‌قومی و اتحاد و همبستگی اجتماعی یا کار سخت یک گروه کاملا تحصیل کرده
ETHNIC ENCLAVE AND SOCIAL SOLIDARITY OR HARD WORK OF A HIGHLY EDUCATED GROUP
۴۰
۱۴
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۳
 کارآفرینان بالغ در انگلستان
The Grey Entrepreneurs in UK
۵۳
۲۷
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
تحقیقات توسعه اقتصادی و اصلاحات مرتبط با سیاستها و خط‌مشیها کارآفرینان و اصلاحات اقتصادی
CENTER FOR RESEARCH ON ECONOMIC DEVELOPMENT AND POLICY REFORM
۴۷
۲۵
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۱
 برخی از موارد مهم در خصوص ایجاد اشتغال با توجه به اندازه شرکتها و سابقه سنی آنها
Some Important Observations Concerning Job Creation by Firm Size and Age
۲۶
۱۴
۱۰,۰۰۰
 برنامه های ظرفیت سازی برای کارآفرینان با بکارگیری مجموعه نرم افزاری فاروس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد برای اندازه گیری عملکرد تجاری، ارزیابی و مدیریت
Capacity Building Programmes for Entrepreneurs applying UNIDO
۱۷
۷
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
مدیریت بحران در شرکتهای کارآفرینی بیوتکنولوژی
Crisis management in entrepreneurial biotech companies
۱۳
۱۳
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
مدیریت بحران برای مدیران
Crisis Management for Directors
۲۷
۱۱
۵,۰۰۰
۲۰۰۱
عوامل تعیین کننده موفقیت کارآفرینی بررسی مقاله‌های اخیر
Determinants of Successful Entrepreneurship: A Review of the Recent Literature
۵۵
۴۰
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان – کل مقاله
 Entrepreneurship and e-Business Development for Women
۲۳۱
۱۱۰
۲۸,۰۰۰
۲۰۰۶
 کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان – بخش ۲
 Entrepreneurship and e-Business Development for Women
۱۴۰
۶۰
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینی و ارتقای تجارت الکترونیک برای زنان – بخش ۳
  Entrepreneurship and e-Business Development for Women
۷۳
۳۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
تحقیقات کارآفرینی اجتماعی
Social entrepreneurship research
۳۲
۹
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
فراگیری کارآفرینی: چالشها و فرصتها
 ENTREPRENEURSHIP LEARNING: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES
۸۳
۳۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
 بسیج بین‌المللی مهندسین و افزایش کارآفرینی
International Mobility of Engineers and the Rise of  Entrepreneurship
۸۵
۳۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینی رسانه‌ای جدید: انگیزه‌های موفق سرمایه‌گذاران متهور‌ اینترنت جامعه مدار
 New Media Entrepreneurship: Success Driver of User-Community-Driven Internet Ventures
۲۳
۱۳
۵,۰۰۰
۲۰۰۷
نوآوری محصول، کارآفرینی صادرات و ویژگیهای منطقه‌ای تجزیه و تحلیل ایده‌های نوآوری در مناطق
PRODUCT INNOVATION, EXPORT ENTREPRENEURSHIP AND REGIONAL CHARACTERISTICS an analysis of innovation ideas in regions
۵۵
۲۶
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۷
اهمیت مهارتها و دانش مدیریتی برای کارآفرینان خرد
IMPORTANCE OF MANAGERIAL SKILLS AND KNOWLEDGE IN MANAGEMENT FOR  SMALL ENTREPRENEURS
۳۱
۸
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۷
مدیریت ایمنی فرآیند
Process Safety Management
۲۸
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
وضعیت مولفه های بهداشت شغلی در سیستمهای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ژاپن
 Status of occupational health elements in occupational safety and health management
۱۲
۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۶
رضایت شغلی، تعهد سازمانی و رفتارهای مرتبط با انصراف‌ شغلی
Work Satisfaction, Organizational Commitment and Withdrawal Behaviours
۳۵
۱۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۷
کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا – کل کتاب
 Creative Entrepreneurship in Asia
۳۰۰
۱۳۸
۴۸,۰۰۰
۲۰۰۵
 رابطه بین کارآفرینی،خلاقیت و نوآوری تجربه مالزی – بخش ۱ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
 AN INTERFACE BETWEEN ENTREPRENEURSHIP,  CREATIVITY AND INNOVATION: THE MALAYSIAN EXPERIENCE
۱۷
۱۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
اجرای کارآفرینی خلاقانه در بنگاه‌های اقتصادی – بخش ۲ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
 IMPLEMENTING CREATIVE ENTREPRENEURSHIP  IN  ‍CORPORATIONS
۲۰
۱۸
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
 نوآوری محصول و مدل تجاری: مطالعه موردی گوشی تلفن okwap – بخش ۳ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
 PRODUCT INNOVATION AND BUSINESS MODEL:   THE CASE OF OKWAP PHONE
۳۱
۲۸
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
استراتژی ایجاد یک محیط رشد کارآفرینی مطالعه موردی NTU – بخش ۴ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
THE STRATEGY TO CREATE AN ENTREPRENEURIAL INCUBATOR—THE NTU CASE
۱۸
۱۷
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – اندونزی  – بخش ۵ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
Creative Entrepreneurship in Asia – INDONESIA
۳۲
۳۰
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – مالزی – بخش ۶ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
Creative Entrepreneurship in Asia – Malaysia
۲۰
۱۶
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – فلیپین – بخش ۷ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
Creative Entrepreneurship in Asia – Philippines
۲۱
۱۸
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – سنگاپور – بخش ۸ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
Creative Entrepreneurship in Asia – Singapore
۵۷
۵۲
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – سریلانکا – بخش ۹ کتاب کارآفرینی خلاقانه در آسیا
Creative Entrepreneurship in Asia – Serilanka
۲۰
۲۰
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – تایلند
Creative Entrepreneurship in Asia – Thailand
۴۱
۴۰
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۵
کارآفرینی خلاقانه در آسیا – ویتنام
Creative Entrepreneurship in Asia – Vietnam
۱۶
۱۳
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
پیشرفت و کارآفرینی
PROGRESS AND ENTREPRENEURSHIP
۵۶
۲۴
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۳
ارتقای کارآفرینی در صنعت گردشکری روستایی در جهت توسعه پایدار منطقه‌ ای
Enhancing Entrepreneurship in Rural Tourism for Sustainable Regional Development
۲۳۰
۱۱۷
۴۸,۰۰۰
۲۰۰۲
کارآفرینان، جهت گیری مدیریت منابع انسانی (HRM) و تناسب محیطی
 Entrepreneurs, HRM Orientations and Environmental Fit: A UK-Japan Comparison in High Tech Manufacturing
۴۷
۳۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینی و تاریخچه تجارت
 Entrepreneurship and Business History
۵۷
۵۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
 کارآفرینی و رشد
Entrepreneurship and Growth
۲۰
۱۳
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۵
کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها – کل کتاب
Entrepreneurship and Innovation in the  Knowledge-based Economy: Challenges and Strategies
۳۷۲
۱۴۲
۳۸۰,۰۰۰
۲۰۰۳
 مدل مدیریت دانش محور برای شرکتهای کوچک و متوسط در اقتصاد دانش مدار – بخش ۱ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
A KNOWLEDGE MANAGEMENT MODEL FOR SMEs IN THE KNOWLEDGE-BASED ECONOMY
۳۹
۲۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
 کارآفرینی و نوآوری به سمت کاربرد مدیریت دانش مدار در مالزی – بخش ۲ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION TOWARDS THE APPLICATION OF KNOWLEDGE MANAGEMENT IN MALAYSIA
۲۵
۱۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کارآفرینی شرکتی و نوآوری: پیشرانه ‌های کلیدی در اقتصاد دانش محور KBE
CORPORATE ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION: KEY THRUSTS IN THE KNOWLEDGEBASED ECONOMY – KBE
۲۲
۱۸
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  بنگلادش – بخش ۴ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – BANGLADESH
۳۶
۲۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  هندوستان – بخش ۵ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – India
۴۲
۳۰
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  نپال – بخش ۶ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – Nepal
۳۴
۲۷
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  فلیپین – بخش ۷ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – Philippines
۶۳
۵۰
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  سنگاپور – بخش ۸ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – Singapore
۳۳
۲۶
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
کار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها –  تایلند – بخش ۹ کتاب کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
Entrepreneurship and Innovation in the Knowledge-based Economy – Thailand
۵۰
۴۲
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
رضایت کارمندی و عملکرد سازمانی – خلاصه‌ای از یافته‌های کلیدی حاصل شده از روانشناسی کاربردی
EMPLOYEE SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE: A SUMMARY OF KEY FINDINGS FROM APPLIED PSYCHOLOGY
۱۵
۱۱
۵,۰۰۰
۲۰۰۶
شاخص‌های تعیین کننده کارآفرینی موفق
Determinants of Successful Entrepreneurship
۴۵
۴۰
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
آیا کارآفرینی را میتوان تعلیم داد؟
Can Entrepreneurship Be Taught
۲۹
۱۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینان دانشگاههای فنی: شواهدی از انستیتو تکنولوژی ماساچوست
Entrepreneurs from Technology-Based Universities: Evidence from MIT
۶۱
۵۰
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۶
کارآفرینی و ایجاد بنگاههای اقتصادی در بین کشورها
Entrepreneurship and Firm Formation Across Countries
۵۶
۳۵
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۷
چه چیزی کارآفرینان را میسازد؟
What makes entrepreneurs
entrepreneurial?
۲۸
۲۲
۱۰,۰۰۰
مهارت های شخصی، رضایت شغلی و بهره‌وری در اعضای تیمهای دارای عملکرد بالا
 Personal Skills, Job Satisfaction, and Productivity in Members of High Performance Teams
۱۷
۶
۵,۰۰۰
۲۰۰۸
 بررسی تجربی در خصوص ارتباط بین استراتژیهای تجاری و حفظ و نگهداری
An empirical investigation on the relationship between business and maintenance strategies
۵۵
۱۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
 ظرفیت سازی مدیریتی
Management Capacity Building
۸۴
۴۰
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۶
پدیده جهانی سازی و مدیریت منابع انسانی
GLOBALIZATION AND HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
۴۳
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۸
ایجاد سیاست فروش درست به هنگام نیاز: تعریف و برآورد
Just-in-time selling construct: Definition and measurement
۶۰
۱۲
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۷
 بازاریابی برای تولید کنندگان کوچک
Marketing for small-scale producers
۱۳۴
۷۵
۲۸,۰۰۰
۲۰۰۴
شهرها در جهان رو به توسعه
Cities in the Developing World
۷۰
۳۶
۲۸,۰۰۰
۲۰۰۵
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
Email Marketing – Beginners Guide
۴۰
۲۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۸
 راندمان رکود‌های تجاری
The Efficiency of Trading Halts- Evidence from Bursa Malaysia
۵۶
۴۲
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۹
 سازگاری سیستمهای برآورد عملکرد با اصول مدیریت کیفیت جامع TQM
The compatibility of performance appraisal systems with TQM principles – evidence from current practice
۵۴
۲۱
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۶
مدیریت کارکنان پراکنده – چالش جدید در مدیریت دانش
Managing dispersed workers: the new challenge in Knowledge Management
۵۶
۱۲
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۶
بازاریابی و اینترنت
MARKETING AND THE INTERNET
۱۴۲
۷۷
۱۸,۰۰۰
۲۰۰۲
مدیریت گوناگونی و تاثیرات آن بر روی تعهد سازمانی مستخدمین شواهدی از ژاپن و کره
Diversity management and the effects on employees’ organizational commitment: Evidence from Japan and Korea
۳۹
۱۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
مزیت های کار – زندگی و تعلق سازمانی:
مدلهای مطلوبیت نفع شخصی و تئوری سیگنالینگ
Work-life benefits and organizational attachment:
Self-interest utility and signaling theory models
۳۴
۱۵
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۸
مطالعه‌ای در خصوص ایجاد انگیزه برای مستخدمین در باب تعهد به یادگیری در ورای دوران کوچک سازی:
دیدگاه مرتبط با رضایت شغلی
A study on motivating employees’ learning commitment in
the post-downsizing era: Job satisfaction perspective
۴۱
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۷
هوشمندی عاطفی و رضایت شغلی:
آزمون نقش میانجی گرانه انفعالات مثبت و منفی در محیط کار
Emotional intelligence and job satisfaction: Testing the
mediatory role of positive and negative affect at work
۲۱
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۸
هوشمندی رقابتی در مبحث بازاریابی خدمات
Competitive intelligence
in service marketing
۴۷
۲۰
۱۵,۰۰۰
۲,۰۱۰
همبستگی های مرتبط با وفاداری مشتری به بانکهای خود
Correlates of customer loyalty to their bank: a case study in Nigeria
۳۱
۱۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
نوآوری هایی در بازاریابی خدماتی بانکی
یا چگونگی عرضه بازاری یک بانک
Innovations in Bank Service Marketing or How to Market a Bank
۳۰
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۲
بررسی موفقیت راهکارهای تدبیرانه جهت افزایش درک مصرف کننده در زمینه خدمات مالی
Monitoring the success of policy initiatives
to increase consumer understanding of
financial services
۳۰
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۳
نوآوری در بازاریابی: منابع، قابلیت ها و پیامدها در فرودگاه های نواحی پیرامونی اروپا
Marketing innovation: Sources, capabilities and consequences at airports in Europe’s peripheral areas
۳۰
۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
ساختار مالکیت، ترکیب هیئت مدیره و کارآفرینی
Ownership structure, board
composition and
entrepreneurship
۴۷
۲۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۱
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 1
۲۰
۱۲
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۲
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 2
۲۷
۱۱
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۳
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 3
۱۵
۷
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۴
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 4
۳۲
۱۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۵
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 5
۲۸
۱۲
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۶
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 6
۴۲
۱۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۷
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 7
۱۶
۹
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت تکنولوژی سود آفرین
راهنمای مشاغل کوچک
فصل ۸
Managing Technology for Profit – A Small Business Guide – chapter 8
۲۹
۱۵
۵,۰۰۰
۲۰۰۰
مدیریت دانش شخصی: ابزاری جهت توسعه دانش درمورد تواناییهای شناختی انسان
Personal Knowledge Management : A Tool to
Expand Knowledge about Human Cognitive
Capabilities
۱۵
۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۹
تاثیر استراتژیک توسعه محصول جدید بر روی مشارکت در صادرات
Strategic impact of new product development on export involvement
۳۱
۱۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
دیدگاه مدیریت استراتژیک قیمت گذاری در خصوص حصول اهداف سازمانی
یک مطالعه موردی شرکت پلاستیک و کفش سازی سانشاین
Strategic Management Approach of Pricing in Achieving
Organizational Objectives. A Case Study of Sunshine
Rubber and Shoe Company
۲۰
۵
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۱
تاثیر انگیزه پرستاران به انجام کار، رضایت شغلی و مشخصه های آماری – اجتماعی مرتبط با تمایل به ترک شغل فعلی
The impact of nurses’ motivation to work, job satisfaction, and
sociodemographic characteristics on intention to quit their current job
۲۱
۶
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۹
خوشه های منطقه ای و تاثیر آنها  بر روی فعالیت های بازاریابی مشترک: اولین بینش های تشریحی برای یک تحلیل تجربی بین کشوری
Regional Clusters and Their Impact on Joint Marketing Activities; First Exploratory Insights for an Empirical Cross-Country Analysis
۲۴
۲۲
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۱
مدیریت پیامدهای خارجی بازاریابی در خوشه های نوین منابع – محور طبیعی
Managing marketing externalities in innovative natural resources-based clusters
۲۷
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۹
فرآیندهای مدیریت ارتباطات مشتری (CRM) از تئوری تا عمل : برنامه ریزی قبل از پیاده سازی سیستم CRM
Customer Relationship Management (CRM) Processes
from Theory to Practice: The Pre-implementation Plan of
CRM System
۲۷
۶
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۱
ارتباط مستخدمین با سازمان ها در کارآفرینی اشتراکی
Employee-organization
relationship in collective
entrepreneurship: an overview
۲۷
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۰
شیوه های منابع انسانی استراتژیک و عملکرد نوآوری- نقش واسطه ای ظرفیت مدیریت دانش
Strategic human resource practices and innovation performance — The
mediating role of knowledge management capacity
۵۰
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
چارچوب طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) برای سیستم های برنامه ریزی مالی و بودجه بندی
An MIS Design Framework for
Financial Planning and Budgeting
Systems
۲۸
۸
۱۵,۰۰۰
۱۹۹۹
رضایت شغلی در بخش دولتی و بخش خصوصی: بررسی مقایسه ای
Job Satisfaction in Public Sector and Private Sector: A
Comparison
۳۷
۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
تولید جی آی تی (JIT)
(سیستم تولید بهنگام)
بسمت ارائه کیفیت بصورت همیشگی و در موعد مقرر
JIT MANUFACTURING:
WORKING TO DELIVER QUALITY AT THE RIGHT TIME, ALL OF THE TIME
۳۰
۲۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
پیاده سازی کایزن در یکی از صنایع کشور هندوستان: یک مطالعه موردی
Kaizen Implementation in an Industry in
India: A Case Study
۳۱
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
آنالیز رفتار کارآفرینانه در فرآیند بین المللی سازی شرکت های نوع جهان – مرزی دارای اندازه کوچک و متوسط / SMEs
ENTREPRENEURIAL BEHAVIOUR ANALYSIS IN THE INTERNATIONALISATION
PROCESS OF GLOBAL BORDER TYPE SMALL AND MEDIUM SIZED
ENTERPRISES
۱۵
۶
۵,۰۰۰
۲۰۰۸
شش خط مشی کلیدی: تغییر الساعه مدیریت زنجیره تامین
انتخاب استراتژی بهینه برای کسب و کار خود
Six KeyTrends
Changing SupplyChain
Management Today
Choosing the optimal strategy for your business
۲۲
۱۲
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۹
مشارکت و همکاری تامین کننده – راهکار تغییر دهنده روش بازی در اکوسیستم تامین
Supplier Collaboration – The Game Changer in Supply Ecosystem
۲۰
۷
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۱
منبع یابی مشارکتی – انگیزه و طراحی مجموعه های طرف تقاضا
COLLABORATIVE SOURCING – THE MOTIVATION AND
DESIGN OF DEMAND SIDE COMBINATIONS
۳۱
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
منبع یابی مشارکتی
کلیدی جهت قفل گشایی و حصول ارزش بیشتر
Collaborative Sourcing: The Key to Unlock Greater Value
۲۶
۱۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
تحت تاثیر قرار دادن فرآیند منبع یابی از طریق مدیریت پروژه بصورت مشارکتی
Impacting the Sourcing Process Through Collaborative Project Management
۱۳
۴
۵,۰۰۰
۲۰۰۵
آیا واردات نهاده های بیشتر سبب ارتقای صادرات می شود؟ – دلایل سطح  شرکتی از فرانسه
Does importing more inputs raise exports? Firm level evidence from France
۵۴
۳۵
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
روش شناسی دو فازه برای طراحی و تولید محصول سفارشی
Two-phase methodology for customized product design and manufacturing
۶۷
۴۰
۱۸,۰۰۰
۲۰۱۲
چگونگی بهره گیری از پایداری، پیچیدگی و فراگیری سازمانی بوسیله سیستم های تولید چابک و ناب
Are agile and lean manufacturing
systems employing sustainability,
complexity and organizational learning?
۲۳
۱۷
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۲
تولید سازگار: چارچوبی برای پایداری
Fit manufacturing: a framework for sustainability
۵۱
۳۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
نقش تعهد سازمانی بعنوان میانجی ارتباط بین رضایت شغلی و تمایل به ترک و جابجایی شغل
The Role of Organizational Commitment in Mediating the
Relationship between Job Satisfaction and Turnover Intention
۳۲
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
رابطه بین سیستم توسعه منابع انسانی با رضایت شغلی
THE RELATIONSHIP BETWEEN HUMAN RESOURCE
DEVELOPMENT SYSTEM ANDJOB SATISFACTION
۲۰
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۲
تاثیرخطرات مبادلاتی و قدرت بر روی فرصت طلبی در ارتباطات برون سپاری
The  influence  of  exchange  hazards  and  power  on  opportunism  in  outsourcing
relationships
۶۶
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
توضیحاتی در مورد عوامل بازاریابی و منابع انسانی با توجه به اثر بخشی پیاده سازی استراتژی بازاریابی در شرکت های خدماتی
Explanations from the marketing/human resources dyad for
marketing strategy implementation effectiveness in service firms
۴۰
۱۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
استراتژی در شرکت های کوچک و متوسط بین المللی اروپایی
Strategy in internationally oriented European SMEs
۴۵
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
انواع مدیریت سود و انگیزش: تحقیق انجام شده در تایوان
EARNINGS MANAGEMENT TYPES AND MOTIVATION:
A STUDY IN TAIWAN
۱۷
۹
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
پیشرفت ها در تئوری بازاریابی بین المللی و راهکارهای آن
Advances in international marketing theory and
practice
۱۵
۶
۵,۰۰۰
۲۰۰۳
بازاریابی پورسانتی
Affiliate marketing
۱۰۶
۴۷
۲۸,۰۰۰
۲۰۱۱
تاثیرات راهکارهای مدیریت کیفیت جامع بر روی کیفیت و نوآوری عملکرد
Total Quality Management Practices’Effects on Quality
Performance and Innovative Performance
۲۱
۸
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۲
چرایی عدم تمایل مشتریان جهت برقراری ارتباط و اطمینان به شرکتهای تجاری: موانع التزام به بازاریابی رابطه ای
Why customers won’t relate: Obstacles to relationship marketing engagement
۴۵
۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل اول و دوم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 1,2
۱۸
۱۰
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
پارامترهای سنجشی بازاریابی: دیدگاه هایی از مدیران برزیل
Marketing metrics: Insights from Brazilian managers
۴۵
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۱
خانواده کارآفرین: یک الگوی جدید برای تحقیقات مرتبط با تجارت و کسب و کار خانوادگی
The entrepreneuring family: a new paradigm for family
business research
۲۸
۱۱
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۲
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل سوم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 3
۱۶
۹
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل چهارم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 4
۱۷
۱۰
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل پنجم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 5
۸
۷
۳,۰۰۰
۲۰۱۰
بینش های مفهومی در ارتباط با شوک استراتژیک و غافلگیری استراتژیک
CONCEPTUAL INSIGHTS OF STRATEGIC SHOCK AND STRATEGIC
SURPRISE
۴۰
۱۱
۳۸۰,۰۰۰
۲۰۱۳
سوبسید های کود کشاورزی و خریدهای کود تجاری از سوی کشاورزان خرده پا: ازدحام زدایی، نشتی و الزامات سیاسی برای زامبیا
Fertiliser Subsidies and Smallholder
Commercial Fertiliser Purchases:
Crowding Out, Leakage and Policy
Implications for Zambia
۵۸
۲۵
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۳
شهر من- برند من:  نقش های مختلف سکنه در برند سازی مکان
My city – my brand:
the different roles of residents
in place branding
۲۸
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۳
مسائل مرتبط با مدیریت رسانه های فراکشوری
Issues in Transnational
Media Management
۶۴
۲۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۵
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل ششم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 6
۱۰
۸
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل هفتم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 7
۱۳
۸
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل هشتم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 8
۱۶
۱۱
۵,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – فصل نهم
Corporate Governance and Risk Management – Chap: 9
۲۰
۱۳
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۰
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – کل کتاب
Corporate Governance and Risk Management
۹۷
۵۶
۲۸,۰۰۰
۲۰۱۰
قابلیت‌های دینامیکی و عملکرد شرکتی تحت شرایط بحران مالی
Dynamic capabilities and firm performance in a financial crisis
۷۳
۱۳
۲۲,۰۰۰
۲۰۱۴
تئوری افراد ذینفع سازمان های مدرن
Stakeholder Theory of the Modern Corporation
۳۳
۱۱
۱۵,۰۰۰
مدیریت دانش پروژه و تجارب مربوطه
Management of project
knowledge and
experiences
۳۰
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۲
تجارت بین المللی بین کشورهای مصرف کننده و طرفدار حفظ منابع طبیعی
International trade between consumer and conservationist countries
۷۵
۳۱
۲۲,۰۰۰
۱۹۹۷
سنجش حاکمیت الکترونیک معیار نوآوری در بخش دولتی
Measuring e-Governance as an innovation in the public sector
۵۰
۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
مقایسه مطالعات مدیریت دولتی
Comparison in the Study of Public Administration
۴۲
۱۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
تاثیرات ادوار تجاری بر روی مستندات رشد – سری های زمانی برای کشورهای عضو گروه هفت با استفاده از برآوردهای بررسی مبنای دور تجاری
The Effects of Business Cycles on Growth – Time Series Evidence for the G7-countries Using
Survey-based Measures of the Business Cycle
۳۰
۱۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
مدیریت دانش، هوشمندی سازمانی و فراگیری و پیچیدگیهای آن
Knowledge Management, Organizational Intelligence and Learning, and Complexity
۲۴
۱۱
۱۵,۰۰۰
تأثیر کیفیت محل کار بر روی بهره وری مستخدمین: یک مطالعه موردی از یک بانک ترکیه
IMPACT OF WORKPLACE QUALITY ON EMPLOYEE’S PRODUCTIVITY:
CASE STUDY OF A BANK IN TURKEY
۳۵
۱۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
تأثیرات عملکرد فرمهای کنترلی متعدد در یک سازمان ناب: یک مطالعه موردی کمی در ارتباط با رویکرد برازندگی سیستم ها
Performance  effects  of  multiple  control  forms  in  a  Lean
organization:  A  quantitative  case  study  in  a  systems
fit  approach
۹۴
۱۸
۲۲,۰۰۰
۲۰۱۴
ارزیابی قابلیت مدیریت ریسک مقاطعه کاران پروژه های قطار زیرزمینی در سرزمین اصلی چین
Assessing Risk Management Capability of Contractors in Subway Projects in Mainland China
۴۰
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۳
شناخت و کاهش پیچیدگی های غیر ضروری
Finding and reducing needless complexity
۳۱
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
تاثیر همسویی تعهد مدیریت بر تمایل پرسنل فروش به اتخاذ فناوری های اتوماسیون سازی بخش فروش: یک بررسی تجربی
The impact of management commitment alignment on salespersons’ adoption of
sales force automation technologies: An empirical investigation
۴۶
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۰
فرار از مالیات، توسعه مالی و تورم: شواهد تئوریکی و تجربی
Tax evasion, financial development and inflation: Theory and empirical evidence
۷۱
۱۵
۲۲,۰۰۰
۲۰۱۴
تاثیر توسعه بانکداری بر روی اندازه اقتصاد سایه
The impact of banking development on the size
of shadow economies
۳۲
۲۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
موج سوم مشاغل مجازی: نکاتی در خصوص آینده مشاغل دانش – مبنا
The Third Wave of Virtual Work: Spotlight on the Future oF Knowledge worK
۳۰
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۳
زندگی دوم در شهر پریان: جهان های اجتماعی مجازی و چگونگی کاربرد آنها
The fairyland of Second Life: Virtual social worlds
and how to use them
۵۲
۱۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
سیستم هوشمند تفکیک مشتریان سودآفرین بر مبنای ابزارهای هوش تجاری
Intelligent profitable customers segmentation system
based on business intelligence tools
۲۸
۸
۱۰,۰۰۰
۲۰۰۵
پیش بینی VaR و ES پورتفوی شاخص سهام: روش واین کوپولا
Forecasting VaR and ES of stock index portfolio: A Vine
copula method
۵۸
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
باز مهندسی سازمان های بخش دولتی با استفاده از فناوری اطلاعات
REENGINEERING PUBLIC SECTOR
ORGANISATIONS USING
INFORMATION TECHNOLOGY
۴۸
۲۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۶
سازمان به عنوان یک مشکل اخلاقی
Organization as a Moral Problem
۳۷
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
نقش سازمان ایده آل در مدیریت تطبیقی: یک دیدگاه میان فرهنگی از کشورهای ژاپن و کره
The Role of the Ideal Organization in
Comparative Management: A Cross Cultural Perspective of Japan & Korea
۵۴
۱۷
۱۵,۰۰۰
۱۹۸۶
تحلیل ویژوال خط سیر- مبنای داده های بزرگ سری زمانی مالی
Trajectory-Based Visual Analysis of Large Financial Time
Series Data
۴۴
۸
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
نقش مدل تجاری باز در
تجاری سازی فناوری
The Role of Open Business Model
in Technology Commercialization
۵۰
۲۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
تأثیرات مدیریت پروژه برنامه محور در محیط های چند پروژه ای
The effects of schedule-driven project management in
multi-project environments
۵۸
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۲
از استاندارد سازی تا بومی سازی –
توسعه یک رویکرد حساس به زبان برای مدیریت منابع انسانی بین المللی
From standardisation to localisation – Developing a language-sensitive
approach to IHRM
۴۵
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
استراتژی های ارتباطاتی رهبران زن در کارآفرینی
Communication Strategies of Women Leaders in Entrepreneurship
۲۶
۹
۱۰,۰۰۰
۲۰۱۴
مطالعه فشار شغلی بر روی رضایت شغلی در بین کادر دانشگاهی در کشور مالزی: مطالعه تجربی
A Study of Job Stress on Job Satisfaction among University
Staff in Malaysia: Empirical Study
۳۲
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۹
خط مشی های جدید بازاریابی الکترونیک هوشمند بر مبنای داده کاوی برای فروشگاه های الکترونیک
New trends of Intelligent E-Marketing based on Web Mining for eshops
۳۰
۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
کیفیت خدمات و آموزش مستخدمین: نقش واسطه ای تعهد سازمانی
Service quality and the training of employees: The mediating role
of organizational commitment
۵۷
۱۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
ارتباطات در قرن ۲۱:  فصل ۲۰ – ارتباطات تیمی
Communicating in the 21 Century: Chapter 20 – Team Communication
۸۵
۴۰
۲۲,۰۰۰
۲۰۰۸
مدیریت منابع انسانی سبز:  بازتاب های کلی ساده شده
Green Human Resource Management: Simplified General Reflections
۳۶
۱۲
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
مدیریت منابع انسانی سبز: راهکارها و پیاده سازی استراتژیک در سازمان ها
Green HRM: Practices and Strategic Implementation in the Organizations
۲۸
۷
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
مدیریت منابع انسانی سبز: مستخدمین و انگیزه بخشی در جهت عملکرد محیط سازمانی
GHRM: Motivating Employees towards Organizational
Environmental Performance
۳۷
۱۳
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
روش جدید MCDM با ترکیب QFD با TOPSIS برای انتخاب سیستم مدیریت دانش از دیدگاه کاربر در محیط فازی شهودی
A new MCDM method combining QFD with TOPSIS for knowledge
management system selection from the user’s perspective in
intuitionistic fuzzy environment
۴۲
۱۰
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۴
کتاب مدیریت دانش – فصل ۲۵ . چارچوبی برای امنیت، کنترل و تضمین سیستم های مدیریت دانش
Handbook on Knowledge Management – CHAPTER 25: A Framework for Security, Control and
Assurance of Knowledge Management Systems
۵۵
۲۹
۱۵,۰۰۰
۲۰۰۴
رویکرد جامع تر و ضرورت آن در مدیریت امنیت اطلاعات: مرور مقالات
Information security management needs more holistic approach: A
literature review
۴۴
۱۱
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۶
کتاب مدلسازی محاسباتی رفتار در سازمان ها – فصل ۲: سازمان های مجازی
Computational modeling of behavior in organization – Chapter 2: Virtual organizations
۳۰
۱۶
۱۵,۰۰۰
کارآفرینی و تجسم هویت
Embodying entrepreneurial
identity
۴۸
۱۶
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
من قابلیت انجام این کار را دارم، پس تو نیز می توانی:
نقش رهبر خودکارآمد خلاق در تسهیل خلاقیت مستخدمین
I can do it, so can you: The role of leader creative self-efficacy
in facilitating follower creativity
۸۰
۱۴
۲۲,۰۰۰
۲۰۱۶
کتاب فن آوری و نوآوری – گزارش ۲۰۱۵: شکوفایی سیاست های نوآوری برای توسعه صنعتی
فصل ۱: توسعه صنعتی و سیاستهای مربوط به نوآوری
Technology And Innovation
Report 2015 – Fostering Innovation Policies for Industrial Development – Chapter 1: Industrial Development and Innovation Policy
۳۳
۱۴
۱۵,۰۰۰
۲۰۱۵
مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی