مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

گیاهان پوشش دهنده زمین

گیاهان پوشش دهنده زمین

گیاهان پوشش دهنده زمین – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه صنایع چوب
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 15000 تومان (ایران ترجمه - irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده صنایع چوب - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۶۵
کد مقاله
WOD65
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
گیاهان پوشش دهنده زمین
نام انگلیسی
GROUND COVERS
تعداد صفحه به فارسی
۵
تعداد صفحه به انگلیسی
۵
کلمات کلیدی به فارسی
گیاهان پوشش دهنده زمین
کلمات کلیدی به انگلیسی
GROUND COVERS
مرجع به فارسی
اداره حفظ و نگهداری منابع طبیعی
وزارت کشاورزی ایالات متحده
مرجع به انگلیسی
US Natural Resources; Conservation Service; USDA-NRCS
کشور
ایالات متحده

گیاهان پوشش دهنده زمین

پیچک انگلیسی
 English Ivy (Hedera helix )
این نوع پیچک در خاک معتدل، مرطوب و زه کشی شده در مناطق کم نور یا کاملا سایه دار رشد می کند، اما با محیط پر نور هم سازگار است.  برگ های آن به رنگ سبز تیره با رگه هایی سفید رنگ می باشند که در طول ماه های زمستان ته رنگی از بنفش را به نمایش می گذارند این پیچک دارای رشد سریعی می باشد و نیز از مقاومت  خوبی در  فصل زمستان  برخوردار می باشد. این گونه، در ابتدا به عنوان  تاک بالا رونده یا پوشش گیاهی خزنده پرورش یافت و در حال حاضر شایع ترین موارد استفاده آن جهت ایجاد شبکه هایی از پوشش گیاهی، حصار ها و همچنین حفاظت در برابر تابش آفتاب می باشد. این پیچک به مقدار فضای بین ۶ تا ۱۰  فوت نیازمند است.
.
 

گیاهان پوشش دهنده زمین

 

گل تلفونی
 Myrtle / Periwinkle (Vinca minor)
یک پوشش گیاهی همیشه سبز است که دارای برگ های پهن و نیزه ای شکل با طول ۲ اینچ و گل های آبی و بنفش به طول ۱ الی ۲ اینچ در فصل بهار می باشد. در مناطق سایه دار دارای رشد مناسبی است با این حال قابلیت سازگاری با نور خورشید را نیز دارد. ریشه های آن به سرعت پخش می شوند و پوششی به ضخامت ۶ اینچ را ایجاد می کند. این گونه یک نمای قابل توجه فصلی را ایجاد نموده و بهترین گزینه برای کاشت در شیب های خطرناک می باشد و به فضایی برابر با ۱ فوت نیازمند است.

گیاهان پوشش دهنده زمین

 

پاچی سندرا
  Pachysandra (Pachysandra terminalis)
یک پوشش گیاهی همیشه سبز و با دوام است که دارای گل هایی به رنگ سفید و کرم و میوه پاییزی سفید رنگ می باشد و حدود ۶ الی ۱۲ اینچ رشد می کند. این گیاه محیطی  را که  کاملا فاقد نور باشد ترجیح می دهد، اما با میزان متوسطی از نور خورشید نیز سازگار است و در مناطقی که گیاهان دیگر قابلیت رشد ندارند، از جمله گوشه های تاریک و  وهم آور،  پرورش می یابد. این گیاه دارای برگ های ضخیم، براق و قاشقی شکل به طول ۴ اینچ و به رنگ سبز تیره می باشد و به فضایی برابر با ۱ فوت برای رشد و نمو نیازمند است.
Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.