مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه مهندسی صنایع
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۱۸
کد مقاله
IND18
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
طراحی خط تولید بر اساس سیستم تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) از طریق مدلسازی سه بعدی
نام انگلیسی
Design of the Production Line Based on RFID through 3D Modeling
تعداد صفحه به فارسی
۲۰
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
تشخیص فرکانس رادیویی, تولید و خط تولید, مدلسازی سه بعدی
کلمات کلیدی به انگلیسی
Radio  Frequency  Identification,  Manufacturing  and
Production Lines, 3D modeling
مرجع به فارسی
آکادمی جهانی علوم، مهندسی و تکنولوژی، دپارتمان مهندسی مکانیک، دانشگاه ایسترن مدیترینین، قبرس شمالی
مرجع به انگلیسی
World Academy of Science, Engineering and Technology, Department of Mechanical Engineering, Faculty  of  Engineering,  Eastern  Mediterranean  University,  North  Cyprus
کشور
قبرس

 

طراحی خط تولید بر اساس سیستم تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) از طریق مدلسازی سه بعدی

چکیده

تشخیص فرکانس رادیویی به عنوان یک ابزار سودمند منطبق با استانداردهای GSI مطرح شده که بهترین راه حل ها در زمینه تولید را ارائه می دهد. این فناوری با توجه به سرعت اسکن بالا، قابلیت اعتماد و نیز دقتی که دارد با سایر تکنولوژی های شناسایی خودکار نظیر بارکد و کارت های هوشمند رقابت می کند. هدف این مطالعه افزایش کارایی خط تولید از طریق اجرای سیستم RFID در بخش تولید بر اساس تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) از طریق مدلسازی سه بعدی در برنامه Cinema 4D R13 می باشد که تجسم گرافیکی واضحی را به کاربر جهت مشخص نمودن کاربرد آنها را ارائه می دهد. در نهایت، با توجه به افزایش کارایی، سیستم RFID بعنوان یک سیستم مناسب در مقایسه با اسکنر بارکد، در کار با انواع مختلف مواد خام در خط تولید بر مبنای پروسه منطقی، مد نظر می باشد.

 

واژگان کلیدی: تشخیص فرکانس رادیویی- تولید و خط تولید- مدلسازی سه بعدی

 

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی

 

۱- مقدمه

در حال حاضر تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) نقش مهمی را در تولید، صنعت، زنجیره تأمین و غیره بازی می کند. این سیستم بعنوان یک سیستم پیچیده ای بشمار آمده و مشاغل متعددی را در بر می گیرد؛ به عنوان مثال، این سیستم قابلیت شناسایی هر یک از اشیا و مشخص نمودن آنکه هر شی در کجا قرار گرفته است را خواهد داشت و حتی ممکن است بهترین راه حل برای کنترل موجودی مواد اولیه در مدیریت انبار باشد. در ضمن این فناوری نوعی تکنولوژی اتوماتیک است که توانایی بازیابی و ذخیره اطلاعات در بانک اطلاعاتی را دارد.

 

۲- تحقیقات مرتبط

در دهه اخیر کاربردهای مختلفی از RFID مورد بحث قرار گرفته است. در زمینه حفاری لوله نفت، تگ RFID غیر فعال نوینی بکار گرفته شده است به امید اینکه بتوان طول عمر لوله را پیش بینی کند و کنترل موجودی را مدیریت کرد ]۶[. در یک سیستم تولید گسسته سیستم RFID در کنترل تولید به کار گرفته شد تا سطح کیفیت و مدیریت راندمان  تولید را افزایش دهد. RFID  قابلیت تشخیص محصول در حین مراحل تولید را دارا می باشد و اطلاعات مربوطه را می توان در بانک اطلاعاتی به روز رسانی نمود. بنابراین مدیر می تواند موقعیت محصول در زمان واقعی را چک کند.

 

۳-  یکپارچگی سیستم RFID در خط تولید

امروزه نقش مهم تشخیص فرکانس رادیویی بسیار مورد بررسی قرار  می گیرد، این  سیستم می تواند یک راه حل مفید در بخش تولید باشد. اول از همه با توجه به داشتن یک رویه پیاده سازی مناسب، تجهیزات لازم باید با توجه به سیستم RFID نصب شوند. در این بخش تمام کارهای وابسته تشریح می شوند.

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی

 

۴- مباحث

در این بخش هدف نویسندگان مقایسه مطالعه موردی مفروض بدون نصب تکنولوژی RFID و به هنگامی است که پروسه منطقی رد می شود. یک اسکنر بارکد که می تواند شماره ID قطعات را تشخیص دهد قبل از نقطه تصمیم گیری روی نقاله تثبیت شده است. بعد از اینکه اولین گونه مواد خام ( نوع A) روی پالت سوار شد، توسط بارکدخوان خوانده شده و به ایستگاه اول فرستاده می شود (  ۱۶ قطعه ). وقتی  ظرفیت تکمیل شد قطعه B از ASRS فراخوانده شده و توسط اسکنر شناسایی می شود تا به ایستگاه دوم فرستاده شود (۱۹ قطعه).

خط تولید تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) مدلسازی سه بعدی

 

۵- نتیجه گیری

RFID در اتوماسیون صنعتی به یک تکنولوژی سودمند ظهور نموده است. این سیستم قابلیت اعمال کارکردهای بیشتری را دارد؛ از جمله شناسایی قطعه، دقت و قابلیت اعتماد که به تولید کننده یا شرکت تولیدی اجازه می دهد راندمان خود در زمینه افزایش کارایی سیستم را بهبود دهد. این مطالعه نسبت به بررسی ویژگی های کاربردی در بخش تولید، بر اساس سیستم RFID و از طریق مدلسازی سه بعدی، اقدام نموده است. بعلاوه، چگونگی تعریف پروسه منطقی توضیح داده شده است، پروسه ای که در آن، در مقایسه با اسکنر بارکد، قابلیت کار با انواع مختلفی از مواد از طریق تکنولوژی RFID در خط تولید وجود خواهد داشت. این روش برای اجرا در هر کارگاه تولیدی کوچک و متوسط قابل کاربرد است.

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.