مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

راندمان تولید کارخانجات پوشاک

راندمان تولید کارخانجات پوشاک

راندمان تولید کارخانجات پوشاک –  Irantarjomeh

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

 

 

مقالات ترجمه شده نساجی - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۱۶۱
کد مقاله
TXT161
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – www.irantarjomeh.ir
نام فارسی
ارزیابی راندمان تولید در کارخانجات تولید پوشاک بواسطه شاخص های کلیدی عملکرد
نام انگلیسی
EVALUA TION OF PRODUCTION EFFECTIVENESS IN GARMENT COMP ANIES THROUGH KEYPERFORMANCE INDICATORS
تعداد صفحه به فارسی
۲۸
تعداد صفحه به انگلیسی
۹
کلمات کلیدی به فارسی
شاخص های کلیدی عملکرد- راندمان تولید- بهره وری
کلمات کلیدی به انگلیسی
Key Performance Indicators- effectiveness of production- productivity
مرجع به فارسی
ژورنال بین المللی تحقیقاتی AUTEX
دپارتمان نساجی و مد- تیرانا- آلبانی
مرجع به انگلیسی
AUTEX Research Journal- Vol. 12- No2- June 2012 – Textile and Fashion Department-  Tirana-  Albania
کشور
آلبانی

 

 

ارزیابی راندمان تولید در کارخانجات تولید پوشاک بواسطه شاخص های کلیدی عملکرد

چکیده
شاخص های کلیدی عملکرد به سازمان کمک کرده تا بهره وری خود را افزایش داده و موفقیت خود را ارزیابی کند.
افزایش راندمان یک بخش اساسی افزایش خدمات با ارزش افزوده است که شرکت ها به مشتریان ارائه داده و در نهایت موجب افزایش رقابت پذیری آنها می شود. با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد یک شرکت می تواند آمار اساسی را در حوزه های مختلف پایه ریزی کند.
این آمار را می توان به عنوان یک چک لیست سلامت و یا بعنوان تشخیص دهنده اینکه شرکت از چه طریق و از چه راهی می تواند کارایی خود را افزایش دهد، نگریست. تعریف اینکه این شاخص ها چه هستند و چگونه اندازه گیری می شوند اغلب تغییر نمی کند، اما با تغییر اهداف سازمان قابل تغییرند. در این مقاله، درباره چگونگی کسب شاخص (شاخص های) کلیدی عملکرد به منظور ارزیابی راندمان تولید شرکت های تولیدی پوشاک، بحث خواهیم کرد.

 

این شاخص ها ( KPI) درشرکت های متعددی در آلانیا تست و در ۲۵ شرکت اجرا شد.

 

کلمات کلیدی: شاخص های کلیدی عملکرد، راندمان تولید، بهره وری

 

مقدمه
هدف اصلی این مقاله کاربردعملی روشی برای ارزیابی راندمان تولید شرکت های پوشاک در کشور است. ارزیابی راندمان تولید، فرایندی است که شرکت پارامترهایی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر تنظیم می کند.
۱۵ شاخص از داده های موجود باید ثبت شود و این شاخص ها به مدیریت کارخانه اجازه تصمیم گیری درباره روش های بهبود میزان بهره وری شرکت را می دهند.
روش های محاسباتی استفاده شده
برای تکمیل هدف اصلی مقاله، داده های مربوط به شاخص های کلیدی عملکرد جمع آوری و ارزیابی شد. سپس پیشنهاداتی برای بهبود ارائه شده گزارش شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI  برای کارایی کارخانه همچون جک لیست سلامت عمل کرده و این وظیفه را با ارائه نتایج مناسب در حوزه های مربوطه انجام می دهد.

 

نتیجه گیری

گزارش های KPI  شبیه به یک چک لیست سلامت کارخانه بوده و به شناسای عملات های مورد نیاز  برای انجام و به منظور رویداد پیشرفت در آینده ، کمک می کنند. برای این مطالعه ۱۵شاخص برای ارزیابی بهره وری تولید در شرکت های تولید پوشاک توضیح و سفارش شد و بهره روی روی شرکت زیاد شد. زمان های موثر برای رسیدن به داده های واقعی مورد نیاز است. اگر زمان ویژه خیلی زیاد باشد میزان کل ساعت های استاندارد خیلی زیاد خواهد بود و راندمان میزان کارایی را منعکس نخواهد کرد.

 

در تولید پوشاک ، زمان مورد نیاز برای تکمیل فرآیند های گوناگون در دقایق استاندارد اندازه می شود و باید مطابق با استاندارد های بین المللی به منظور داشتن داده های دقیق برای کارایی شرکت، اندازه گیری شوند. نه تنها هر شرکتی قادر به جمع آوری و ارزیابی KPI هاست. بلکه تلاش باید برای داشتن هر بیشتر سود، انجام شود. مدیران باید میزان راندمان روزانه شرکت را بدانند تا بتوانند برای داشتن پیشرفت، بلافاصله واکنش نشان دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.