مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200 – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه فنی مهندسی – بین رشته ای
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده فنی مهندسی - بین رشته ای - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره      
۱۱
کد مقاله
TEC11
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200
نام انگلیسی
CNC Drilling system
تعداد صفحه به فارسی
۹
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
سیستم مته‌زنی صفحه، CNC – V600
کلمات کلیدی به انگلیسی
CNC Drilling system, CNC – V600
مرجع به فارسی
مرجع به انگلیسی
کشور
V200

سیستم مته‌زنی صفحه CNC

 
مقدمه
سیستم مته‌زنی صفحه V200، یک ماشین کنترل CNC می‌باشد که برای تولید صفحات فلزی توسعه یافته و معمولا بوسیله شرکتهایی که با ساختارهای فولادی سر و کار دارند بکار گرفته می‌شود. در عین حال، از این دستگاه در دیگر رشته‌های صنعت نظیر کشتی‌سازی، ساخت پل و صنایع ساحلی نیز کاربرد دارد.
با استفاده از V200، صفحات فولادی، که تا ابعاد خاصی قبلا برش داده شده‌اند، را می‌توان بصورت اتوماتیک دارای سوراخها و جا پیچهایی نمود.
دستگاه V200 دارای یک دستگاه مته کننده و یک لوح X-Y کنترل CNC می‌باشد.
همچنین می‌توان یک دستگاه پلیسه‌گری و نمره‌زنی را به این ماشین اضافه نمود. پلیسه‌برداری سطوح پایینی بطور اتوماتیک انجام می‌گردد.
 

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200

 

دستگاه مته‌زنی
دستگاه مته‌زنی در جلوی چارچوب پایه فلزی نصب شده است و با استفاده از راهنماهای- خطی در موقعیت خود قرار گرفته و باعث تنظیم و رگلاژ مته‌زن می‌گردد. یک درایو کنترلی بصورت متوالی موقعیت مته‌زن را تنظیم می‌نماید.
گردش و خوراک دستگاه بصورت اتوماتیک، بوسیله کنترل برنامه که وظیفه نظارت و ثبت شرایط دستگاه و عملکرد برش را بر عهده دارد، تنظیم می‌شود.
دریلهای روغنکاری شده- مات داخلی شرایط بهینه برش را فراهم می‌آورند. این دریلها بصورت داخلی بوسیله ترکیب هوا و روغن سرد می‌شوند.به هنگام انجام پروسه ساخت جاپیچها این دستگاه بشدت روغنکاری می‌گردد. عمل روغنکاری از طریق یک دستگاه پیچ‌بست انجام می‌گردد.
این ماشین با استفاده از یک سیستم تغییر ابزار سریع بعنوان ادوات استاندارد نصب شده و دارای ادوات اختیاری بیشتری نظیر یک تغییردهنده ابزار اتوماتیک با ۸- خشاب وضعیت می‌باشد.
پس از جایگزینی یک دریل یا مته جدید و آداپتور قلاویز، یک سنسور مادون قرمز بطور اتوماتیک طول ابزار را اندازه‌گیری می‌کند. بدین روش، مته می‌تواند با سرعت بالا کار خود را بر روی قطعه کاری انجام دهد.
 

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200

 

دستگاه پیچ‌بست
این محصول بطور عمودی با استفاده از یک پیچ‌بست کنترل هیدرولیکی بطور محکم بسته می‌شود و بدین طریق از تکانها و حرکت در طی فرآیند مته‌کاری جلوگیری می‌شود. این محصول همچنین بطور موقت بوسیله دستگاه پیچ‌بست، در طی تغییرموقعیت اتوماتیک صفحات بزرگتر، محکم می‌شود.
صفحه X-Y با پیچ‌بست هیدرولیکی
برای قرار دادن صفحات فولادی، این ماشین دارای یک صفحه X-Y کنترل CNC می‌باشد. به منظور ممانعت از آسیب رسیدن به محصول، میز تکیه‌گاه یا پشتیبان با استفاده از غلتکهای فولادی محکم می‌شود.
میز X-Y دارای پیچ‌بست مواد هیدرولیک دوبل می‌باشد. این بستها را می‌توان بصورت دستی جابجا نمود تا بدینوسیله بتوان صفحات کوچک را نیز همانند صفحات بزرگ تثبیت نمود.
برای پردازش محصولاتی که بزرگتر از ۱۴۰۰ میلی‌متر می‌باشند، این دستگاه مجهز به یک سیستم تغییر موقعیت اتوماتیک می‌باشد.
ادواتی که از راهنمای خطی بهره می جویند براحتی قادر به کنترل موقعیت X و Y می‌باشند. موتورهای الکترونیک با کنترل فرکانس، توان تغییر موقعیت بسیار بالایی را فراهم می‌آورند.
کنترل رایانه‌ای
کنترل کامپیوتری بر روی پانل اپراتور نصب شده و شامل یک رایانه پنتیوم صنعتی و یک صفحه یا مانیتور TFT-LCD می‌باشد. به منظور تبادل اطلاعات محصول، می‌توان این رایانه را متصل به شبکه نمود.
برنامه نرم‌افزاری کاربرپسند این سیستم دارای خصوصیات زیر می‌باشد:
  • تولید گرافیکی محصولات
  • وارد نمودن داده‌های DSTV همراه با سورت اتوماتیک با استفاده از قطر مته
  • ورودی دستی محصولات
  • قابلیت خواندن اطلاعات محصول، نصب شده بر روی برنامه تحویل شده دفتری
  • شرایط ماشینکاری جدول
  • تشخیص عیب و بازنگری

سیستم مته‌زنی صفحه CNC – V200

 

گزینه‌های سیستم مته‌زنی صفحه V200
  • شارژر ابزار اتوماتیک، ۸ نوع ابزار
  • دستگاه پلیسه‌‌گری سطح زیرین
  • دستگاه شماره‌زنی هیدرولیک
  • مته‌زنی تا
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.