مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷ – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق – الکترونیک

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده آماده گروه برق - الکترونیک - ایران ترجمه - Irantarjomeh
شماره
۱۴۸
کد مقاله
ELC148
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷
نام انگلیسی
Robust Control for Unstructured Perturbations An Introduction – Chap 7
تعداد صفحه به فارسی
۲۵
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۵
کلمات کلیدی به فارسی
کنترل مقاوم,  اختلالات غیر ساختاری
کلمات کلیدی به انگلیسی
Robust Control, Unstructured Perturbations
مرجع به فارسی
دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه نیومکزیکو، ایالات متحده
دپارتمان مهندسی برق، دانشگاه کاتانیا، ایتالیا
اسپرینگر
مرجع به انگلیسی
P.Dorato, L. Fortuna, G. Muscato; Springer-Verlag; Dept. .of Electrical and Computer Eng.,
University of New,Mexico
Albuquerque, USA
کشور
ایالات متحده
مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری
فصل ۷
طراحی چند هدفه
در این فصل ما برخی از مشکلاتی که بیش از صرفاً یک برآورد عملکرد واحد را در بردارد، همانند پایداری مقاوم، حساسیت، کمینه سازی و موارد دیگر، که به عنوان بیشترین موارد به وجود آمده در غالب مسایل عملی مدنظر هستند را مورد بحث قرار می دهیم. با این حال ما موقعیتی را در نظر داریم که بر مبنای آن هر آن چه برآوردهای عملکرد بیشتری ارائه گردد، پایداری مقاوم می بایست به عنوان یک ضروریت حداقلی برای کلیه سیستم ها در نظر گرفته شود. با توجه به این مورد، ما بر روی پارامتری سازی کلیه جبران گرهای تثبیت کننده مقاوم تمرکز می نمائیم. همانگونه که در فصل های قبلی نشان داده شد، برای اختشاشات حوزه فرکانس غیر ساختاری، جبران گرهای تثبیت کننده مقاوم را می توان بر حسب توابع حقیقی کران دار فرضی تحت فرایند پارامتری سازی قرار داد و بعلاوه می توان آن ها را به عنوان ماتریس های حقیقی کران دار فرضی در موارد چند متغیره در نظر گرفت (همانگونه که در بخش ۷-۱ مورد بحث قرار خواهد گرفت). ما چنین نوع از توابع حقیقی کران دار را تحت عنوان پارامترهای – U، در مقابل با پارامترهای –  Q، می نامیم که یک تابع H¥ فرضی می باشند، یا آن که به عنوان ماتریس، که جهت تضمین صرف پایداری اسمی به کار گرفته می شوند. این مبحث شامل کاربرد پارامترهای Q و U نمی باشد، بنابراین لازم است تا به دقت توجه داشت که ویژگی های تابع خاص ذکر گردد. از آن جایی که غالب مسایل چند هدفه به صورت چند متغیره نیز می باشند، ما در بخش ۷-۱ برخی از نتایج پایداری مقاوم برای سیستم های چند متغیره را ارائه می نمائیم، که معرف گسترش نتایج ورودی – تکی خروجی – تکی ارائه شده در فصل ۲ می باشد.

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

 

۷-۱٫ تثبیت مقاوم چند متغیره
ما ذیلاً برخی از قضیه های مرتبط با تثبیت مقاوم چند متغیره که در مبحث Vidyasagar [37]، البته بدون اثبات، ارائه شده است را در این مقاله مشخص می سازیم. اثبات ها را می توانید در مرجع [۳۷] بیابید.
قضیه ۷-۱ (قضیه ۴ در صفحه ۲۷۳، [۳۷])
پلنت دارای اختشاش ارائه شده به وسیله (با توجه به اختلالات اضافه) ذیل را در نظر داشته باشید:

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

 

۷-۲٫ طراحی پارامتر U
ایده اصلی در ارتباط با طراحی پارامتر – U [15] پارامتری سازی کلیه جبران گرهای تثبیت کننده مقاوم، چه برای اختشاشات اضافی یا اختلالات ضربی، از طریق یک ماتریس حقیقی کران دار آزاد U(s) می باشد، و متعاقباً کاربرد پارامتر آزاد برای طراحی های بعدی نیز مدنظر خواهد بود. برای نرم افزار مطلب قابلیت محاسبه جبران گر “افزوده”K(s)  وجود دارد، به شکل ۷-۱ رجوع شود.
۷-۳٫ بررسی رویکردهای دیگر در خصوص طراحی چند هدفه
در این بخش ما برخی از رویکردهای دیگر در خصوص طراحی چند هدفه مقاوم را مورد بررسی قرار می دهیم. کلکسیون تکمیل تر نتایج اخیر در این زمینه را می توانید در مرجع [۱۷]، بخش ۲-۲ بیابید.
(۱) رویکرد مطلب
یک مسئله طراحی چند هدفه، به طور مثال همانند، مسئله تضمین پایداری مقاوم در برابر اختلالات اضافی، در حالی که قابلیت به حداقل رسانی یک نورم – H¥ با توجه به حساسیت وزن دار را خواهد داشت، بعلاوه با استفاده از برنامه مطلب نیز از طریق تعریف برآورد عملکرد ذیل قابلیت حل چنین مواردی نیز وجود خواهد داشت.

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

 

۷-۴٫ طراحی عمومی چند هدفه
در عین آن که تئوری کلی برای “کمینه سازی” هم زمان یک مجموعه فرضی برآوردهای عملکرد اسکالر  وجود دارد، که در آن K به عنوان یک متغیر طراحی به شمار می آید، به طور مثال به مرجع [۳۴] رجوع شود، راه حل های تحلیلی صرفاً در موارد محدودی موجود می باشند. بهینه سازی چند هدفه این نوع از ویژگی مطرح شده را می توان به عنوان بهینه سازی “برداری” در نظر گرفت. تنها راه حل “بهینه” معنی دار مسایل بهینه سازی برداری از این نوع تحت عنوان راه حل های (بهینه – پارتو) خوانده می شود. یک راه حل برای مسئله بهینه سازی بردار  نیز به صورت غیر موردی مطلوب در نظر گرفته می شود یا اصطلاحاً تحت عنوان ویژگی بهینه پارتو خوانده می شود، البته در صورتی که هیچگونه K مجازی نظیر مورد ذیل وجود نداشته باشد.
 

مقدمه ای بر کنترل مقاوم برای اختلالات غیر ساختاری – فصل ۷

 

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.