مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

تندرستی سلامت محیط کار ترغیب کارکنان

تندرستی سلامت محیط کار ترغیب کارکنان

تندرستی سلامت محیط کار ترغیب کارکنان – Irantarjomeh

مقالات ترجمه شده آماده گروه  تربیت بدنی – ورزش
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

 

مقالات ورزش - ایران ترجمه - Irantarjomeh

شماره
۰۹
کد مقاله
SPORT09
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – www.irantarjomeh.ir
نام فارسی
ارتقای تندرستی و سلامت در محیط کار:  چگونگی ترغیب کارکنان جهت انجام فعالیت های فیزیکی به صورت فعال
نام انگلیسی
Workplace health promotion: how to encourage employees to be physically active
تعداد صفحه به فارسی
۲۶
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۸
کلمات کلیدی به فارسی
ارتقای تندرستی، سلامت در محیط کار، فعالیت های فیزیکی به صورت فعال
کلمات کلیدی به انگلیسی
Workplace health promotion, physically active
مرجع به فارسی
انستیتو ملی بهداشت و تعالی بالینی، انگلستان
مرجع به انگلیسی
National institute for health and clinical
کشور

ارتقای تندرستی و سلامت در محیط کار:  چگونگی ترغیب کارکنان جهت انجام فعالیت های فیزیکی به صورت فعال

مقدمه
دپارتمان بهداشت (DH) از موسسه ملی بهداشت و تعالی بالینی درخواست نموده است تا  نسبت به ایجاد راهنمای بهداشت عمومی‌در زمینه چگونگی ترغیب کردن کارکنان در جهت فعالیت های فیزیکی اقدام نماید.
۱-  توصیه ها
این مقاله نسبت به مشخص سازی رهنمودهای رسمی‌سازمانی در زمینه چگونگی ترغیب کارکنان جهت مشارکت در فعالیت های فیزیکی اقدام نموده است.
توصیه ۱: سیاست ها و برنامه ریزی ها
چه کسی باید چنین راه کاری را انجام دهد؟
  • کارفرمایان در کلیه سازمانها بدون توجه به اندازه آنها (در سازمانهای بزرگتر این امر ممکن است به وسیله نمایندگان آنها عملی شود، به طور مثال مدیران منابع انسانی و مدیران ارشد).
  • متخصصین بهداشت عمومی، متخصصین بهداشت حرفه ای، افراد مسئول ارتقای بهداشت محل کار.
  • اتحادیه های تجاری، دیگر نمایندگان کارکنان، کارکنان.
 

 

این افراد چه عملکردی را باید مدنظر قرار دهند؟
توسعه یک برنامه یا سیاست سازمانی جهت ترغیب یا پشتیبانی از کارکنان به منظور انجام فعالیت های فیزیکی بیشتر. بر این اساس موارد ذیل را باید مدنظر قرار داد:
  • شامل نمودن اقداماتی جهت به حداکثر رسانی فرصت های پیش روی کارکنان به منظور مشارکت در این پروسهچه اموری را باید انجام داد؟
 
۲- بهداشت عمومی‌ نیازها و تمرین ها
در این زمینه، چنین مبحثی بطور فراینده مورد شناسایی قرار گرفته است که نیاز جهت ترغیب اشخاص به منظور بهتر کردن و سالم نمودن سبک زندگی آنها وجود دارد و بر این اساس دولت باید از اهداف خاص جهت افزایش سطح فعالیت های فیزیکی بهره جوید.
غیبت ناشی از بیماری
در سال مالی ۲۰۰۵-۲۰۰۶، در حدود ۵/۳۰ میلیون روز کاری در نتیجه بیماری‌ها و صدمات ناشی از کار از دست رفت. به طور میانگین، هر فرد بیمار در طی یک دوره‌ ۱۲ ماهه، ۱۶ روز غیبت را پشت سر گذاشته است.
سیاست دولت
دولت سعی دارد تا نسبت به ارتقای بهداشت در محل کار از طریق ارتقای شرایط کاری و کاهش دلایل بیماری مرتبط با کار اقدام نماید و علاوه بر این سعی دارد تا محیط کار را بعنوان منبعی برای بهداشت بهتر ارتقا دهد. علاوه بر این، تا سال ۲۰۱۰، دولت تلاش خواهد نمود تا یک برنامه‌ نمونه را استقرار بخشد که هدف از آن کاهش ۳۰ درصدی تعدادی روزهای غیبت از کار بواسطه‌ مشکلات بهداشتی و بیماری در بخش‌های عمومی‌می‌باشد.
۳- ملاحظات
PHIAC یک سری از عوامل و مسائل در زمینه‌ ایجاد توصیه‌ها و ملاحظات را مد نظر قرار داده است.
 
موارد کلی
۱-۳٫ فعالیت فیزیکی تحت تأثیر یک سری از عوامل مرتبط با افراد، محل کار و محیط‌های گسترده‌تر خواهد بود. این راهنما تنها به عنوان یکی از عناصر شامل شده در یک استراتژی گسترده‌تر جهت افزایش فعالیت‌های فیزیکی مدنظر می‌باشد.
 

 

مزیت‌های مربوط به کارفرمایان و NHS
۹-۳٫ افزایش سطوح فعالیت فیزیکی کارکنان ممکن است در زمینه‌ کاهش برخی از بیماری‌ها و شرایطی که به عنوان دلایل مهم غیبت بیماری می‌باشند کارگشا باشد که خود منجر به بهره‌وری ارتقا یافته و کاهش هزینه‌ها برای کارفرمایان می‌گردد.
۴- پیاده‌سازی
 راهنمایی NICE می‌تواند در زمینه‌ی موارد ذیل راه‌گشا باشد:
  • کارفرمایان در مشاغلی که دارای اندازه‌های مختلف و متفاوتی می‌باشند، در بخش‌های خصوصی و یا بخش‌های رسمی و انتخابی باید نسبت به ارتقای وضعیت بهداشتی کارمندان خود اقدام نمایند. بهداشت ارتقا یافته کارکنان و سلامت آنها می‌تواند منجر به کاهش غیبت ناشی از بیماری گردیده و باعث ارتقای بهره‌وری در بین نیروی کار شود.
 
۵- توصیه‌هایی جهت انجام تحقیقات
PHIAC توصیه می‌نماید که سؤالات تحقیقاتی ذیل را باید جهت ارتقا شواهد مربوط به فعالیت‌های فیزیکی محل کار مورد خطاب قرار داد. بر این مبنا مشخص شده است که تأثیرگذاری بر این مضمون نه تنها در ارتباط با اندازه تأثیر می‌باشد بلکه در ارتباط با صرفه‌جویی‌های اقتصادی، مدت تأثیر و تأثیرات مضر و منفی نیز خواهد بود.
  1. چگونه اثر بخشی مربوط به فعالیت‌های فیزیکی محل کار بر روی شخصیت‌های کارکنان (نظیر سن، قومیت، جنسیت، وضعیت اجتماعی اقتصادی یا نارسایی) تأثیر می‌گذارد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.