مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

گل های وحشی و چند ساله

گل های وحشی و چند ساله

گل های وحشی و چند ساله – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه صنایع چوب
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 25000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع چوب - ایران ترجمه - irantarjomeh

 

شماره
۶۴
کد مقاله
WOD64
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
گل های وحشی و چند ساله
نام انگلیسی
WILD FLOWERS & PERENNIALS
تعداد صفحه به فارسی
۱۸
تعداد صفحه به انگلیسی
۱۴
کلمات کلیدی به فارسی
گل های وحشی،  چند ساله / همیشگی
کلمات کلیدی به انگلیسی
WILD FLOWERS, PERENNIALS
مرجع به فارسی
اداره حفظ و نگهداری منابع طبیعی
وزارت کشاورزی ایالات متحده
مرجع به انگلیسی
US Natural Resources; Conservation Service; USDA-NRCS
کشور
ایالات متحده

گل های وحشی و چند ساله

تریلیوم قرمز Red Trillium   (Trillium erectum)
تریلیوم قرمز یک گل تکی به رنگ بنفش مایل به قرمز تیره است و دارای ۳ برگ پهن و لوزی شکل می باشد. این گل در ماه های آوریل و ژوئن شکوفه داده و در محیطی نیمه آفتابی و در خاکی با زه کشی مناسب و مرطوب رشد می کند. نمونه دلپذیر  و فوق العاده برای مناطق  جنگلی  و باغ پرسایه  محسوب  می شود. از خصوصیات این گل دوام زیاد و عمری نسبتا طولانی است و ارتفاع آن ۱- ۷ اینچ می باشد.
 علف شیر مرداب / استبرق Swamp Milkweed (Asclepsias incarnata)  
(این گل با عناوین شیرگیاه، استبرق و شیرسگ نیز خوانده می شود.)
 شکوفه های صورتی پر رنگ و بزرگ این گل به شکل خوشه در ابتدای ساقه های بلند و منشعب آن قرار گرفته اند. در محیط نیمه ابری یا نیمه آفتابی رشد می کند و در خاک مغذی و مرطوب رشد بهتری را دارا می باشد. در ماه های ژوئن و آگوست شکوفه می دهد و پروانه ها و مرغان مگس خوار بسیاری را به سوی خود جذب می کند و دارای ارتفاعی بین ۲ الی ۴ فوت است.
 
گل اشرفی  Coreopsis  “Moonbeam”   
شکوفه های زرد لیمویی رنگ این گل بر روی شاخه های ظریف، شبکه ای و تا حدی پشته مانند قرار گرفته اند. برای باغهایی که با سنگ تزیین شده اند و دارای خاک ضعیفی می باشند مورد بسیار مناسبی محسوب می شود. در طول تابستان دائما در حال شکوفه زدن است و دارای جذابیت زیادی برای پروانه ها می باشد. در برابر نور مستقیم خورشید و با شرایط خاکی که دارای خشکی  متوسط  و زه کشی  مناسب است رشد می کند. ارتفاع آن به ۱۸ الی ۲۴ اینچ می رسد.

گل های وحشی و چند ساله

 

گل آنسونیا Eastern Bluestar  (Amsonia tabernaemontana)
شکوفه های سرمه ای رنگ و ستاره مانند این گل  به صورت خوشه های در هم فشرده آزاد و افتاده بر روی ساقه های عمودی شکل قرار گرفته اند. برگ های سبز تیره آن در فصل پاییز به زرد روشن می گرایند. محیط کم نور و خاک بسیار مرطوب را ترجیح می دهد و دارای ارتفاعی بین ۱۲ الی ۱۵ فوت است.
گل Jack in the Pulpit  (Arisaema triphyllum)
این گریبانه ۳ اینچی را می توان در دامنه ای از رنگ های سبز تا ارغوانی غالبا با خطوط و رگه های قهوه ای مایل به قرمز مشاهده کرد. از ماه آوریل تا ژوئن شکوفه می زند. کاشت این گیاه آسان است و به مراقبت کمی نیاز دارد. درمحیطی نیمه ابری با شرایط خاکی مرطوب و نیمه مرطوب رشد می کند و بین ۱ تا ۳ فوت ارتفاع دارد.

گل های وحشی و چند ساله

 

گل مخروطی سفید ژاپنی White Swan Coneflower   (Echinacea purpurea)
این گل بزرگ با ۳ تا ۴ اینچ طول دارای  گلبرگ های ابریشم مانندی است و از ماه ژوئن تا اکتبر  شکوفه می زند. در خاک خشک و زه کشی شده می روید و قابلیت رشد در گرما و خشکسالی را دارد. گرچه در مقابل نور مستقیم خورشید رشد می کند با این حال تاب تحمل سایه های بعد از ظهر را نیز دارد. پروانه های بسیاری به سوی آن جذب می شوند و ارتفاع آن به ۲ تا ۳ فوت می رسد.
گل  Gaura    “Crimson Butterflies”
گل های صورتی پررنگ شبیه به ارکیده آن بر روی شاخه های قرمز تیره قرار گرفته اند. از بهار تا هنگام یخبندان شکوفه می کند. این گیاه، کوتاه بوده و ظاهری در هم فشرده دارد و دارای ارتفاع ۱۲ الی ۱۸ اینچ می باشد. در نواحی آفتابی و نیمه آفتابی با شرایط خاکی خشک و زه کشی مناسب رشد می کند. مورد بسیار مطلوبی برای باغ هایی که با سنگ تزیین شده اند جهت قرار دادن در حاشیه ها و نیز گلدان ها می باشد و پروانه های بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

گل های وحشی و چند ساله

 
گل میمون Monkey Flower   (Mimulus ringens)
 
گل های میمونی با شکلی نامتقارن همراه با دو لبه آبی – ارغوانی بر روی ساقه های مربعی شکلی قرار گرفته است. این گل ها شبیه به صورت میمون به نظر می رسند و پروانه ها را به سوی خود جذب می کنند. در برابر نور مستقیم خورشید و در خاک مرطوب و نمناک رشد  می کند و بین ۲ الی ۴ فوت ارتفاع دارد.
گلSpring Beauty     (Claytonia virginica)
این گونه از تعدادی گل های خوشه ای شکل آزاد صورتی یا نزدیک به سفید با خطوط راه راه به رنگ صورتی پررنگ برخوردار می باشد و از ماه مارس تا می  شکوفه می دهد. در نواحی  نسبتا سایه دار با  شرایط خاکی مغذی و مرطوب رشد می کند با این حال با انواع گوناگون خاک ها سازگاری دارد. این بوته گل به سرعت رشد می کند و  بین۴ تا ۱۲ اینچ ارتفاع دارد.

گل های وحشی و چند ساله

 

گل انگشتانه  (Penstemon digitalis “Husker Red”) Beardtongue  
 
گل های سفید درخشان (گاهی اوقات همراه با سایه هایی از بنفش) در پس زمینه ای از شاخه های قرمز تیره قرار گرفته اند. رشد و پرورش این گل آسان و راحت بوده و دوام زیادی در برابر شرایط مختلف از خود نشان می دهد. در برابر نور مستقیم خورشید و خاک زه کشی با خشکی متوسط رشد خوبی را داراد. پروانه ها را به سوی خود جذب می کند و بین ۲ الی ۴ فوت ارتفاع دارد.
 عشبه خیلون صورتی Pink Turtlehead   (Chelone lyonii)
این گیاه دارای گل های بزرگ صورتی یا قرمز مایل به بنفش و شبیه به سر لاک پشت می باشد که به صورت دسته های به هم پیوسته بر روی یک ساقه ۲ الی ۴ فوتی قرار دارد. شاخه های این گیاه به رنگ سبز تیره است. گل های آن بین ماه های آگوست و اکتبر شکوفه می زنند. تابش مستقیم خورشید و نیز اندکی سایه، در شرایط خاکی دائما مرطوب و حاصلخیز و لومی، را ترجیح می دهد.
گل نیل کاذب  False Indigo “Wild Indigo” (Baptisia australis)
گل های میخک آبی رنگ و نخودی شکل بر روی شاخه های درخشان سبز- آبی در ماه های می و ژوئن نمایان می شوند. شاخه ها  و برگ های  زیبای این  گل در تمام  تابستان همچنان جذابیت خود را حفظ می کنند. نور مستقیم خورشید را ترجیح می دهد و در خاکی با رطوبت متوسط و زه کشی مناسب رشد می کند و ارتفاع آن به ۳ الی ۵ فوت می رسد.
 تاج الملوک اخیلیای وحشی Wild Columbine  (Aquilegia Canadensis)
 
 این گل وحشی و خودروی زیبا با گل های پر جلوه و خمیده به رنگ زرد و قرمز در نواحی جنگلی می روید. در ماه های آوریل و جولای شکوفه می زند. با محیط ابری و نیمه ابری سازگار است و خاک مرطوب و زه کشی شده را ترجیح می دهد. زنبورها، پروانه ها و مرغان مگس خوار زیادی را به سوی خود جذب می کند و بین ۱ تا ۲ فوت ارتفاع دارد.
گل پونه  Bee Balm “Raspberry Wine” (Monarda didyma)
(با نام بادرنجوبه نیز خوانده می شود)
گل هایی به رنگ قرمز شرابی روشن هستند که از ماه ژوئن تا آگوست پدیدار می شوند. رایحه معطر و دلپذیری دارند و مورد علاقه پروانه ها و مرغان مگس خوار می باشند. در شرایط خاکی با رطوبت متوسط و زه کشی مناسب و نیز در برابر تابش خورشید رشد می کنند و حدود ۳ الی ۴ فوت ارتفاع دارند.

گل های وحشی و چند ساله

گل ناز Sedum “Bertram Anderson”
 برگ های سیاه رنگ و ساقه های بنفش دودی که به وسیله گل های ستاره ای شکل و به رنگ صورتی تیره احاطه شده در ماه های جولای و سپتامبر خود را به معرض نمایش می گذارند. این گل در برابر نور مستقیم خورشید و در خاک خشک و معتدل رشد می کند و برای استفاده در باغ های سنگی، لبه گذاری / مناطق سرحدی یا مرزی و همچنین برای پوشش زمین مورد مناسبی محسوب می شود. شکل ظاهری آن مانند فرش کوچک گسترده ای است. گل ناز پروانه ها را به سوی خود جذب می کند و دارای ارتفاع ۴ الی ۶ اینچ می باشد.
 
آزالیای صورتیPink Azalea       (Rhododendron periclymenoides)
دارای بوته زیبا و خوش منظره با گل های قیفی شکل سفید یا صورتی و پرچم های بیرون زده است که در ماه های آوریل و می پدیدار می شوند. این بوته انبوه و پر شاخه هنگام  وجود  گل ها  جلوه  خاصی  پیدا می کند. برگ های نرم و صاف و سبز رنگ آن در پاییز به رنگ زرد تیره می گراید و در نهایت می ریزد. این گونه خاک مرطوب  و اسیدی  را ترجیح  می دهد اما قابلیت  سازگاری با محیط های خشک را نیز دارد و می تواند در باغ ها در کنار بوته های وحشی کاشته شود. ارتفاع این گل بین ۶ تا ۱۲ فوت می باشد.

گل های وحشی و چند ساله

 

جنتیانای بطری شکل   Bottle Gentian(Gentiana andrewsii)
این گیاه دارای برگ های باریک و رنگ مایل به بنفش می باشد که در زیر دسته هایی از گل های بنفش بسته قرار گرفته اند. رنگ آبی تیره، شکل بطری مانند، گل های استوانه ای، لبه های تقریبا بسته شده با دسته هایی از گل های به هم فشرده بر روی ساقه یا گاهی اوقات در زوایای برگ های بالایی از ویژگی های این گل می باشد. زمانی که شکوفه آن را فرا می گیرد، گل شبیه به غنچه ای می شود که رو به باز شدن است و این شکوفه ها از آگوست تا زمان یخبندان وجود دارند. این گونه در محیط ابری و نیمه ابری و خاک مرطوب رشد می کند و دارای ارتفاع بین ۱ الی ۲ فوت می باشد.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.